Géén boekingskosten

Camping Nienoord

NederlandGroningenLeek

We hebben de beste aanbieders voor Camping Nienoord voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 80 reviews

Meer camping info

80 Reviews over Nienoord

• 8Lia18-06-2022

Rustige en fijne camping

Heerlijk gehad. Goed ontvangst en aardige mensen. Schoon sanitair.Gezellig pannenkoekenrestaurant met fijne bediening.We komen zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Henk18-06-2022

Voor herhaling vatbaar

Heerlijke camping midden in de bossen. Heel veel te doen voor de kinderen. op loopafstand. Zwembad, pretpark, enz. Restaurant, speeltuin, terras op de camping. Keurig en schoon sanitair. Ook je honden zijn daar meer dan welkom. Aardige eigenaar, gezellg personeel. Kom er zeker terug.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Lia18-06-2022

Heerlijke rustige camping.Vriendelijk ontvangen.

Heerlijke gehad op de camping. Goed ontvangst aardige mensen. Sanitair schoon. Gezellig pannenkoekenrestaurant.Aardige bediening. Kom hier zeker terug 👍👍

• 2F12-06-2022

Prima camping, personeel bagger

Opzich prima vermaakt maar de eigenaar was zeer onvriendelijk en de wc mevrouw was niet veel beter. Voor service en vriendelijkheid zal ik op zoek kan naar een andere camping

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 4Wouter12-06-2022

Teleurstellende ervaring

Met een vriendengroep kampeerden wij met veel plezier al 8 jaar met Hemelvaart en Pinksteren op deze camping. Dit jaar ook weer, ook hebben we met familie een 3e weekend verbleven op de camping. Helaas was dit jaar de ervaring tijdens de verblijf momenten op een aantal cruciale punten negatief. Sinds 2022 wordt de camping geëxploiteerd door nieuwe eigenaren. Onze ervaring is teleurstellend.

Samengevat ontbrak het aan hartelijkheid, vriendelijkheid, klantgerichtheid en wellicht het belangrijkste: fatsoen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 4Wouter12-06-2022

Teleurstellende ervaring

Met veel plezier kamperen wij al 8 jaar met Hemelvaart en Pinksteren op deze camping. Dit jaar ook weer, aansluitend een 3e weekend met familie. Helaas was de ervaring op een aantal cruciale punten negatief. Sinds 2022 wordt de camping gerund door nieuwe eigenaren. Onze ervaring met deze eigenaren is teleurstellend. Samengevat ontbrak het aan hartelijkheid, vriendelijkheid, klantgerichtheid en het belangrijkste: fatsoen.

Een paar voorbeelden: - Bot ontvangst: volgen op de camping met mededeling: er staat een rekening open - kinderen worden boos en onvriendelijk aangesproken bij gebruik van het springkussen of in het sanitair gebouw. - Nieuwe eigenaren, nieuwe regels, dat is prima. De logica en reden om de doucheruimte tussen 22 uur en 08 uur buiten gebruik te stellen ontgaat ons volledig. Je staat tanden te poetsen bij de afwasbakken

Wij hebben de eigenaresse aangesproken vwb het gevoel over het verblijf. Reactie: ik doe hier niks mee

• 4Staat v/h sanitair
  • 1Hendrik03-06-2022

Bot. Niet begrijpend respectloos.

Ik ben werkzaam bij een bedrijf dat alle hulpmiddelen leverd en repareert voor in elke leeftijdsklasse. Op de camping verbleef een gezin met een jongen met lichamelijk en geestelijke beperking en hij had een lekke band van z'n rolstoel. Ik kom rustig aangereden door de slagboom met moeders aan de telefoon vragend op welke plek ze staan. Op dat moment drie man sterk voor m'n bus en weld mij als eerst gevraagd op een botte toon. Wat is de bedoeling hiervan. Situatie uitgelegd en er werd lacherig gereageerd met ohja een lekke band. Verder geen woord gekregen dus ik ben weggereden om de jongen als nog te helpen. Ronduit schandalig.

• 8Riël10-08-2021

gewoon goed

Gewone camping op een deel van het landgoed. Genoeg ruimte op de plaats, de auto mag bij de caravan, maar dat gaat wel ten koste van de ruimte. Sanitair voldeed prima, niet iedereen hield zich aan de mondkapjesplicht...De naastgelegen weg was goed te horen op het eerste kampeerveld. Receptie niet altijd bemenst.Omgeving prima, ligging ten opzichte van uitvalswegen ook. zo kun je makkelijk met de auto naar een startpunt van je fietsroute. wij maakten gebruik van de ACSI campingcard.

• 8Familie Wagenmakers11-10-2020

Een vorstelijk verblijf op een landgoed...

We kwamen hier niet in een paleis hoor, zoals de titel doet vermoeden, maar gewoon in onze eigen caravan. We waren op deze camping begin september en hadden een fraaie nazomer. Omdat we gereserveerd hadden, beschikten we over een heel goede, ruime plaats. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. Landgoedcamping Nienoord is gelegen in een bosrijke omgeving vlakbij het Leekstermeer en beschikt over goed sanitaire voorzieningen. Het sanitair wordt goed onderhouden en, zeker in deze coronatijd, werden de hygiëneregels goed opgevolgd. Bij de camping is ook een goed restaurant, de Pannenkoekenburcht. De wifi op de camping is goed. Het nabijgelegen Leek beschikt over goede winkelvoorzieningen. Het gebied leent zich goed om te fietsen of te wandelen. Zeker als je een fietsendrager meeneemt zijn de fietsmogelijkheden door Groningen, Friesland en Drenthe zeer ruim.

• 3Anoniem19-11-2019

Nooit meer

Mijn advies? Niet heen gaan! Er was beperkte toegang tot het sanitair en ook de pannenkoeken waren niet gaar. Er is weinig activiteit op de camping en niet al te vriendelijke medewerkers. Genoeg andere plekken in de buurt om heen te gaan!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair