Vakantiehuis Labor Vincit

• 8.5Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over Labor Vincit

• 9Marianne181116-11-2014

Absoluut voor herhaling vatbaar, Doen we zeker

Na een zeer hectische tijd, hadden we echt een plaats nodig om bij te komen. We hebben voor dit huis gekozen, en het is ons uitermate goed bevallen. Ziet er geweldig uit, schoon, gezellig, een warme, huiselijke sfeer en van alle gemakken voorzien, daarbij ook internet ( gratis). We hoefden zelfs geen fietsen ergens te huren, want die waren ook aanwezig. Prettig welkom met een attentie, en aan onze hond is ook gedacht.
    Betreffende de omgeving : een prachtig uitzicht over het veld naar het bos, goede wandelingen te maken door het bos of langs de zee, heeft ons goed gedaan. Wie wel van watersport houdt, moet zich hier ook goed kunnen vermaken. Kortom het is er fantastisch vertoeven, rust en natuur, goed voor het onthaasten. !! Wat wij ook heel fijn vonden, was dat er ruime documentatie aanwezig was, over het huis, de omgeving, en tripjes die je zou kunnen maken.

We willen de familie nogmaals bedanken voor de gastvrijheid. Marianne en partner,

• 8DVR198930-08-2014

Fantastische plek om totaal tot rust te komen!

Dit vakantiehuis bied alle gemakken die je maar kunt bedenken. Het is een groot en licht huis met een gezellige sfeer. Je kunt hier minimaal met 5 personen gemakkelijk overnachten.

Het ligt aan de rand van een prachtig natuurgebied en als het even mee zit kun je vanuit je luie stoel de herten zien lopen. Vele wandelpaden en fietspaden in de omgeving.

Het huis is dicht bij het lauwersmeer gelegen. Hier kun je lekker zwemmen maar ook van verschillende watersporten genieten.

Een dagje weg is ook geen probleem. De zeehondencreche, schiermonnikoog en de friesche dorpen zijn zeker een aanraden om eens naar toe te gaan.

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Onze hond kon zich ook prima vermaken. Om het huis was veel ruimte waar je lekker kon genieten van de zon. Er stonden ook een paar fietsen waar je gebruik van kon maken.

Wij komen dus zeker een keer weer om hier geheel tot rust te komen!

Vakantiehuis Labor Vincit info

• Aantal personen5 tot 6