Camping Nienoord

68 reviews over Camping Nienoord in het Nederlands

Leuke eenvoudige kindercamping

Jil78
8-8-2018

Wij waren hier tijdens een hittegolf. Ondanks dat de kinderen (7 en 5 jaar) de speeltuin wat 'kinderachtig' vonden hebben ze zich enorm vermaakt bij het kleine speeltuintje op het veld, waar alle kinderen op af komen en ze dus vriendjes hadden om mee te spelen. Het animatieteam was erg leuk, deden leuke spelletjes. Het zwembad en grote speeltuin Nienoord liggen in de buurt, jammer genoeg niet op de camping zelf. Het zwembad vonden we een aanrader. We vonden de prijs per dag/persoon niet duur. Pannenkoekenrestaurant vonden wij tegenvallen (1 keer gegeten). Sanitair prima en service ook prima.

Vooral Loltje. Ze is heel behulpzaam en humoristisch. 🖒

En wat een mooie omgeving. Veel te zien. We komen zeker terug. 🌝

Fijne, kleine camping met mooie ruime plaatsen!

Sophie Wiegman
30-7-2017

Een mooi landgoed naast de camping waar het heerlijk wandelen is o.a. naar Leek (10 min.) waar veel winkels en eetgelegenheden zijn.

De camping is heel leuk voor kinderen, bij het pannenkoekenrestaurant is veel speelgelegenheid! Ook het recreatieteam in het seizoen doet het geweldig, bij minder weer is er een aardig onderkomen.

Met het (gratis) treintje naar het pretpark of zwembad is ook attractie!

Het toiletgebouw wordt superschoon gehouden en de douche is goed te regelen, tevens een mooie sanitaire afdeling voor kinderen.

Een prettig verblijf voor alle leeftijden!

Wij -senioren- komen hier steeds weer terug.

Gastvrije kindvriendelijke camping

Herma
28-4-2017

Landgoedcamping Nienoord is een prachtige camping met ruime plekken. Water, elektra bij de plek. Speelveldje midden op het campingveld en grote speeltuin bij de pannenkoekenburcht. Erg leuk animatieteam met knutselactiviteiten, spelletjes, sport, voorstelling etc. Servicegehalte van de eigenaren en het overige personeel was hoog, erg vriendelijk. Lekker eten in de pannenkoekenburcht. Goed sanitair, verwarmd, gratis douche, bad en commode voor de kleinsten. Erg leuke week gehad!

Een hele fijne camping

Wim en Loes Veenendaal
13-8-2016

Het was een nette en zeer schone camping. De beheerder en zijn vrouw en ook het verdere personeel waren zeer vriendelijk.

Hondenpoep op veldjes

Martine
10-8-2016

Mooie camping, rustig, paar minpuntjes. Binnen een week drie keer in de hondenpoep op het veld gestapt. Vrijwel iedereen plaatst een of meerdere auto's bij de tent, terwijl er een grote parkeerplaats vlak naast de ingang is. Speeltuintjes voor kleine kinderen. Aan de wat oudere kinderen is niet echt gedacht. Animatie vooral voor kinderen tot een jaar of acht, knutselen, clown, liedjes zingen. Geen trapveldje of animatie voor de wat oudere kinderen. Sanitair is schoon, warm en gratis. Op tien minuten lopen een supermarkt. In het dorpje Leek vind je alles wat je nodig hebt, een Hema, Bristol, Aldi, Jumbo, AH etc. Bus naar Groningen stopt voor de ingang van de camping. Geen recreatieruimte binnen, dat is met het Nederlandse weer wel een gemis ;)

Rustige camping

Tessa
9-8-2016

Rustige camping met mooie campeervelden en nette trekkershutten. Sanitair is schoon en goed verzorgd. Voor gezinnen met kleine kinderen is er voldoende te doen. Voor kinderen >12 is er niets te doen, geen chillplek, geen spelletjes uitleen, animatie is gericht op de kleintjes. Niks mis mee, maar dat maakt de camping minder geschikt voor gezinnen met tieners, voor ons viel dat even tegen.Zwembad, dorp en speeltuin op loopafstand. Pannenkoekenrestaurant op de camping, maar prijzig.

Mooie plek en netjes verzorgd, voor jong en oud!

Jens van Laarhoven
26-7-2016

We waren vooral opzoek naar een camping voor de rust en gezelligheid, en dat hebben we op camping Nienoord zeker gevonden. onze kinderen hadden genoeg ander kinderen om vriendjes mee te maken en hebben zich geen moment verveeld op de camping waar ze leuke activiteiten hadden. In de omgeving is genoeg te beleven en met de fiets waren we zo bij het leekstermeer waar we een bootje konden huren. Nog een leuk voordeel was dat de winkels op loop afstand waren en je goedkoop boodschappen kon doen, en bij het restaurant van de camping hebben we heerlijk patat gegeten. We wilden graag een dag langer blijven en dat was geen enkele probleem, kortom goede service en aardig personeel.

Enige minpunt was misschien dat onze vakantie te kort was, anders niets.

bedankt voor deze fijne vakantie, en misschien tot volgend jaar.

Met vriendelijke groeten, Jens

Nooit meer. Is ons te prijzig.

Een oma
23-7-2016

De camping opzich was prima. Maar camperplek was €33,00, hebben we nog nooit meegemaakt.

Als dan nog de eentree voor Nienoord en zwembad erbij in was begrepen oke, maar nee dus.

Waarvoor dan camperplekken, die over het algemeen €15,00 zijn.

Een fijne camping in een afwisselende omgeving!

Sophie Jager
17-7-2016

Je hebt hier werkelijk alles bij de hand. Een zeer ruime comfortplaats. Prima toiletgebouw waar alles aanwezig is. En een veelzijdige omgeving.

De campingbeheerders zijn werkelijk zeer vriendelijk en behulpzaam!

Camping Nienoord 8.28 10 68 .