Camping Lauwersoog

Camping Lauwersoog
7,5

86 reviews over Camping Lauwersoog in het Nederlands

Met jonge kinderen

niet meer wat het geweest is

Lydia
11-8-2018

We zijn gek op Lauwersoog en maken zodoende graag gebruik van de camping. Dit jaar viel de staat van de schoonmaak en de dienstverlening erg tegen. De schoonmaker, die veel rondreed met zijn karretje, was daarbij ook best onbeleefd.

Er waren te weinig douches. Er werd gedaan alsof er te lang gedoucht werd, en dat daardoor de wachttijd lang was, maar dat was niet waar. Schoonmaak was minimaal.

We zijn niet gewaarschuwd voor de blauw alg, moesten daar zelf navraag naar doen.

Personeel leek gefocust op handhaving en minder op dienstverlening, wat de sfeer niet ten goed komt.

Mooie plek

Jil78
8-8-2018

In principe leuke camping, wel aan de dure kant. Veel voorzieningen op de camping. Er is een rangerclub; echter ik vond hen wat minder hartelijk voor de kinderen dan ik op andere campings gewend ben. De activiteiten spelen zich af bij het restaurant dat voor kleine kinderen niet alleen te bereiken is. Vrijwel alle activiteiten zijn gericht op het wad. We hebben de zeehonden excursie met zandplaatexpeditie gedaan, dit was erg leuk. Ook krabbetjes zoeken e.d. aan de kust vonden onze kinderen super. Helaas was er een waarschuwing voor blauwalg, dus met het warme weer hebben we niet kunnen zwemmen. Bij de receptie wisten ze niet of er dan buiten-zwembaden in de omgeving waren (toevallig ontdekt dat Leens een mooi zwembad heeft) en tot onze verbazing werd er ook geen reclame gemaakt voor andere activiteiten in de omgeving (bijv. Aqua zoo, musea), jammer. Sanitair werd wel regelmatig schoon gemaakt, maar te weinig douchen voor te veel mensen.

Goed, kindvriendelijk

Annemarie
6-8-2018

Mooi natuurgebied. Er zijn leuke excursies te boeken. Voor kleine kinderen is er ook een hoop te doen. De douche is een prietstraaltje, volgens de camping ligt dit aan het waterbedrijf. Ik kreeg in ieder geval slecht de cremespoeling uit mijn haar. De camping is relatief duur.

Niet meer

Familie Groeneveld
6-8-2018

Prima camping, fijne locatie zeker voor mooi weer.

Maar wat een smerig sanitair. De wanden van de douches zijn beschimmeld, de wattenschijfjes liggen dagen op de douches, geen waterdruk. Hetzelfde geldt voor de toiletten, alleen de toiletbril wordt gereinigd.

Erg jammer!

verrassend

Bram Adam
17-10-2017

Wij hadden zo onze gedachten over het hoge, kale, ongezellige noorden. Onmiddellijk vergeten ! Overal is men keihard bezig met de aanleg en het onderhoud van recreatievoorzieningen. Het aantal mogelijkheden om het de recreant naar de zin te maken is ontelbaar. Denk o.a. aan wandelen, fietsen, waterrecreatie, wadlopen, zeehonden spotten, garnalen vissen, lekker eten enz. enz.

Wil je de camping niet af ? Nou, dat hoeft dan ook niet. Er is van alles te doen zowel voor jong als wat minder jong. Een speeltuin, een strand, een terras, een restaurant, een jachthaven, safaritochten enz. enz.

Mooie natuurlijke camping met veel voorzieningen

Familie Venema
12-8-2017

Mooie, groene camping met leuke plaatsen pal aan het Nationaal Park Lauwersmeer. Prachtig centrumgebouw aan het water met museumhaven en heel goed restaurant Het Booze Wijf. Lekker op het terras gezeten, kinderen genoten van de speeltuin en het avontuurlijke rangeerteam dat ze iedere dag ophaalde met de trein. Verder leuke activiteiten, zeehondentocht, dagtochtje Schiermonnikoog, hutten bouwen en kano varen met de kinderen. Het park is ruim opgezet met mooie keurige onderhouden plaatsen. Toiletgebouwen goed schoon. Kortom ideale vakantieplaats in Nederland, wij komen graag terug deze winter om het in de winter te ervaren.

Kinderactiviteit animatieteam onveilig

Mari
11-8-2017

Wij zijn trouwe gasten op en onze drie kids doen graag mee met de activiteiten die worden georganiseerd. De begeleiding tijdens de activiteiten is dit jaar slecht! Kinderen die de boel komen verstieren worden niet aangesproken of weggestuurd. De naam is bekend wie dit doet. Ook worden er 17 jarige rokende kinderen toegelaten bij activiteiten voor kinderen. Tijdens de spooktocht deze week heeft onze zoon zich zeer onveilig gevoeld. Hij en ook andere kinderen zijn getreiterd door een jongen die al veel meer activiteiten verpest.Ook is hij geslagen met een stok door deze figuur. (Onze zoon kwam terug met een wond). De animatiejongen die de leiding had heeft niet opgetreden tegen dit wangedrag en het afgedaan met de opmerking trek het je maar niet aan!

Geweldige camping op een prachtige plek

Tanja
3-8-2017

Aan het water, veel mogelijkheden, vriendelijk personeel. Zelfs met slechter weer hoef je je er niet te vervelen! Er is veel te doen in de omgeving. Wij zijn er op de tandem op uit getrokken en vonden het geweldig om door alle natuurgebieden te fietsen. Neus in de wind en genieten. De camping is mooi, sanitair is schoon en de mensen vriendelijk. Zelfs het vis eten in het restaurant was een succes ( en dat is vaak anders om een camping!). Prima dus, we komen graag terug.

Mooie locatie aan het meer!

Jeroen
25-7-2017

Een camping op een prachtige plek, goed verzorgd sanitair. Mooie plekken. Veel activiteiten die georganiseerd worden ook in en om het prachtige Waddengebied.

Lekker aan Lauwersmeer in een mooie chalet.

René Schaap
1-7-2017

Was allemaal goed, mooie chalet, leuke animatie, neem wel een muggenstift mee want die zijn er in overvloed.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lauwersoog in Lauwersoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lauwersoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.