Vakantiepark
Weer vandaag19°
8,1

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen8,2

Wie graag rust en veel natuur om zich heen wil, zit goed bij Landal Natuurdorp Suyderoogh in Lauwersoog. De accommodaties zijn ruim en je vindt er alles wat je nodig hebt. In de schoolvakanties is er voor de kinderen een animatieprogramma. Tips voor uitstapjes zijn Schiermonnikoog, Groningen en een rondvaart over het Lauwersmeer.

228 reviews over Vakantiepark Landal Natuurdorp Suyderoogh in het Nederlands

Hmmm leuk voor een weekend

Annelore Morsink
29-4-2019
  • Onderkomen7

Op zich een mooi park als je voor rust en natuur komt is dit perfect, zoek je iets waar de kinderen zich optimaal kunnen vermaken, ook met slecht weer dan moet je hier niet zijn. De meeste (of alle) huisjes zijn particulier, dus niet echt een vakantiegevoel. Medewerkers zijn wel vriendelijk en het huisje was verder prima. Netjes ingericht en op het oog schoon.

Ook gegeten bij restaurant Suyderoog, prima eten maar ook hier niets bijzonders.

Dus kom je voor rust en natuur, zeker boeken, kom je voor animatie en vakantiegevoel dan kun je dit park beter overslaan.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Heerlijk rustig park

J. P.
14-4-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi ruim opgezet park. Erg rustig, veel vogels, mooie huisjes

Gereisd Met partner in april 2019

Rust en ruimte!

A Schepers
29-3-2019
  • Onderkomen9

Rust Ruimte Natuur Heerlijk comfortabele huisjes met veel privacy. Goed meubilair. Prima bedden!

Gereisd Met partner in februari 2019

Wanneer gaan we weer?

John
21-3-2019
  • Onderkomen9

Prachtig park op 20 minuten rijden van de boot naar Schiermonnikoog. Boot naar Ameland iets verder weg bij Holwerd. Heerlijk huis met een grote tuin en veel privacy. Gezellig restaurant op loopafstand achter de receptie Jammer om weer naar huis te gaan! Wij komen hier zeker nog eens terug ! Erg veel te doen aan deze kant van Nerderland.

Gereisd Met partner in maart 2019

Perfecte uitvalsbasis voor natuurliefhebbers .

Rob
28-1-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Een mooi aangelegd park met veel water en heel veel groen en goed ingerichte vakantiehuisjes. Vriendelijk gastvrij team van medewerkers. Uitstekende uitvalsbasis voor een trip naar Dokkum, Groningen of Leeuwarden. Geweldige omgeving om te wandelen of te fietsen. Dichtbij de waddeneilanden.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust en prachtige natuur

Residence
3-11-2018
  • Onderkomen8

Het park is prachtig gelegen in nationaal park Lauwersmeer. Je stapt vanuit je huisje zo de natuur in, heerlijk. De huisjes liggen pal aan het water en je beschikt over een privé steiger. Waar vind je dit? De huisjes zijn zeer compleet. Enige nadeel vonden wij de badkamer op de begane grond. Op het park zit een klein maar goed zwembad waar wij wij iedere dag gebruik van hebben gemaakt. Tips voor de omgeving: Schiermonnikoog, Zeehondencentrum Pieterburen, Zeehondensafari met Anton Legner (Wadop), Abrahams mosterdmakerij en kaarsenmakerij Wilhelmus in Eenrum, stadje Dokkum. De omgeving is zeker de moeite waard. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

Truus
2-11-2018
  • Onderkomen9

Ik ging voor een weekje rust op vakantie. Dat lukt hier uitstekend! Park is prachtig en ruim opgezet. Verrassend vond ik de natuur op het park maar ook in de naaste omgeving. Ook zijn er genoeg dingen te doen en te bezichtigen zoals de haven van Lauwersoog, de theefabriek in Houwerzijl en het plaatsje Zoutkamp. Laat nooit iemand zeggen dat Lauwersoog saai is of dat er niets te doen is.

Gereisd Alleenreizend in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust en Natuur

familie jacobs
14-8-2018
  • Onderkomen7

Absolute aanrader voor wie van rust houdt en niet van al die animatie die veel parken bieden. Verwacht geen kinderdisco of blits zwembad, wel eindeloze natuur, kwetterende vogels, prachtige sterrenhemel en heel vriendelijk personeel aan de receptie! Wij hadden een 4p basisbungalow, terwijl we meestal voor comfort kiezen, maar deze last minute niet beschikbaar was. Het huisje was zeer ruim, had een grote tuin, maar ook wel enkele minpunten: vaatwas werkte niet goed, bad was beschadigd door fout schoonmaakmiddel allicht, trap was erg gevaarlijk (er is iemand van ons afgevallen), zeer glad en afstand tussen de treden was te groot. Ook het feit dat er zoals in zoveel Landal parken enkele een magnetron was vinden wij een minpunt, wij gebruiken nooit een magnetron, maar zouden wel een oven gebruiken. IJskast was ook klein en onhandig geplaatst....maar dit zijn details en wegen niet op tegen de natuurpracht die je in dit park vindt!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Nanny
3-8-2018
  • Onderkomen9

Prachtige villa's en heerlijk eten bij het booze wijf in Lauwrensoog.

Gereisd Met partner in juni 2018

geen park voor ons

mijo
10-5-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Dit park viel tegen. Ligging is prachtig, maar het aandeel privé huisjes is groot. Er is geen centrale plek waar je gezellig naar toe gaat. De centrale speeltuin is verouderd (nodigt echt niet uit), restaurant hoort niet bij het park en heeft ook slechts een oud speeltoestel. De campingwinkel gaat om 14u al dicht. Er is in de schoolvakantie geen recreatieprogramma. Als je alleen voor een huisje en omgeving komt, is het een prima park. Wij hadden echter van landal verwacht dat er ook centraal uitnodigende faciliteiten zijn en die zijn er niet. Tot slot: bij dit park loont het om zelf tegen betaling je accomodatie te kiezen. Contrast is namelijk enorm:  er zijn huisjes met steiger aan het water met een weids uitzicht en huisjes met tuintje zonder uitzicht en zonder water. Ons huisje had helaas geen steiger en was gedateerd terwijl wij wel voor een comfort huisje hadden gekozen (t.o.v. de vele basic huisjes).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Natuurdorp Suyderoogh in Lauwersoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Natuurdorp Suyderoogh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.