Bed and Breakfast Het Anker

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Het Anker
9,4

13 reviews over Bed and Breakfast Het Anker in het Nederlands

Fantastisch! Een echte aanrader.

Dhr. Van der Meer, 2-1-2017

Een aanrader! Het is schoon. Supervriendelijke en behulpzame gastvrouw. Je voelt je gelijk thuis. Je hebt een eigen kamer, veel privacy. Eigen douche, eigen eettafel, eigen televisie, eigen waterkoker, eigen koffiezet apparaat, apart slaapgedeelte achter grote kledingkast in een eigen gedeelte van het huis. Alleen het toilet zit niet op je kamer. Uitgebreid ontbijt met vers fruit. Ik was hier vanwege een cursus in Leek.

superfijn verblijf

Judith, 28-10-2016

Schone en prettige kamer, voorzien van douche, tafel en stoelen, koffie/thee, fijne bedden, wasbak en TV. Gastvrije ontvangst met vriendelijke gastvrouw en gastheer. Ik ben echt een paar dagen verwend in de avonden dat ik er was. Verbleef bij hun vanwege een training. Uitgebreid ontbijt en fruit erbij.

Centraal gelegen. 8 minuten naar het centrum, waar voldoende winkels en eetgelegenheden zij . Bushalte op loopafstand.

Ik vond het superfijn en kom zeker terug mocht dat in de toekomst aan de orde zijn.

Zeer prettig en gezellig

Jan Wolters, 18-1-2016

Dat de eigenaren zeer prettige en vriendelijke mensen zijn. En dat de verzorging van het ontbijt erg uitgebreid is. De kamer is schoon en het ontbreekt je aan niets.

Goede ligging, centraal

Marian Wortelboer, 11-3-2015

Wij hebben 1 nachtje hier gelogeerd, en het was uitstekend.

Voor ons was de ligging, uitvalswegen voor onze uitstap goed.

Fijne bedden, service was goed.

Een aanrader

irma klaassen, 14-4-2013

Een leuk ontvangst, aardige gastvrouw. Een rustige ligging.

Een leuke kamer, goede bedden, lekkere douche, mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten. Een zitje om tv te kijken of te kaarten op de tafel. Een ijskast. En ben je wat vergeten, dan is het op de kamer te vinden.

Het ontbijt werd binnengebracht op je kamer. Dus ook veel privacy.

De mogelijkheid om buiten te zitten op het terras. Wat wil je nog meer, en voor zo weinig geld en goede service., dat vindt je niet veel.

leuke bed & breakfast voor weinig geld

Fer mühlenbruch, 7-12-2012

Een bed en breakfast in het gezellige Leek voor een leuke prijs met een

goede service de kamer is eenvoudig. Er staat een koffieapperaat waterkoker een koelkast en een lcd tv kortom alles wat je nodig hebt.

Uitstekende bed and breakfast!

EB, 1-9-2012

We zijn hier vier nachten geweest om van daaruit te fietsen in de omgeving en op Schiermonnikoog. Het was onze eerste keer bij een bed and breakfast en het is ons goed bevallen. Geweldige gastvrouw en met de gastheer een keer gezellig een pilsje gedronken.

Ontbijt is uitstekend met elke ochtend verse jus d'orange. Ook de (uit eigen tuin) Japanse wijnbessen waren heerlijk!

Geweldig!

P. Spek, 24-8-2012

Twee nachten daar verbleven. Ontvangst, verblijf, ontbijt, echt toppie! Je voelt je echt welkom. Mochten we nog een keer in de buurt zijn, dan is dit onze overnachtingsplek. Gastvrouw verwende ons, 's avonds haard in de tuin aangestoken, lekker vruchtjes uit eigen tuin gegeten. Zelfs de hond mocht mee.

Prima accomodatie voor een overnachting.

Marjon Donjacour, 9-4-2012

Geen al te grote kamer, maar voorzien van alle gemakken. Schoon beddengeod en een uitermate vriendelijke gastvrouw. Er stond een schaal met vers fruit en een paar chocolade eitjes klaar bij de ontvangst. We konden zelf een kop koffie maken. Prima geregeld en zelfs de wake up call ontbrak niet.

Prettige accommodatie

annemie24, 1-1-2012

We troffen hier een uitstekend verzorgd bed en breakfast aan. De kamer was ruim en zag er prima en netjes uit. De gastvrouw en -heer waren erg gastvrij. Het ontbijt was geweldig. We hebben hier 1 nacht doorgebracht ivm een verjaardag, en het is ons uitstekend bevallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Anker in Leek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Anker scoort een 9.39 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: