Appartement Suite 30 Groningen

• 9.5Inrichting
  • 9.9Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Suite 30 Groningen voor je op een rij gezet:

116 reviews over Appartement Suite 30 Groningen

• 10Bastiaan Groen23-05-2019

Is boven alle verwachtingen uitgestegen.

Voor een concert-reeks neergestreken in Groningen op Suite 30. Een keuze die de naam "overnachten in stijl" volledig eer aan doet. Buitengewoon goed, gezellig, sfeervol, fraai en compleet. Bijzonder aardige en adequate support.

• 10Toke Donders09-05-2019

Fantasticstisch .

Het was super . Super huis ,mooi ingericht alles aan wezig . Mooie omgeving .Alles wasgeweldig . Wij komen graag weer terug . Een Dikke 10

• 10Angela06-05-2019

Fantastisch, alles wat je wil is er!

Het is een leuk huis, met alles erop en eraan. Aan alles is gedacht door de eigenaars en zij zijn zeer vriendelijk en geven goede tips. Binnen 2 minuten zit je in de uitgaansstraat van Groningen. Parkeergarage om de hoek. Er zijn ook fietsen aanwezig.

• 10Ingrid05-05-2019

Een fantastisch verblijf met alles erop en eraan.

Als je van rust houdt en comfort om je heen is dit de juiste plek. Daarnaast is de wandeling naar de binnenstad leuk door de combinatie van de natuur van het plantsoen en de leuke straatjes die je onderweg tegen komt.

• 10Caroline23-04-2019

Perfekte woning in Groningen

Deze woning is heel goed gesitueerd, dichtbij het park (om met mijn hond te gaan wandelen) en het centrum van Groningen en heeft heel veel ruimte. Het is een grote woning met moderne badkamer en een heel goed ingerichte keuken. Ik heb al een paar keer woningen in Groningen geboekt maar deze heeft echt alles wat je nodig hebt (veel toiletpapier, veel pannen, zout en peper, een Nespresso machine met capsules,...), je hoeft niet direkt naar een winkel te rennen om gewone spullen te kopen. Alles is heel kuis, de patio is een echte plus en is zuid-west gericht. De bed is kingsize, internet werkt super goed en tv en netflix ook. Het inchecken was heel gemakkelijk, de eigenaars antwoorden op elke email of What's App super snel. Dit is een perfecte woning voor ons, jammer dat het niet vaker beschikbaar is, maar dit is natuurlijk heel positief voor de eigenaars ;)

• 9Gerald08-04-2019

Gewoon doen!

Heerlijk weekend! Suite 30 is een aanrader: lekker dicht bij de stad en het Noorderpark om de hoek. Fijne restaurantjes in de buurt. Bankje voor het huis. Plaatsje/tuintje achter het huis. Met garage, das ook handig. Lekker ruim. Goede badkamer. Interieur geen high end vormgeving maar alles keurig, schoon en werkend.

• 10John15-03-2019

perfect app. op loopafstand van de binnenstad

zeer gastvrij ontvangst door Diet. prima gelegen appartement op loopafstand van de binnenstad. van alle gemakken voorzien. een echte aanrader, komen hier zeker nog eens terug.

• 9JP03-03-2019

Superleuk en ruim appartement vlakbij centrum

Superleuk appartement op loopafstand van de Gronings binnenstad. Veel ruimte, gigantische slaapkamer, ruime keuken en een fijne voorkamer met mooie bedbank. Als bonus nog een grappig plaatsje achter het huis. Je kunt ook nog gebruik maken van de garage en twee vouwfietsen. Eigenaresse Diet zorgt voor een persoonlijke touch met tips voor je verblijf in deze leuke stad.

Met oudere kinderen

• 9Ruth13-02-2019

Super verblijf

Van ontvangst, toegang, faciliteiten in de suite en de locatie. Het is heel goed. Met 2 volwassenen en 2 kinderen verbleven. Suite is echt groot en gaat dus heel goed. Prijs-kwaliteit verhouding is super goed. Parkeren in de straat of garage is een goede service (wel betaald maar € 7,50 voor een dag valt reuze mee) Op zondagochtend wordt geen ontbijt bezorgd maar ook dat is geen probleem. Even op de fiets(en), die bij de suite horen, naar het centrum oid en die lunch is ook voor elkaar.

Met jonge kinderen

• 2018
    10marina Baele30-12-2018

Fantastisch verblijf!

Heerlijk verblijf je hebt alles wat je nodig hebt...gezellig echt een thuiskomen...super vriendelijk ontvangst...goede ligging, plantsoen de stad en het OV.

3 tips over Appartement Suite 30 Groningen

• Albert & Anita, 19-01-2012

Eenz eer goed alternatief voor een hotelkamer.

• M. Damhuis, 25-04-2015

Tip 1: Vraag naar de parkeermogelijkheid Tip 2: Ontbijt via FloFood; heel goed verzorgd

• Remco, 30-01-2015
    • Neem pantoffels mee! :-)
    • Parkeren kan op loopafstand in parkeergarage Boterdiep voor €10,- per dag. De parkeerplaats bij de woning (€5,- per dag) hebben we niet gezien. We kozen voor de parkeergarage omdat het buiten op de straat erg druk is (met auto's en fietsers), in de parkeergarage staat je auto waarschijnlijk veiliger.

0 vragen over Appartement Suite 30 Groningen

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig