Reviews over Kiel Windeweer

Aanrader

An,
    5-8-2018

Een heerlijk verzorgde B&B met sauna, jacuzi en genoten van fluisterboottocht en kanotocht in de omgeving. Echt een aanrader;)

Een super plek, je bent er helemaal weg van alles.

Akke,
    10-5-2018

Als je hier naar toe gaat heb je een prachtig eigen verblijf. Beneden naast de eetkamer stoelen en relaxstoelen een hot tub waar je heerlijk in kan bubbelen. Buiten kun je overal zitten, bij de vijver is de leukste plek, je hoort en ziet kikkers, salamanders en slakken die voorbij zwemmen. Het hoogtepunt vond ik onze bever zoektocht op de Hunze. In het donker plonste er een bever naast ons in het water en later zwom er een bever voor ons uit. Vleermuizen en uilen die over vliegen en een prachtige sterrenhemel. Magisch.

Topverbkijf

George Meijnckens,
    30-4-2018

Superlocatie,mooi verbouwd huisje met hottubebad bad ipv het zwembad

Goede gastvrouw en weer geboekt voor volgend jaar

Geweldige entourageDa en verzorging.Gasten lovend.

Huwelijksjubileum,
    23-5-2016

Dat wij als jubilarissen dit alleen maar aan kunnen raden. De weersomstandigheden in samenhang met de soort activiteit

kunnen van invloed zijn op de totale capaciteit van de locatie.

Sfeervolle authentieke accomodatie

GJD,
    14-5-2012

De Amshoff is een ware verwennerij. De keuken is meer dan uitstekend. De kamers zijn uiterst sfeervol en authentiek ingericht. Het ontbijt is om te smullen en wordt geserveerd in een prachtige ontbijtkamer.

Kiel Windeweer scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews