Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Nienoord voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

86 Reviews over Nienoord

• 8Marco01-09-2022

Prima camping in een mooie omgeving

Eind augustus hebben wij hier een aantal dagen gestaan. We hadden een ruime plek op een net veld. Wat ons opviel was hoe schoon en netjes het toiletgebouw was. Wij kwamen aan in de lunchpauze en de receptie was dicht. Ondanks dat zijn we toch geholpen. Uiteraard moesten we wel even horen dat we tijdens sluitingstijd aankwamen. Verder mooie fietsomgeving en veel te zien. Wat wij wel een nadeel vonden is dat je de (snel)weg hoort op de camping, ondanks dat deze een paar km verderop ligt. Hier kan de campingeigenaar niets aan doen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 2Fam. Grevenstuk30-08-2022

Schandalig, slecht, on gastvrij

WAARDELOOS zeker geen aanrader, vele jaren met plezier op deze camping gestaan, wij komen niet meer terug. De nieuwe eigenaren zijn niet gastvrij, houden niet van kinderen. Vaste gasten zijn heilig. Het word een ouderencamping. Animatie team een week te vroeg gestopt, de eigenaresse vond het wel voldoende. Toen kwamen de bejaarden. Onze overstuur van een schreeuwende eigenaresse met in haar kielzog 2 nog harder schreeuwende vaste gasten. Onze kinderen maakten te veel lawaai (Onze kinderen waren alle avonden om 09.00 uur binnen) de schreeuwende dames stonden bij de verkeerde caravan de klagen om 22.00 uur in de avand. Na een slap excuus zijn ze afgedropen, wij zijn 2 dagen eerder vertrokken uit dit regiem, van discriminatie en disrespect. Onze kinderen zijn nog nooit zo overstuur geweest. Ze moeten zich diep schamen.

• 1Eetgelegenheden
  • 3Anoniem18-07-2022

Niet veel soeps

De camping is erg verouderd. Speeltoestellen zijn versleten of kapot. Het zand is overwoekerd met gras. Over de sanitaire voorzieningen maar niet te spreken. Er zijn veel gebreken die maar niet gerepareerd worden. Tot overmaat van ramp heeft men besloten de douche en wasplaats tussen 22 en 8 uur smorgens te sluiten. Je moet je tanden poetsen bij de afwas plaatst. De vrouw die de schoonmaak op zich neemt waakt er over als een aap op een apenrots. Totaal niet klantgericht en erg onvriendelijk. We gaan haar het liefst uit de weg.

• 1Staat v/h sanitair
  • 4Anoniem18-07-2022

Als je niet te veel eisen stelt

Prima camping als je niet te veel eisen stelt. De speeltuinen hebben hun glorie tijd wel gehad, veel toestellen zijn versleten of zijn kapot, het zand is overwoekerd met gras. Met name de sanitaire voorzieningen vallen op. Hier zijn veel defecten welke ook maar niet gerepareerd worden. Het gebouw wordt op zich prima schoongehouden. De vrouw dit dit verzocht pas er op als en aap op haar apenrots. Er klantgericht is ze niet. Een onvriendelijk vrouw. We gaan haar het liefst uit de weg.

• 4Riko04-07-2022

Negatieve ervaring

Aan de omgeving ligt het niet, de faciliteiten op de camping zijn redelijk. Na onze ervaring constateren wij dat de camping niet geschikt is voor gezinnen met jonge kinderen. De camping is meer ingesteld op senioren en gasten met een vaste staanplaats.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 4Riko03-07-2022

Camping voor senioren en stamgasten

Mooie omgeving, faciliteiten op de camping redelijk. Camping niet geschikt voor gezinnen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Lia18-06-2022

Rustige en fijne camping

Heerlijk gehad. Goed ontvangst en aardige mensen. Schoon sanitair.Gezellig pannenkoekenrestaurant met fijne bediening.We komen zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Henk18-06-2022

Voor herhaling vatbaar

Heerlijke camping midden in de bossen. Heel veel te doen voor de kinderen. op loopafstand. Zwembad, pretpark, enz. Restaurant, speeltuin, terras op de camping. Keurig en schoon sanitair. Ook je honden zijn daar meer dan welkom. Aardige eigenaar, gezellg personeel. Kom er zeker terug.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Lia18-06-2022

Heerlijke rustige camping.Vriendelijk ontvangen.

Heerlijke gehad op de camping. Goed ontvangst aardige mensen. Sanitair schoon. Gezellig pannenkoekenrestaurant.Aardige bediening. Kom hier zeker terug 👍👍

• 8Staat v/h sanitair
  • 2F12-06-2022

Prima camping, personeel bagger

Opzich prima vermaakt maar de eigenaar was zeer onvriendelijk en de wc mevrouw was niet veel beter. Voor service en vriendelijkheid zal ik op zoek kan naar een andere camping

Camping Nienoord info

Camping-informatie