Vakantiehuis Meerpaal 61

NederlandGroningenLauwersoog

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Meerpaal 61 voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews

8.7FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 8.7Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Meerpaal 61

• 8Anton17-08-2018

Voor herhaling vatbaar en er even tussenuit.

Lekker privé. Ruim. Omheind terras. Direct bij zee, binnenmeer met strand. Bij boot met dagje Schiermonnikoog. Mooie fietspaden overal naartoe. Veel natuur. Bij vissershaven en mogelijkheid leren surfen en zeilen. Wij hebben elke dag in de bossen gewandeld en gefietst. Vissersplaatsjes bezocht en oude stadje Dokkum. Ook even naar de gezellige stad Groningen.

• 9A Heemstra28-08-2010

Mooie plek vlak bij de haven en zo veel natuur!

Het is een heerlijk huis om echt even weg te zijn van de alledaagse sleur. Het staat rustig in een mooi park in een privé tuin. Ik en mij twee kinderen hebben heerlijk gespeeld op het gras en buiten gezeten op het terras. 's Avonds lekker een vuur en een avond gewoon binnen televisie gekeken. Leuke speelgelegenheid op het park met grote zandbak en schommels e.d. Ga er graag binnenkort weer heen!

• 9Janine05-04-2010

rust en natuur, heerlijk

Meerpaal 61 is een leuke woning, eenvoudig maar niet oudbollig in een prachtig natuurgebied. Vogels en konijntjes in de tuin en de zee op loopafstand! Wie van rust en natuur houdt is dit echt een aanrader. Natuurlijk genoeg te doen in de omgeving:Pieterburen, Groningen etc etc.Wij hebben in ieder geval genoten!

Vakantiehuis Meerpaal 61 info

Facilities