Camping De Rolke

13 reviews over Camping De Rolke in het Nederlands

Niet meer.

Andy
10-8-2018

Een camping met een goede ligging, ruime plekken en stroom en water bij de plek. Dat was positief. We hadden echter geen warm douche water. Wat voor ons toch wel minder positief was.

Rustige ligging, kindvriendelijke camping, restaurant om de hoek, een heel mooi park aan overzijde van de weg waar je heerlijk rustig kan wandelen, (evt. met hond) mooie fietsroutes dicht bij en een uitgebreid winkelcentrum vlak in de buurt. Deze camping is een van die campings die je bezocht moet hebben en een poosje hebt gestaan.

Knus en gezellig!

minicamper.me
7-5-2018

Heerlijk weekend mogen vertoeven op deze minicamping. Gastvriendelijke beheerders. Prima sanitair. wandelen, fietsen en zwemmen op enkele minuten afstand. Een aanrader!

Barry
22-4-2018

Super leuke camping.

De eigenaren Richard en Janneke zijn zeer sociale mensen en de service die ze bieden is geweldig.

Zowel de camping als de toiletten en douches zijn netjes en schoon.

Echt een aanrader dus 👍👍👍👍

Helemaal top!

Mevrouw Jansen
3-2-2018

Hele gezellige rustige boerencamping. Dichtbij veel vertier of veel rust. Prachtig zuidlaardermeer op fietsafstand.

Gastvrije ontvangst door Richard & Janneke.

Albert & Truus
8-8-2017

Vanaf de straat is niet te zien dat er een gezellige camping achter het bedrijf zit.

De sfeer is gezellig en vriendelijk , de toiletten worden keurig schoon gehouden door Janneke. Het afval word gescheiden verzamelt. Er is een speeltuintje voor jonge kinderen. Aan de overkant van de straat is een prachtig park waar je kunt wandelen en vissen. De dames voetbalfinale konden we gezellig samen in de schuur kijken en na afloop kregen we een broodje hamburger. GEZELLIG TOCH!!

Wij komen zeker nog eens terug.

Fijne camping.

Fam. Bierman
4-9-2016

Goed verzorgde camping met ruime plaatsen. Mooie omgeving met park aan de overkant en

vlakbij Zuidlaardermeer. Mooie fietsroute naar stad Groningenh en rond het meer.

Toilet en douche in een gebouw. Wel netjes en schoon.

Superaardige eigenaren. Prima wifi!

Mooie rustige camping

Janny Houtman
11-6-2016

Camping rolke is een prima plek om te verblijven. Ruime plaatsen met water en stroom aansluiting. Prima Wi-Fi verbinding. Vlak bij mooi natuurgebied waar je fijn kunt fietsen rond het zuidlaardermeer. Zuidlaren is ook leuke plaats vlak bij. Mooi park met wandel en fietspaden aan de overkant van de weg. We hebben ons er goed vermaakt. We komen nog eens terug

Ten eerste de campinghouders Richard en Janneke geweldige mensen super leuk .En wij wisten niet dat Groningen zo mooi was , de omgeving van de camping is super mooi , met een mooi groot aangelegde natuurgebied achter de camping met fietspaden naar het Zuidlaardermeer en richting de stad Groningen . en een mooi park voor de camping met vele vis vijvers en loop paden en een groot dieren park met van alles in het dieren park over bloemen beesten en noem maar op .

No nonsens mini camping

jv
21-7-2014

Nette camping, prachtige plekjes, zigeunerwagen is een absolute aanrader. Vriendelijke ontvangst. Komen zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rolke in Kropswolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rolke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.