Chalet de Strandhut

Meer chalet info

6 reviews over Chalet de Strandhut

• 8Fam. van der Smeede05-07-2012

Schitterende plek aan het Lauwersmeer

Het chalet ligt aan de rand van de camping Lauwersoog en dat is ideaal voor de rust en je kan gebruik maken van de faciliteiten van de camping. Het vrije uitzicht over het Lauwersmeer vanaf het terras is gewoon fantastisch. Het chalet is van alle gemakken voorzien, zoals een televisie, stereo, keuken incl. afwasmachine en ijskast, speelgoed voor de kleine etc. Je kan gewoon met de auto naast het chalet parkeren en dat is handig voor het in- en uitpakken van de koffers. Voor vragen was de eigenaar in de buurt en werd je netjes te woord gestaan en geholpen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Geert de Ruiter/Mieke Brands02-07-2012

Heerlijke plek

De plek aan het Lauwersmeer is in een woord, geweldig. Vooral het terras nodigt uit om in stilte mijmerend over het water te staren. Het chalet is op een prettige manier huiselijk ingericht met alles erop en eraan dat wel prettig is als je met het opnbaar vervoer komt. Het is veel completer dan je zou verwachten van een huurchalet voor een paar dagen. Het is goed onderhouden en schoon. De eigenaar stelde zich zeer bescheiden en hulpvaardig op voor, tijdens en na het verblijf. Een beoordeling van 09-09-2011 moet welhaast over een ander chalet en andere eigenaar gaan. Wij kunnen ons niet voorstellen dat die over deze Strandhut en deze eigenaar gaat. Ook prettig dat je gebruik kunt maken van faciliteiten van de camping. Deze mensen zijn ook uitermate behulpzaam en soepel. Wij komen terug met twee van onze beste vrienden.

Gereisd met partner in juni 2012

• 6Hennie09-09-2011

Veel wordt goedgemaakt door het uitzicht.

Geweldig weids uitzicht en dat maakt veel goed. Chalet zelf is nodig aan een opknapbeurt toe, maar als iets oud is hoeft het niet smerig te zijn en dat was helaas wel het geval. Hebben direct de verhuurder hierop aangesproken en deze zou na ons het chalet goed schoon maken. Nou, dat hoop ik dan maar voor de volgende bewoner. Camping zelf is zeer verzorgd en personeel van het park zeer vriendelijk. supermarktje en snack iedere dag open. Zeker voor herhaling vatbaar maar dan wel in een ander chalet;).

Jantje de Boer Verhuurster, eigenaaresse, 27-06-2012

De pannenlappen met gebruikssporen zijn weer in de was geweest. Het chalet is schoon en verzorgd. De inrichting van de Strandhut is bepaald niet oud. De kwaliteit van het meubilair is van gerenommeerde fabrikaten, duurzaam en bepaald niet versleten.

Gereisd met partner in september 2011

• 6Peter Zandbergen02-08-2011

Prachtig uitzicht over Lauwersmeer

Dispuut over schoonmaak (kosten) met de verhuurder. Deel van de borg pas terug ontvangen na diverse emails. Jammer dat er geen hordeuren en ramen zijn, wel zo prettig als het warm is.

Jantje de Boer, verhuurder, eigenaaresse, 27-06-2012

Bedankt voor het bevestigen dat uw eerdere klacht volstrekt ongegrond was!

Gereisd met partner in januari 2011

• 3Peter Zandbergen21-07-2011

Prachtig uitzicht vanaf het terras.

Huisje is heel basic, niet echt schoon bij aankomst. Ondanks het feit dat wij het huisje schoner hebben verlaten dan dat wij het in gebruik namen, heeft de eigenaar toch een deel van de borg ingehouden. Wij moesten zelfs om restitutie van de borg vragen want uit eigen beweging kregen wij van hem helemaal niets. Hij reageert ook niet of heel laat op emails.

J.J. de Boer, verhuurder, eigenaaresse, 27-06-2012

Wij hebben onze discussie over de staat van oplevering, na uw vroegtijdige en overhaast vertrek, tijdens onze eigen buitenlands verblijf, binnen redelijke termijn per email afgerond.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9***29-04-2008

ik heb me er erg thuis en welkom gevoeld, dank je wel

Alleen gereisd in april 2008

Chalet de Strandhut info