Camping Lauwersoogstersterstersterster

Contact

99 reviews over Camping Lauwersoog

• 1Gea02-01-2020

Flinke tegenvaller

Wij waren hier van 30 dec t/m 2 Jan met onze hond. We hadden van tevoren extra gebeld of het park vuurwerkvrij was, er werd ons verzekerd dat vuurwerk niet toegestaan was.Maar uiteindelijk precies achter ons werd er bij het chalet de hele avond en tot half 3 wel vuurwerk afgestoken, daarover de receptie gebeld, maar daar werd lachend over gedaan en uiteindelijk zaten we dan toch met een bange hond. Ook hadden we betaald voor een comfort plek, maar het water moesten we uit de douche halen. Douches lauw water, kon watertemperatuur ook niet zelf regelen , niet echt een wintercamping dus. Voor ons echt geen 5 sterrencamping

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Adrie30-08-2019

Geweldige service en erg vriendelijk personeel!

We waren met ons gezin voor de tweede keer op rij op deze schitterend aan het Lauwersmeer gelegen camping. De plaatsen zijn ruim de camping is goed verzorgd en het sanitair netjes. Nu over datgene wat ons in positieve zin heeft verrast, we hadden een campingplaats met cai. Alleen kreeg ik onze tv niet aan de praat. Bij de receptie gemeld en er kwam een alleraardigste man om te helpen met installeren. Helaas kwam ok deze man niet verder. TV was niet geschikt voor het digitale signaal. Mijn zoons en ik baalden want we wilden graag de F1 race op Hockenheim kijken maar het was niet anders. De man van de technische dienst dacht even na en kwam tot verrassing van ons met een tv aan die we mochten lenen om deze achteraf gezien spectaculaire race te kijken. De race de week erna in Hongarije mochten we ook met deze tv kijken, de tv mocht blijven staan.
    Wat een geweldige service van deze man en dit bedrijf! Chapeau!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Pool13-08-2019

Mooie camping aan het Lauwersmeer.

2 weken op de camping gestaan. Camping ligt prachtig aan het Lauwersmeer in een rustige omgeving. We hebben ons goed vermaakt:zeilles bij de zeilschool naast de camping, lekker spelen op t strandje en in het water. En een prachtige omgeving waar van alles is te doen. Kinderen vonden het animatie treintje op de camping erg leuk. Minpunt auto’s en golfkarretjes rijden hard op de camping. Restaurant viel tegen, de keuze op de kaart en de bediening. In de haven vlakbij zit een leuk, simpel en lekker vis restaurant.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Jv20-07-2019

voorlopig niet meer

Chalet gehuurd, je kunt niet met de auto bij de accommodatie. Er staat 1 karretje voor 30 mensen waarmee je je bagage kunt vervoeren. Dus moet je alles zelf dragen. Tv deed het niet, picknicktafel kapot, relaxstoelen kapot.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Mark05-06-2019

Eenmalig

Begin juni hier gestaan na de hemelvaart. Overdag veel straaljagers in de lucht, geluids overlast en s'avonds werd je lek geprikt door de muggen. Douches spuiten het water alle kanten op in dunne staaltjes en voordat het op je hoofd of lichaam komt is het afgekoeld. Zwemwater zit vol alg. Neen dit was eenmalig.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Sylvia van der Horst08-11-2018

Zeer aan te bevelen ,zeker ook als wintercamping,

Wat een geweldige plek. Het plan was om hier 2 dagen te verblijven,dit is een week geworden. Mooie verzorgde camperpleken,fijn restaurant met aardig personeel,prettige receptie,schoon en verzorgd toiletgebouw,prachtige natuur en hele fraaie sterrenhemel WAUW! Helaas moeten wij verder maar wij komen terug. Zeer aan te bevelen,zeker ook als wintercamping.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2018

• 5Lydia11-08-2018

niet meer wat het geweest is

We zijn gek op Lauwersoog en maken zodoende graag gebruik van de camping. Dit jaar viel de staat van de schoonmaak en de dienstverlening erg tegen. De schoonmaker, die veel rondreed met zijn karretje, was daarbij ook best onbeleefd. Er waren te weinig douches. Er werd gedaan alsof er te lang gedoucht werd, en dat daardoor de wachttijd lang was, maar dat was niet waar. Schoonmaak was minimaal. We zijn niet gewaarschuwd voor de blauw alg, moesten daar zelf navraag naar doen. Personeel leek gefocust op handhaving en minder op dienstverlening, wat de sfeer niet ten goed komt.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Jil7808-08-2018

Mooie plek

In principe leuke camping, wel aan de dure kant. Veel voorzieningen op de camping. Er is een rangerclub; echter ik vond hen wat minder hartelijk voor de kinderen dan ik op andere campings gewend ben. De activiteiten spelen zich af bij het restaurant dat voor kleine kinderen niet alleen te bereiken is. Vrijwel alle activiteiten zijn gericht op het wad. We hebben de zeehonden excursie met zandplaatexpeditie gedaan, dit was erg leuk. Ook krabbetjes zoeken e.d. aan de kust vonden onze kinderen super. Helaas was er een waarschuwing voor blauwalg, dus met het warme weer hebben we niet kunnen zwemmen. Bij de receptie wisten ze niet of er dan buiten-zwembaden in de omgeving waren (toevallig ontdekt dat Leens een mooi zwembad heeft) en tot onze verbazing werd er ook geen reclame gemaakt voor andere activiteiten in de omgeving (bijv. Aqua zoo, musea), jammer. Sanitair werd wel regelmatig schoon gemaakt, maar te weinig douchen voor te veel mensen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Annemarie06-08-2018

Goed, kindvriendelijk

Mooi natuurgebied. Er zijn leuke excursies te boeken. Voor kleine kinderen is er ook een hoop te doen. De douche is een prietstraaltje, volgens de camping ligt dit aan het waterbedrijf. Ik kreeg in ieder geval slecht de cremespoeling uit mijn haar. De camping is relatief duur.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 5Familie Groeneveld06-08-2018

Niet meer

Prima camping, fijne locatie zeker voor mooi weer. Maar wat een smerig sanitair. De wanden van de douches zijn beschimmeld, de wattenschijfjes liggen dagen op de douches, geen waterdruk. Hetzelfde geldt voor de toiletten, alleen de toiletbril wordt gereinigd.

Erg jammer!

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

17 tips over Camping Lauwersoog

• Jan, 29-04-2012

ga mee met de zeehondentocht op het wad!

• Jasper, 03-05-2014

Het boeken van een tocht op de boot om zeehonden te kijken is een absolute aanrader. Je krijgt mooi zicht op de waddenzee en het zien van de zeehonden is adembenemend.

• Ria schminnes, 28-07-2013

Aan te raden. Theemuseum is leuk. Folders verkrijgbaar bij de receptie.

2 vragen over Camping Lauwersoog

• runia, 08-06-2016

wifi

is er wifi op de camping

Jeroen, 25-07-2017

Ja er is gratis wifi op de camping zonder wachtwoord.

• agnes, 02-07-2013

trekkershutten

Zijn hier trekkershutten aanwezig en hoe is de ligging hiervan, wie heeft hier ervaring mee. Willen een paar dagen fietsen in de omgeving, is het de moeie waard.

agnes, 29-07-2013

OK Jeroen, bedankt voor je reactie. Dus dan maar een keer die kant op.

Jeroen, 29-07-2013

De omgeving is zeker de moeite waard en al helemaal op de fiets. En natuurlijk met het fiets- voetveer (op zonne energie) het meer oversteken. Erg zijn chalets en er is een trekkersveld.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig