Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Lakehouse in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Richard Ensing
29-4-2019

Ieder jaar gaan we met ons gezin op bezoek bij een oud tante in Groningen, we maken hier altijd een trip van en overnachten in hotels. Dit jaar ben ik op zoek gegaan naar iets waar we iets meer rust, luxe en een prive omgeving hadden. Na lang zoeken heb ik dit unieke huisje gevonden waar we onze hond ook nog konden meenemen. Met het vooruitzicht dat er mogelijk volgend jaar ook een hottub aanwezig is staat voor mij nu al vast dat we hier volgend jaar weer een aantal dagen verblijven.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klasse

Judith Muijsson
23-3-2019

Wat een heerlijkheid, stilte ruimte en rust. Luxe, schoon en gezellig.

Gereisd Met partner in maart 2019

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lakehouse in Haren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lakehouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.