6.1VoldoendeScore uit 124 reviews

Over Siblu Lauwersoog

Siblu Lauwersoog

Op Camping Lauwersoog in Groningen voel je je meteen thuis! Deze 4-sterrencamping ligt in een groot natuurgebied op de grens van Friesland, Groningen en de Waddenzee. De camping ligt direct aan het Lauwersmeer en twee stranden, ideaal voor actieve vakantiegangers en natuurliefhebbers! Ondanks de vrij grote camping, kun je hier genieten van de rustige en aangename sfeer. In het hoogseizoen worden er diverse activiteiten georganiseerd voor jong en oud! Terwijl de kids zich uitleven in de indoorspeeltuin, waterspeeltuin of de tennisbaan, geniet jij van een goed boek aan het water. Voor wie écht even het vakantiegevoel wilt ervaren, schuift aan in het restaurant. Hier geniet je van een ruime keuze aan heerlijke gerechten. Of je nou kiest voor een kampeerplaats of een luxe chalet, je gaat hier een heerlijke vakantie tegemoet!

Vakantiegangers waarderen vooral de schitterende omgeving en de mooie ligging aan het meer van de accommodatie. De kampeerplekken zijn goed onderhouden, wat de bezoekers positief opmerken. De campingwinkel krijgt complimenten voor de goede sortering en het personeel, inclusief die bij de receptie, wordt als erg vriendelijk ervaren. Daarnaast worden de kampeerplekken als ruim beschreven, wat de algehele ervaring ten goede komt. Ook de netheid van de toiletten en douches wordt gewaardeerd, wat bijdraagt aan een prettig verblijf. Ondanks enkele verbeterpunten, blijkt uit de reviews dat de positieve aspecten van de accommodatie de vakantiegangers een aangenaam verblijf bieden.

• BBQ toegestaan

Contactgegevens

Strandweg 5, 9976 VS

Wat zeggen bezoekers over

6.1VoldoendeScore uit 125 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

125 reviews

Jammer
Door Reiziger Duitsland op 05-09-2023
Gereisd met partner

Omgeving schitterend, receptie modern en groot, kampeerplekken prima maar sanitair is echt droevig. Buitenkant al jaren niet onderhouden, haakjes in douches kapot, spinnenwebben boven en over de spiegels, douchekoppen die alle kanten op sproeien, ga zo maar door. Echt triest en liefdeloos en vooral zo jammer.

Door Gerda Alberda op 03-09-2023
Gereisd met oudere kinderen

Het deel voor campers/caravans/tenten is 10% van het hele park, de rest is alleen maar chalets. Het park ligt mooi aan het meer en de plekken zijn goed onderhouden. Het sanitair is erg verouderd en niet echt schoon. We zijn er van vrijdagmiddag tot zondagmiddag geweest en ik heb niet 1x een schoonmaker gezien. Campingwinkel is goed gesorteerd en personeel (ook receptie) erg vriendelijk. Het wemelde er van de muggen (begin september), dus neem een goede anti mug spray mee! Over het algemeen wel voldoende.

Kan echt veel beter.
Door Willeke op 03-07-2023
Gereisd met oudere kinderen

Camping ligt mooi. Chalet was erg basic. Geen bedlampjes, geen lees of schemerlamp. Één van de rieten fauteuils (goedkope kwaliteit) was kapot. Badkamerkastje was niet schoon (lag een lange zwarte haar in) en er was maar 1 half gevulde wc rol, te weinig voor verblijf van 2 nachten. Verder was het prijsoverzicht bij het boeken (via ANWB site) totaal niet transparant. Het vermelde reserveringsbedrag bleek bijv. excl schoonmaakkosten te zijn en ook de borg van 100 euro moest je er nog bovenop betalen.

Camping in aanbouw
Door Dekrout op 29-05-2023
Gereisd met oudere kinderen

Camping is in aanbouw en vooral voor chalets. Echte kampeerplekken zijn in de minderheid. Wel mooie ligging aan het meer. Mooie omgeving en prima toegang. Kampeerplekken zijn ruim maar door de mate van hoeveelheid niet heel gezellig. Toilet en douches zijn netjes. Eetgelegenheden waren onderbezetting dus geen gelegenheid van kunnen maken

Een fijne tijd gehad.
Door Henk S. op 26-10-2021
Gereisd met jonge kinderen

De chalets type BA op vakantiepark Siblu Lauwersoog is nieuw en netjes (anno 2021). De ontvangst was zeer netjes en vriendelijk. Keurig pakketje met info gekregen. Helaas kun je er pas vanaf 16:00 inchecken. De chalets staan dicht op elkaar. Ons uitzicht was fantastisch (Chalet BA15) en (zwem)strand op steenworp afstand. De kidz hebben zich prima vermaakt. Ons verblijf betrof een midweekje in de herfstvakantie. Wat ons betreft aan aanrader.

Niet aan te raden
Door D. Meijer op 27-09-2021
Gereisd met oudere kinderen

Aankomst was perfect. Er was een drive trough en we konden zo naar onze accommodatie. Echter daar aangekomen... niet wat ik had geboekt (maar daar dekken ze zich al voor in bij het boeken, de afbeelding kan afwijken). De dekbedden vol met bloed- en pisvlekken. Lamp zonder kap, aanrecht beschadigd. Vieze matrassen, vieze afzuigkap, doogezakte bank, schimmel in de badkamer etc. De lol was er voor ons wel af. Meteen gemeld bij de receptie, een en ander is opgelost maar ik hoorde ook dat dit al sinds februari bekend was bij de camping. Erg slecht dat wij dan toch in die accommodatie werden geplaatst. Bij thuiskomst wederom een klacht ingediend, maar het wordt niet serieus genomen. Heb een kleine vergoeding gekregen omdat ze vinden dat het allemaal zo erg niet was.... hier ga ik nooit meer heen en ik raad het ook af aan anderen!

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.