Camping Nienoord

Camping Nienoord
8,8

7 tips over Camping Nienoord

Robert, 20-6-2015
Ga met kinderen een keer naar het familiepark, waar je o.a. mee kunt rijden op een miniatuur stoomtrein.
Leon en Sandra van der Meulen, 17-8-2014
bij de pannenkoekenburcht zou ik zelf ook een mogelijkheid maken om snacks op te halen.
bolder, 4-10-2013
Familiepark, zwemkasteel, groningen, dorpje leek.

We hebben een aantal aanbieders voor Nienoord voor je op een rij gezet:

Monique, 4-8-2013

Zondag Lidl open( of dat alleen in de vakantie is weet ik niet)

Fietsen mee,voor de winkels en de omgeving

Ellen, 5-2-2013
De pannenkoekenburcht bij de camping is een absolute aanrader! Heerlijke pannenkoeken, prima personeel, een fantastische open haard, en daarbij zelfs nog een mooie speelkamer voor de kids .... Eet smakelijk!
Liesbeth, 19-7-2012
Neem fietsen mee: omgeving leent zich voor mooie tochten.

Roy, 13-5-2012

Tip 1 : Een ingerichte tent huren van RERO camp, echt geweldige service en natuurlijk een goed ingerichte tent!

Tip 2: Op 15 km afstand van de camping het Blote voetenpad in Opende. Geweldig door de blubber (mits geregend), door het water over een touw, boomstam of brug. Een bankje in het water om uit te rusten en nog een aantal blote voet ervaringen.

We hebben een aantal aanbieders voor Nienoord voor je op een rij gezet: