Hotel Postillion Haren Groningen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°10°
Hotel Postillion Haren Groningen
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Postillion Haren Groningen voor je op een rij gezet:

125 reviews over Hotel Postillion Haren Groningen in het Nederlands

super.

Arie-Jan de Lang
13-6-2018

Goed hotel en zeer goede service.

Ik was met een collega.We kregen een kamer met een tweepersoonsbed,naar de receptie gegaan en gevraagd om een kamer met 2 bedden . we kregen een comfortroom omdat er geen twinroom meer aanwezig was.

s,avonds werd ik gebeld door mijn dochter dat mijn vrouw in het ziekenhuis lag.

Gelijk gekeken hoe ik naar huis kon,de juffrouw van de receptie had het opgevangen en gelijk een print gemaakt van de eerste trein,zij heeft mij naar het station gebracht, Super

Nooit meer

A S
25-5-2018

Niks goed.....moest zelf de plek zoeken.om binnen te komen.buitenom..

Het eten.....voor de prijs schandalig.....niet doen........personeel.kan er ook niks aan doen......geen tapbier...blikje......kamers.wat n oude troep.regelrecht naar de kringloop....

Zeer oud hotel zeer vieze vloerbedekking en veel achterstallige onderhoud.

Personeel zeer vriendelijk en lekker eten.

Geweldig

Hetty
1-3-2018

Uitstapje naar waddeneiland en prima hotel leuke omgeving. Aanrader.

Zeer en zeer slecht

Mario de Rooij
23-2-2018

We hadden een zakelijk pakket volgens de offerte afgesloten. Betalingen zouden allemaal van de creditcard worden afgeschreven, bij aankomst van ons personeel op de eerste avond moesten de mannen ter plaatse toch de kamers afrekenen. Na telefonisch contact een wazig verhaal met "ja er is iets niet helemaal goed gegaan bij de reserveringen, ik zie het nu ook".

Bij vertrek na vier nachten bleek ineens ondanks dat we een compleet pakket hadden afgesloten en al op maandag hadden betaald, (kamer, ontbijt, lunchpakket, drie gangen keuze menu en incl. drie binnenlandse drankjes) dat het personeel het diner en drankjes nogmaals moesten betalen. De organisatie kan dus echt helemaal niets, ze zijn niet eens in staat om zaken zoals afgesproken en al betaald is, zo in het systeem te zetten dat het duidelijks wat er is afgesproken en waar je voor hebt betaald. Echt schandalig, één grote aanfluiten.

Daar komt ook nog bij dat de keuze van de menu's niet om over naar huis te faxen is. Wat een slechte organisatie!!!!!

Wij zullen als bedrijf nooit geen gebruik meer maken van een Postillion Hotel

zeer aangenaam

Alex Huypens
27-1-2018

rustig en zeer aangenaam hotel. heerlijke fietsttochten

De kamers zijn tamelijk gedateerd. Vloerbedekking ziet er echt uit als in 1960. Bovendien slijtage en plekken. De schoonmaak vond ik ook niet denderend en bovendien stond er een lampen kamp die compleet gescheurd was.

Ligbad is superklein. Nachtkastje zat nog vol met vlekken.

Als de kamers net zo fraai waren als de receptie zou ik graag nog eens terug komen!

Misschien na renovatie?

Pieter
17-12-2017

Erg gedateerd hotel. Slechte bedden smal zacht, en kussens ook erg dun. verrotte kozijnen gaten in vitrage en lampenkapjes. Vieze vloerbedekking door hele hotel. Vriendelijk personeel ontbijt was goed.

eenvoudig maar goed hotel

Mirjam
21-10-2017

prachtige kamers met geel interieur, warme gezellige sfeer

Vreselijk hotel

Suzanne L.
9-10-2017

Oud, vies, gedateerd, kleine kamers, slechte bedden, veel zaken stuk, slechte hygiene, smerig restaurant. Wel prima ligging t.o.v. stad Groningen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Postillion Haren Groningen in Haren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Postillion Haren Groningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Postillion Haren Groningen scoort een 6.13 uit 10 op basis van 125 reviews.