Chalet Lauwerzand

2 reviews over Chalet Lauwerzand in het Nederlands

Genieten

Jennifer
2-9-2011

Echt een aanrader. Chalet Lauwerzand is particulier bezit. Een gastvrij, keurig, goed onderhouden chalet waar je nog wordt ontvangen met een welkomst pakket. Een ruime veranda en grote tuin waar het heerlijk vertoeven is zowel in de zon als schaduw, het geluid van het water en de vogels echt genieten en niet te vergeten overal konijnen. Eén nadeel vond ik persoonlijk, het stapelbed in de 2de slaapkamer is erg benauwd en mi. niet geschikt voor twee volwassenen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

volledig, gastvrij, rust en ruimte

Jolanda de Vries
8-9-2008

Je komt even helemaal tot rust in een verrassende omgeving met goede restaurants en vermaak

Gereisd Familie in september 2008

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Lauwerzand in Lauwersoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Lauwerzand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.