Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck
8,1

5 tips over Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck

Erna, 6-9-2014
het natuurgebied nabij de camping is prachtig
S Bolhuis, 26-7-2014
Wij zaten in de Safari tent, zeker een aanrader! Een sfeervolle en luxe manier van kamperen. De bedstee was een groot succes!
meerwijck, 28-4-2014
Boot huren bij de buren om naar de binnenstad van Groningen te varen of te dobberen op het meer.

Mevrouw Poelman, 5-4-2013
De stad Groningen is vanaf de camping met de boot bereikbaar. Erg leuk om op deze manier de stad te bezoeken.
Debster, 5-12-2011

Strandpaviljoen Meerwijck, aanrader om te eten! voor een strandpaviljoen is het een toprestaurant, mooie aankleding, mooi uitzicht over het strand en meer! Goed kaart, positief verrast.

Drouwenerzand erg leuk kinderattractiepark! 12 p.p. entree en daarbij onbeperkt eten en drinken en ijsjes!!

sprookjesbos tegenvaller qua prijs-kwaliteitverhouding.

bootreis over het meer, zonde van je geld! kapitein chago

en wij boycotten Bolle Baron, niet heengaan om te eten! super slechte service gehad.

Onze bezoekers bekeken ook: