Vakantiehuis Suyderoogh 163

12 reviews over Vakantiehuis Suyderoogh 163 in het Nederlands

Prachtig park

Streefjes
5-8-2011

Is een prachtig park in een heel mooie omgeving. Ondanks de regen hebben we hier heerlijke dagen gehad. Huisjes waren dik in orde. We gaan hier zeker nog een keertje naar terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

veel rust, ruimte en privacy

Marga
14-3-2011

geweldige ruime accomodaties liggend aan het water met veel privacy

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

Vakantiepark Suyderoogh is een echte aanrader.

Diana Zoon
1-3-2011

Voor lieverhebbers van natuur en vogels is het hier een eldorado, maar daarnaast zijn er nook leuke dingen te doen in de omgeving. Shoppen in Groningen kan op 30 km afstand, maar Dokkum is maar een kwartiertje met de auto en levert ook veel winkel vertier. Het theemueum mag je niet missen, evenals de Doezoo (insektemmuseum). Met mooi weer met de boot naar Schiermonnikoog of alleen een visje eten in de haven van Lauwersoog. Al met al een prachtige omgeving, ruime en verzorgde accomodatie, goede service en vriendelijke medewerkers.

Gereisd Met vrienden in februari 2011

Rust en ruimte

Maartje
26-1-2011

Heel rustig daar in het hoge noorden. Buitengewoon heldere luchten, iets wat in het westen niet meer te zien is vrijwel. Fijn huis en gezellig ingericht. Wij hebben genoten van de rust en de ruimte, gewandeld en in de avonduren bij de open haard gelezen. Wij komen graag terug. Pier en Maartje

Gereisd Met partner in oktober 2010

een uitstekend Landalpark.

Jo Schiffelers
24-9-2010

Een heel mooi gelegen park in een mooie natuurlijke omgeving. Bungalows liggen prima en zijn fijn ingericht. Restaurant op het park is een aanrader voor iedereen. Heerlijk rustig.

Gereisd Met partner in Fri Sep 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Park met veel ruimte, midden in de natuur

I. Ouwehand
26-8-2010

Mooie huisjes, op ruime afstand van elkaar, meeste hebben een steiger, direct aan het water. Keuken was in ons huisje niet zo praktisch, kkokplaat zat te dicht tegen de muur, waardoor de tegels barsten. Jammer dat er geen toilet boven bij de slaapkamers was. Verder maakt de omgeving alles goed.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtig ruim opgezet park

averink
22-6-2010

heel mooie natuur en rustige omgeving prachtig om te wandelen en te fietsen

Gereisd Met partner in juni 2010

Uitstekende plek voor rust en natuur

Evert Jan Luchies
14-2-2010

Afgelopen kerstdagen verbleven wij (gezin met twee kleine kinderen) hier; Geniet van de natuur in directe omgeving van het het huisje en het park (herten, hermelijnen en veel vogels gezien in de tuin om het huisje). Veel rust en ruimte; bedenk wel dat er in de directe omgeving weinig winkels te vinden zijn, en dat je hiervoor het beste kunt gaan naar het mooie Friese Dokkum of de stad Groningen; beide per auto goed bereikbaar.
Huisje en voorzieningen prima; park beschikt ook over voldoende faciliteiten als kinderspeelplekken en een (klein) zwembad waar je zomaar de kans loopt om er als enige in te zwemmen; wij vinden het een aanrader, en zullen zeker nog een keer komen

Gereisd Met jonge kinderen in december 2009

Rust en ontspanning in fraaie omgeving

Maartje
11-2-2010

genoten van de rust en de ruimte in een bijzondere omgeving. Hier is nacht nog nacht en zie je in de avonduren als het helder is, duizenden sterren. Het huis is fijn, royaal en gezellig ingericht. In het gastenboek staan ook leuke verhalen over wat de gasten allemaal hebben gezien, ondernomen en beleefd. we zijn hier echt tot rust gekomen en in de avonduren hebben we zitten lezen bij de open haard. Voor herhaling vatbaar.
Joris en Maartje

Gereisd Met partner in april 2009

Niet via Landal!

I.P. de Gelder
10-2-2010

Duintje, u heeft kennelijk via Landal geboekt. Huisje 163 is niet van Landal. Ik begreep uw verhaal al niet. De keer dat mijn vrouw en ik verbleven in huisje 163 hebben wij juist genoten van de ruimte en de netheid! U moet niet de fout maken de huisjes van Landal te vergelijken met de huisjes op het park die niet door hen verhuurd worden. De huisjes van Landal hebben ook geen bedstede meer. Huisje 163 hebben wij gehuurd van fam. Jansma, via zuideroog.nl. Wat een vriendelijke mensen! Wij zijn heel tevreden over de service en vooral over de rust en de ruimte die wij daar vonden. Een echte aanrader, ook voor grote gezinnen.

Gereisd Met partner in januari 2010

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Suyderoogh 163

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Suyderoogh 163 in Lauwersoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Suyderoogh 163 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.