Vakantiepark Landal Natuurdorp Suyderoogh

• 7.5Eetgelegenheden

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

Wie graag rust en veel natuur om zich heen wil, zit goed bij Landal Natuurdorp Suyderoogh in Lauwersoog. De accommodaties zijn ruim en je vindt er alles wat je nodig hebt. In de schoolvakanties is er voor de kinderen een animatieprogramma. Tips voor uitstapjes zijn Schiermonnikoog, Groningen en een rondvaart over het Lauwersmeer.

233 reviews over Vakantiepark Landal Natuurdorp Suyderoogh

• 10M10-06-2019

Schoon huis, prachtige tuin en omgeving

Heel mooi groen park. Schone huizen, super mooie grote tuin, hele mooie omgeving. Kinderen hebben zich vermaakt met trekpont, strandje en vooral in de mooie grote tuin. Supermarkt is prima en de mensen die er werken zijn heel vriendelijk! Denk dat de badkamer en toilet net vernieuwd zijn, zien er echt mooi en netjes uit. Wij komen zeker terug!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 6Annelore Morsink29-04-2019

Hmmm leuk voor een weekend

Op zich een mooi park als je voor rust en natuur komt is dit perfect, zoek je iets waar de kinderen zich optimaal kunnen vermaken, ook met slecht weer dan moet je hier niet zijn. De meeste (of alle) huisjes zijn particulier, dus niet echt een vakantiegevoel. Medewerkers zijn wel vriendelijk en het huisje was verder prima. Netjes ingericht en op het oog schoon.

Ook gegeten bij restaurant Suyderoog, prima eten maar ook hier niets bijzonders.

Dus kom je voor rust en natuur, zeker boeken, kom je voor animatie en vakantiegevoel dan kun je dit park beter overslaan.

• 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 8J. P.14-04-2019

Heerlijk rustig park

Mooi ruim opgezet park. Erg rustig, veel vogels, mooie huisjes

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 8A Schepers29-03-2019

Rust en ruimte!

Rust Ruimte Natuur Heerlijk comfortabele huisjes met veel privacy. Goed meubilair. Prima bedden!

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 9John21-03-2019

Wanneer gaan we weer?

Prachtig park op 20 minuten rijden van de boot naar Schiermonnikoog. Boot naar Ameland iets verder weg bij Holwerd. Heerlijk huis met een grote tuin en veel privacy. Gezellig restaurant op loopafstand achter de receptie Jammer om weer naar huis te gaan! Wij komen hier zeker nog eens terug ! Erg veel te doen aan deze kant van Nerderland.

• 10Eetgelegenheden

• 10Rob28-01-2019

Perfecte uitvalsbasis voor natuurliefhebbers .

Een mooi aangelegd park met veel water en heel veel groen en goed ingerichte vakantiehuisjes. Vriendelijk gastvrij team van medewerkers. Uitstekende uitvalsbasis voor een trip naar Dokkum, Groningen of Leeuwarden. Geweldige omgeving om te wandelen of te fietsen. Dichtbij de waddeneilanden.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 2018
    8Residence03-11-2018

Rust en prachtige natuur

Het park is prachtig gelegen in nationaal park Lauwersmeer. Je stapt vanuit je huisje zo de natuur in, heerlijk. De huisjes liggen pal aan het water en je beschikt over een privé steiger. Waar vind je dit? De huisjes zijn zeer compleet. Enige nadeel vonden wij de badkamer op de begane grond. Op het park zit een klein maar goed zwembad waar wij wij iedere dag gebruik van hebben gemaakt. Tips voor de omgeving: Schiermonnikoog, Zeehondencentrum Pieterburen, Zeehondensafari met Anton Legner (Wadop), Abrahams mosterdmakerij en kaarsenmakerij Wilhelmus in Eenrum, stadje Dokkum. De omgeving is zeker de moeite waard. We komen zeker nog een keer terug.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Met oudere kinderen

• 9Truus02-11-2018

Heerlijk

Ik ging voor een weekje rust op vakantie. Dat lukt hier uitstekend! Park is prachtig en ruim opgezet. Verrassend vond ik de natuur op het park maar ook in de naaste omgeving. Ook zijn er genoeg dingen te doen en te bezichtigen zoals de haven van Lauwersoog, de theefabriek in Houwerzijl en het plaatsje Zoutkamp. Laat nooit iemand zeggen dat Lauwersoog saai is of dat er niets te doen is.

Alleenreizend

• 8familie jacobs14-08-2018

Rust en Natuur

Absolute aanrader voor wie van rust houdt en niet van al die animatie die veel parken bieden. Verwacht geen kinderdisco of blits zwembad, wel eindeloze natuur, kwetterende vogels, prachtige sterrenhemel en heel vriendelijk personeel aan de receptie! Wij hadden een 4p basisbungalow, terwijl we meestal voor comfort kiezen, maar deze last minute niet beschikbaar was. Het huisje was zeer ruim, had een grote tuin, maar ook wel enkele minpunten: vaatwas werkte niet goed, bad was beschadigd door fout schoonmaakmiddel allicht, trap was erg gevaarlijk (er is iemand van ons afgevallen), zeer glad en afstand tussen de treden was te groot. Ook het feit dat er zoals in zoveel Landal parken enkele een magnetron was vinden wij een minpunt, wij gebruiken nooit een magnetron, maar zouden wel een oven gebruiken. IJskast was ook klein en onhandig geplaatst....maar dit zijn details en wegen niet op tegen de natuurpracht die je in dit park vindt!

• 7Onderkomen

• 8Nanny03-08-2018

Prachtige villa's en heerlijk eten bij het booze wijf in Lauwrensoog.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

26 tips over Vakantiepark Landal Natuurdorp Suyderoogh

• ad, 06-02-2012

Pieterburen, de zeehonden kunnen je hulp (financieel) heel goed gebruiken!

• M. van der Hout, 06-05-2014

Boottocht met de Vlinderbalg over het Lauwersmeer. Vertrek vanaf het park.

• s.pijpers, 04-01-2012

Vele mooie wandeltochten in de omgeving te maken waarbij zwem/water en roofvogels in ruime mate zijn te bewonderen.

9 vragen over Vakantiepark Landal Natuurdorp Suyderoogh

• Marjo, 21-01-2018

Vissen

Hallo Wij gingen altijd naar Suyderoogh omdat we daar altijd veel vissen vingen. Echter de laatste 2 jaren was er geen vis meer te vangen. Nu is mijn vraag of iemand weet of er weer leuk vis gevangen wordt en zo ja bij welk huisje. We zaten in 2015 voor het laatst in nr. 56. Dit jaar of volgend jaar zou ik toch wel weer eens naar het park willen omdat het daar gewoon heel mooi is en lekker rustig. Alvast bedankt

• j.pieck, 06-06-2017

honden

hoe zit het hier met hond vriendelijkheid zijn er voldoende wandelingen te maken .

• G.J.van Loveren, 19-11-2016

Is er een mogelijkheid om in de buurt van de bungalow te parkeren i.v.m invalide kaart

Vakantiepark info

• BBQToegestaan