Camping Nienoord

71 reviews over Camping Nienoord

• 2019
    3Anoniem19-11-2019

Nooit meer

Mijn advies? Niet heen gaan! Er was beperkte toegang tot het sanitair en ook de pannenkoeken waren niet gaar. Er is weinig activiteit op de camping en niet al te vriendelijke medewerkers. Genoeg andere plekken in de buurt om heen te gaan!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Richard perenboom05-07-2019

Heerlijke week gehad

We waren hier met onze 3 kinderen en onze eigen caravan. Op het landgoed bevindt zich een mooi binnen- en buiten zwembad, waar we zijn geweest. Er is een golf karretje wat je er heen brengt en weer ophaald. Ook het pannenkoeken restaurant is een aanrader. Onze kinderen konden zowel binnen als buiten spelen. Dus dit was voor ons een hele leuke week.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 5Harke02-07-2019

Matig

Tijdens ons verblijf was het droog en de auto’s houden zich bepaald niet aan de adviessnelheid. Zelfs het personeel lapt het aan z’n laars waardoor we voortdurend zitten te stofhappen. Sanitair is niet schoon wel modern maar wordt onvoldoende schoongemaakt. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Jil7808-08-2018

Leuke eenvoudige kindercamping

Wij waren hier tijdens een hittegolf. Ondanks dat de kinderen (7 en 5 jaar) de speeltuin wat 'kinderachtig' vonden hebben ze zich enorm vermaakt bij het kleine speeltuintje op het veld, waar alle kinderen op af komen en ze dus vriendjes hadden om mee te spelen. Het animatieteam was erg leuk, deden leuke spelletjes. Het zwembad en grote speeltuin Nienoord liggen in de buurt, jammer genoeg niet op de camping zelf. Het zwembad vonden we een aanrader. We vonden de prijs per dag/persoon niet duur. Pannenkoekenrestaurant vonden wij tegenvallen (1 keer gegeten). Sanitair prima en service ook prima.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Nicolette23-09-2017

Wat een heerlijke camping en wat een aardige mensn

Vooral Loltje. Ze is heel behulpzaam en humoristisch. 🖒 En wat een mooie omgeving. Veel te zien. We komen zeker terug. 🌝

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 10Sophie Wiegman30-07-2017

Fijne, kleine camping met mooie ruime plaatsen!

Een mooi landgoed naast de camping waar het heerlijk wandelen is o.a. naar Leek (10 min.) waar veel winkels en eetgelegenheden zijn. De camping is heel leuk voor kinderen, bij het pannenkoekenrestaurant is veel speelgelegenheid! Ook het recreatieteam in het seizoen doet het geweldig, bij minder weer is er een aardig onderkomen. Met het (gratis) treintje naar het pretpark of zwembad is ook attractie! Het toiletgebouw wordt superschoon gehouden en de douche is goed te regelen, tevens een mooie sanitaire afdeling voor kinderen. Een prettig verblijf voor alle leeftijden! Wij -senioren- komen hier steeds weer terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Herma28-04-2017

Gastvrije kindvriendelijke camping

Landgoedcamping Nienoord is een prachtige camping met ruime plekken. Water, elektra bij de plek. Speelveldje midden op het campingveld en grote speeltuin bij de pannenkoekenburcht. Erg leuk animatieteam met knutselactiviteiten, spelletjes, sport, voorstelling etc. Servicegehalte van de eigenaren en het overige personeel was hoog, erg vriendelijk. Lekker eten in de pannenkoekenburcht. Goed sanitair, verwarmd, gratis douche, bad en commode voor de kleinsten. Erg leuke week gehad!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8Wim en Loes Veenendaal13-08-2016

Een hele fijne camping

Het was een nette en zeer schone camping. De beheerder en zijn vrouw en ook het verdere personeel waren zeer vriendelijk.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2016

• 7Martine10-08-2016

Hondenpoep op veldjes

Mooie camping, rustig, paar minpuntjes. Binnen een week drie keer in de hondenpoep op het veld gestapt. Vrijwel iedereen plaatst een of meerdere auto's bij de tent, terwijl er een grote parkeerplaats vlak naast de ingang is. Speeltuintjes voor kleine kinderen. Aan de wat oudere kinderen is niet echt gedacht. Animatie vooral voor kinderen tot een jaar of acht, knutselen, clown, liedjes zingen. Geen trapveldje of animatie voor de wat oudere kinderen. Sanitair is schoon, warm en gratis. Op tien minuten lopen een supermarkt. In het dorpje Leek vind je alles wat je nodig hebt, een Hema, Bristol, Aldi, Jumbo, AH etc. Bus naar Groningen stopt voor de ingang van de camping. Geen recreatieruimte binnen, dat is met het Nederlandse weer wel een gemis ;)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Tessa09-08-2016

Rustige camping

Rustige camping met mooie campeervelden en nette trekkershutten. Sanitair is schoon en goed verzorgd. Voor gezinnen met kleine kinderen is er voldoende te doen. Voor kinderen >12 is er niets te doen, geen chillplek, geen spelletjes uitleen, animatie is gericht op de kleintjes. Niks mis mee, maar dat maakt de camping minder geschikt voor gezinnen met tieners, voor ons viel dat even tegen.Zwembad, dorp en speeltuin op loopafstand. Pannenkoekenrestaurant op de camping, maar prijzig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

7 tips over Camping Nienoord

• Liesbeth, 19-07-2012

Neem fietsen mee: omgeving leent zich voor mooie tochten.

• bolder, 04-10-2013

Familiepark, zwemkasteel, groningen, dorpje leek.

• Ellen, 05-02-2013

De pannenkoekenburcht bij de camping is een absolute aanrader! Heerlijke pannenkoeken, prima personeel, een fantastische open haard, en daarbij zelfs nog een mooie speelkamer voor de kids .... Eet smakelijk!

0 vragen over Camping Nienoord

• SchaduwplaatsenAanwezig