8,7

Weer vandaag3°-3°

9 reviews over Camping De Rolke in het Nederlands

Helemaal top!

Mevrouw Jansen, 3-2-2018

Hele gezellige rustige boerencamping. Dichtbij veel vertier of veel rust. Prachtig zuidlaardermeer op fietsafstand.

Gastvrije ontvangst door Richard & Janneke.

Albert & Truus, 8-8-2017

Vanaf de straat is niet te zien dat er een gezellige camping achter het bedrijf zit.

De sfeer is gezellig en vriendelijk , de toiletten worden keurig schoon gehouden door Janneke. Het afval word gescheiden verzamelt. Er is een speeltuintje voor jonge kinderen. Aan de overkant van de straat is een prachtig park waar je kunt wandelen en vissen. De dames voetbalfinale konden we gezellig samen in de schuur kijken en na afloop kregen we een broodje hamburger. GEZELLIG TOCH!!

Wij komen zeker nog eens terug.

Fijne camping.

Fam. Bierman, 4-9-2016

Goed verzorgde camping met ruime plaatsen. Mooie omgeving met park aan de overkant en

vlakbij Zuidlaardermeer. Mooie fietsroute naar stad Groningenh en rond het meer.

Toilet en douche in een gebouw. Wel netjes en schoon.

Superaardige eigenaren. Prima wifi!

Mooie rustige camping

Janny Houtman, 11-6-2016

Camping rolke is een prima plek om te verblijven. Ruime plaatsen met water en stroom aansluiting. Prima Wi-Fi verbinding. Vlak bij mooi natuurgebied waar je fijn kunt fietsen rond het zuidlaardermeer. Zuidlaren is ook leuke plaats vlak bij. Mooi park met wandel en fietspaden aan de overkant van de weg. We hebben ons er goed vermaakt. We komen nog eens terug

hardstikke mooie rustige non nonsens camping

fam Pot, 8-3-2016

Ten eerste de campinghouders Richard en Janneke geweldige mensen super leuk .En wij wisten niet dat Groningen zo mooi was , de omgeving van de camping is super mooi , met een mooi groot aangelegde natuurgebied achter de camping met fietspaden naar het Zuidlaardermeer en richting de stad Groningen . en een mooi park voor de camping met vele vis vijvers en loop paden en een groot dieren park met van alles in het dieren park over bloemen beesten en noem maar op .

No nonsens mini camping

jv, 21-7-2014

Nette camping, prachtige plekjes, zigeunerwagen is een absolute aanrader. Vriendelijke ontvangst. Komen zeker nog eens terug.

Prima uitvalsbasis

Jack, 24-5-2013

Camping de Rolke is een hele aardige camping die prachtig centraal gelegen is. Sanitair is prima verzorgd en schoon, mooie ruime plekken met eigen water en elektriciteit, internetvoorziening is prima. Buitengewoon vriendelijke eigenaren. Het is een prima plek om Groningen en Noord Drenthe te ontdekken. Dichtbij het Zuidlaardermeer en het aardige Zuidlaren en ook Groningen is prima bereikbaar. Treinstation op 10 minuten lopen. Het mooie Gorechtpark ligt tegenover de camping. In Kropswolde zijn buiten het Wokrestaurant weinig voorzieningen maar winkelgelegenheid vaan Hoogezand-Sappemeer zijn vlakbij. Tijdens ons bezoek waren de ooievaars op de camping aan het broeden, een leuke bijkomstigheid.

prima plek

Robbert56, 1-7-2011

Gezellige no nonsens minicamping. We zijn hier met de pinksteren geweest, mooie omgeving om te fietsen en te vissen. Winkelcentra in de buurt.

Boerencamping, beschut, gezellig, mooie ligging

Daniëlla, 21-6-2011

Fijne minicamping in een leuke omgeving, veel viswater dichtbij net zoals eetgelegenheden en winkels. Tip voor groepen; er is een apart veldje waar 6-7 gezinnen samen op kunnen staan, erg prettig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rolke in Kropswolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rolke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rolke scoort een 8.73 uit 10 op basis van 9 reviews.