Camping Nienoord

8,3

67 reviews over Camping Nienoord in het Nederlands

Vooral Loltje. Ze is heel behulpzaam en humoristisch. 🖒

En wat een mooie omgeving. Veel te zien. We komen zeker terug. 🌝

Fijne, kleine camping met mooie ruime plaatsen!

Sophie Wiegman
30-7-2017

Een mooi landgoed naast de camping waar het heerlijk wandelen is o.a. naar Leek (10 min.) waar veel winkels en eetgelegenheden zijn.

De camping is heel leuk voor kinderen, bij het pannenkoekenrestaurant is veel speelgelegenheid! Ook het recreatieteam in het seizoen doet het geweldig, bij minder weer is er een aardig onderkomen.

Met het (gratis) treintje naar het pretpark of zwembad is ook attractie!

Het toiletgebouw wordt superschoon gehouden en de douche is goed te regelen, tevens een mooie sanitaire afdeling voor kinderen.

Een prettig verblijf voor alle leeftijden!

Wij -senioren- komen hier steeds weer terug.

Gastvrije kindvriendelijke camping

Herma
28-4-2017

Landgoedcamping Nienoord is een prachtige camping met ruime plekken. Water, elektra bij de plek. Speelveldje midden op het campingveld en grote speeltuin bij de pannenkoekenburcht. Erg leuk animatieteam met knutselactiviteiten, spelletjes, sport, voorstelling etc. Servicegehalte van de eigenaren en het overige personeel was hoog, erg vriendelijk. Lekker eten in de pannenkoekenburcht. Goed sanitair, verwarmd, gratis douche, bad en commode voor de kleinsten. Erg leuke week gehad!

Oude reviews (archief)

Een hele fijne camping

Wim en Loes Veenendaal
13-8-2016

Het was een nette en zeer schone camping. De beheerder en zijn vrouw en ook het verdere personeel waren zeer vriendelijk.

Hondenpoep op veldjes

Martine
10-8-2016

Mooie camping, rustig, paar minpuntjes. Binnen een week drie keer in de hondenpoep op het veld gestapt. Vrijwel iedereen plaatst een of meerdere auto's bij de tent, terwijl er een grote parkeerplaats vlak naast de ingang is. Speeltuintjes voor kleine kinderen. Aan de wat oudere kinderen is niet echt gedacht. Animatie vooral voor kinderen tot een jaar of acht, knutselen, clown, liedjes zingen. Geen trapveldje of animatie voor de wat oudere kinderen. Sanitair is schoon, warm en gratis. Op tien minuten lopen een supermarkt. In het dorpje Leek vind je alles wat je nodig hebt, een Hema, Bristol, Aldi, Jumbo, AH etc. Bus naar Groningen stopt voor de ingang van de camping. Geen recreatieruimte binnen, dat is met het Nederlandse weer wel een gemis ;)

Rustige camping

Tessa
9-8-2016

Rustige camping met mooie campeervelden en nette trekkershutten. Sanitair is schoon en goed verzorgd. Voor gezinnen met kleine kinderen is er voldoende te doen. Voor kinderen >12 is er niets te doen, geen chillplek, geen spelletjes uitleen, animatie is gericht op de kleintjes. Niks mis mee, maar dat maakt de camping minder geschikt voor gezinnen met tieners, voor ons viel dat even tegen.Zwembad, dorp en speeltuin op loopafstand. Pannenkoekenrestaurant op de camping, maar prijzig.

Mooie plek en netjes verzorgd, voor jong en oud!

Jens van Laarhoven
26-7-2016

We waren vooral opzoek naar een camping voor de rust en gezelligheid, en dat hebben we op camping Nienoord zeker gevonden. onze kinderen hadden genoeg ander kinderen om vriendjes mee te maken en hebben zich geen moment verveeld op de camping waar ze leuke activiteiten hadden. In de omgeving is genoeg te beleven en met de fiets waren we zo bij het leekstermeer waar we een bootje konden huren. Nog een leuk voordeel was dat de winkels op loop afstand waren en je goedkoop boodschappen kon doen, en bij het restaurant van de camping hebben we heerlijk patat gegeten. We wilden graag een dag langer blijven en dat was geen enkele probleem, kortom goede service en aardig personeel.

Enige minpunt was misschien dat onze vakantie te kort was, anders niets.

bedankt voor deze fijne vakantie, en misschien tot volgend jaar.

Met vriendelijke groeten, Jens

Nooit meer. Is ons te prijzig.

Een oma
23-7-2016

De camping opzich was prima. Maar camperplek was €33,00, hebben we nog nooit meegemaakt.

Als dan nog de eentree voor Nienoord en zwembad erbij in was begrepen oke, maar nee dus.

Waarvoor dan camperplekken, die over het algemeen €15,00 zijn.

Een fijne camping in een afwisselende omgeving!

Sophie Jager
17-7-2016

Je hebt hier werkelijk alles bij de hand. Een zeer ruime comfortplaats. Prima toiletgebouw waar alles aanwezig is. En een veelzijdige omgeving.

De campingbeheerders zijn werkelijk zeer vriendelijk en behulpzaam!

Leuke vakantie gehad!

Fam. Blockx
16-7-2016

Camping Nienoord is erg goed gelegen, zeker voor hondeneigenaars. Je loopt er zo van de camping het bos in, maar ook zonder hond is het een ideale plaats, op 5 min. ben je in het centrum van Leek waar je boodschappen kan doen of gezellig op een terrasje kan zitten. Ga of fiets je de andere kant op ben je onmiddellijk in de velden, ook Groningen is goed per fiets bereikbaar. In de vroege avond kan je zomaar een hert of vos spotten vanuit je caravan. Sanitair is proper. Één minpuntje, je moet voor wifi naar de receptie of restaurant maar dat is het enige negatieve dat ik kan bedenken. Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nienoord in Leek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nienoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nienoord scoort een 8.29 uit 10 op basis van 67 reviews.