Camping Lauwersoog

Camping Lauwersoog
7,5

17 tips over Camping Lauwersoog

Dederen Sabine, 18-5-2015
Buiten het Lauwersbos is hier weinig te beleven. Een bezoek aan de Waddeneilanden gebeurt best vanaf een camping op de de eilanden zelf. Lauwersoog is het hart van het industriële gedeelte van de Wadden en een overzet naar Schiermonniksoog is schandalig duur.
cindybertvankempen, 24-9-2014
Schiermonikoog, vanuit Lauwersoog vertrekt de veerboot
cindybertvankempen, 24-9-2014
Leuke camping bijna aan de zee! Let wel er is geen zandstrand in de buurt, maar het meer maakt dit goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Lauwersoog voor je op een rij gezet:

Gerdien, 20-8-2014
Een leuk uitje is een dagje naar Schiermonnikoog. Het is 20 minuutjes lopen naar de boot en je betaald 14,80 voor een retourtje. Je kan de hele dag lekker bij het strand liggen maar er zijn ook erg leuke restaurantjes en kleine winkeltjes.
Grada69, 14-7-2014
De molen in Anjum en de veerboot naar Schiermonnikoog zijn dichtbij. Heerlijk verse vis te koop in de haven van Lauwersoog. Verder leuk insecten-doe museum in Leens en een prachtige borg, Verhildersum. Ook de steden Dokkum en Groningen zijn te doen. Zeevissen vanaf Lauwersoog met de Tender is ook geweldig leuk om te doen. Meerdaagse tochten zijn ook mogelijk.
Jasper, 3-5-2014
Het boeken van een tocht op de boot om zeehonden te kijken is een absolute aanrader. Je krijgt mooi zicht op de waddenzee en het zien van de zeehonden is adembenemend.

Ria schminnes, 28-7-2013
Aan te raden. Theemuseum is leuk. Folders verkrijgbaar bij de receptie.
Carolien, 27-7-2013
Centrumgebouw Het Booze wijf, met alle voorzieningen; indoor speeltuin, supermarkt, eterij en a la carte restaurant met super terras en heerlijke koffie.
Patrick, 26-7-2013
Neem een effectieve maatregelen mee tegen de muggen, want tegen de avond kon je wel eens lekgeprikt worden.
Ben Bosma, 25-3-2013
een visje halen in de haven

We hebben een aantal aanbieders voor Lauwersoog voor je op een rij gezet: