Hotel Postillion Haren Groningen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag8°3°
Hotel Postillion Haren Groningen
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Postillion Haren Groningen voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nooit meer naar dit hotel!

Renee,
25-10-2018

Een muf hotel waar veel achterstallig onderhoud aan is. Gescheurde vitrage en vieze vloerbedekking. Slechte keuken! Bij vertrek werd ons verteld dat het hotel afgebroken wordt en er een andere bestemming komt op die plek. Vandaar dat er niks meer wordt onderhouden! Hadden we dit maar eerder geweten!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

127 reviews over Hotel Postillion Haren Groningen in het Nederlands

Nooit meer naar dit hotel!

Renee,
25-10-2018

Slecht onderhoud. Toe aan grote schoonmaak.

Barbara,
13-8-2018

We hebben 3 dagen een kamer geboekt in dat hotel.

Het was bij ons bekend dat het hotel gedateerd is en dat het gerenoveerd wordt in de toekomst.

De vloerbedekking is echt overal heel erg vies, in de gang naar de kamers waar vazen stonden met kale takken erin, zaten de takken helemaal vol spinnenwebben.

Ook in alle hoeken zaten spinnenwebben en zelfs een zitbank die in de gang stond zat vol met spinnenwebben. De ramen buiten waren heel erg vuil en ook werderom vol met spinnewebben. Ook al is het hotel toe aan renovatie, voor iets schoon te maken heb je niet veel nodig. Ook vloerbedekking kan je laten reinigen.

Toen wij hadden gemeld dat er ontzettend veel spinnenwebben waren reageerde men lakoniek. De volgende dag en de derde dag was er nog steeds niets aan gedaan.

Ook de tapijtplint lag los op de vloerbedekking, met name onder de tafel cq. minibar.

Het ontbijt was overigens wel goed en het bed was ook netjes.

super.

Arie-Jan de Lang,
13-6-2018

Goed hotel en zeer goede service.

Ik was met een collega.We kregen een kamer met een tweepersoonsbed,naar de receptie gegaan en gevraagd om een kamer met 2 bedden . we kregen een comfortroom omdat er geen twinroom meer aanwezig was.

s,avonds werd ik gebeld door mijn dochter dat mijn vrouw in het ziekenhuis lag.

Gelijk gekeken hoe ik naar huis kon,de juffrouw van de receptie had het opgevangen en gelijk een print gemaakt van de eerste trein,zij heeft mij naar het station gebracht, Super

Nooit meer

A S,
25-5-2018

Niks goed.....moest zelf de plek zoeken.om binnen te komen.buitenom..

Het eten.....voor de prijs schandalig.....niet doen........personeel.kan er ook niks aan doen......geen tapbier...blikje......kamers.wat n oude troep.regelrecht naar de kringloop....

Zeer oud hotel zeer vieze vloerbedekking en veel achterstallige onderhoud.

Personeel zeer vriendelijk en lekker eten.

Geweldig

Hetty,
1-3-2018

Uitstapje naar waddeneiland en prima hotel leuke omgeving. Aanrader.

Zeer en zeer slecht

Mario de Rooij,
23-2-2018

We hadden een zakelijk pakket volgens de offerte afgesloten. Betalingen zouden allemaal van de creditcard worden afgeschreven, bij aankomst van ons personeel op de eerste avond moesten de mannen ter plaatse toch de kamers afrekenen. Na telefonisch contact een wazig verhaal met "ja er is iets niet helemaal goed gegaan bij de reserveringen, ik zie het nu ook".

Bij vertrek na vier nachten bleek ineens ondanks dat we een compleet pakket hadden afgesloten en al op maandag hadden betaald, (kamer, ontbijt, lunchpakket, drie gangen keuze menu en incl. drie binnenlandse drankjes) dat het personeel het diner en drankjes nogmaals moesten betalen. De organisatie kan dus echt helemaal niets, ze zijn niet eens in staat om zaken zoals afgesproken en al betaald is, zo in het systeem te zetten dat het duidelijks wat er is afgesproken en waar je voor hebt betaald. Echt schandalig, één grote aanfluiten.

Daar komt ook nog bij dat de keuze van de menu's niet om over naar huis te faxen is. Wat een slechte organisatie!!!!!

Wij zullen als bedrijf nooit geen gebruik meer maken van een Postillion Hotel

zeer aangenaam

Alex Huypens,
27-1-2018

rustig en zeer aangenaam hotel. heerlijke fietsttochten

De kamers zijn tamelijk gedateerd. Vloerbedekking ziet er echt uit als in 1960. Bovendien slijtage en plekken. De schoonmaak vond ik ook niet denderend en bovendien stond er een lampen kamp die compleet gescheurd was.

Ligbad is superklein. Nachtkastje zat nog vol met vlekken.

Als de kamers net zo fraai waren als de receptie zou ik graag nog eens terug komen!

Misschien na renovatie?

Pieter,
17-12-2017

Erg gedateerd hotel. Slechte bedden smal zacht, en kussens ook erg dun. verrotte kozijnen gaten in vitrage en lampenkapjes. Vieze vloerbedekking door hele hotel. Vriendelijk personeel ontbijt was goed.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Postillion Haren Groningen in Haren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Postillion Haren Groningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.