Hotel Schimmelpenninck Huys

Luxe hotelWeer vandaag13°10°
Hotel Schimmelpenninck Huys
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Schimmelpenninck Huys voor je op een rij gezet:

229 reviews over Hotel Schimmelpenninck Huys in het Nederlands

Geweldig!!

Marion, 17-4-2018

Geweldig en sfeervol hotel! Wij konden de parkeer plaats niet vinden en er ging direct iemand mee van de technische dienst. Bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerkers. Heerlijk 3 gangen menu gegeten en ook het ontbijt was prima. De hotel kamer was zeer ruim en gezellig. Zalig bed. Alles was heel schoon. Het aller geweldigste was de twee persoons jacuzzi, badjassen erbij: perfect. Hotel is midden in het centrum ook nog. Groningen is bruisend! Zo genoten!

Deugddoend!

Linda Broekx, 13-4-2018

Wij hebben een schitterend, deugddoend verblijf gehad!

Het eten was heerlijk, het personeel héééééél vriendelijk en behulpzaam! Dat was echt zeer aangenaam!

Verschillende ruimtes kunnen wel een likje verf gebruiken.

Onze kamer lag nogal achterin, tussen de trappen. Het voordeel was wel dat het er rustig was! Heel goed matrassen.

Het hotel ligt midden in het centrum van Groningen. Dit is een uitstekende locatie als je Groningen wil leren kennen en alles te voet doet.

Helaas zal ik dit hotel niet meer boeken. Er zijn

R Boerakker, 11-4-2018

Vriendelijke ontvangst door personeel maar verder niet voor herhaling vatbaar. Zij kunnen hier ook niets aan doen. Kamer 18 gekregen . Leek wel of we ergens weggestopt werden. Smalle trappen naar boven. Kamer vies. Gordijnen gescheurd. Smalle bedden waar topmatras een vuil vies besmeurd matras moest verstoppen waar je vanaf rolde als je omdraaide. Zou ik mijn hond nog niet op laten slapen. Ontbijt was netjes. Jammer dat er niet meer aandacht aan de netheid van de kamers en het pand wordt besteed.

Prima hotel als je niet te veel eisen stelt

Marc Troostwijk, 22-3-2018

Mooi hotel in klassieke stijl.

Het ontvangst was vriendelijk, werden niet naar de kamers gebracht, maar er werd ons de weg gewezen langs de buitenplaats, waar je langs een rokende asbak moest lopen. De kamer was niet de kamer op de foto. Klein maar fijn. Oud maar wel schoon. Bed prima. Het ontbijt was voldoende en lekker. De medewerkers waren vriendelijk, niet altijd voldoende kennis. Hier en daar wat achterstallig onderhoud. Likje verf, voegen die ontbreken, kabelstrips die loszitten, bekerhouder in de badkamer viel naar beneden, douchebak die was afgebladerd.

Tip: haakjes om de handdoeken op te hangen. Men was wel bezig om de toiletten bij het restaurant te renoveren. Mooi. Dit klink allemaal erg negatief, maar wij zijn ook best kritisch. Wij zouden best nog een keer terug kunnen komen. Overigens is Groningen echt de moeite waard!!

twijfel

john, 14-3-2018

vriendelijke mensen, ontbijt is goed wel prijzig. Het hotel ligt midden in het centrum en Groningen is een stad met veel rumoer. Dus wees niet verrast als je midden in de nacht mensen op straat hoort. De geluidisolatie van dit oude statige pand is niet best.

goed hotel

chris rudolphie, 12-3-2018

oud maar gezellig en goede ligging in het centrum

Annet, 12-3-2018

Prachtige kamer met 2 persoons jacuzzi. Prima

ontbijt en diner . Lekker geslapen

Was aangenaam, vriendelijke behulpzame service

andreas, 9-3-2018

Via deal gereserveerd. Ligging hotel in centrum en ik raad aan parkeerplaats van hotel te regelen.

Mooi oud hotel heeft daardoor zijn charme. Wel toe aan onderhoud.

Ontbijt was uitgebreid en prima

Ons kamer was voldoende alleen de matrassen zakten door en jammer 1 persoon matrassen, Kleren kast was uit lood en daarom de deurkast steeds moeten sluiten . Maar verder was het aangenaam

Nooit meer

Haarman, 7-3-2018

Helaas wat een tegenvaller. De kamer was oud en slecht onderhouden. Geboekt via veiling. Bij de receptie beaamde ze dat je dan de slechtste kamers krijgt. Lunchkaart die op de site staat correspondeerde niet met de werkelijkheid. Meer dan de helft staat er niet meer op en het overige kent een prijsverhoging van ongeveer 20%!! Naast het feit dat het vreselijk tegenviel hoop ik dat er nooit brand uitbreekt...

Echt genieten !

Irma, 5-3-2018

Mooi sfeervol historisch pand. Vriendelijk personeel.

Goed ontbijt en superlekker gedineerd.

Een leuke attentie; een doosje heerlijke bonbons bij aankomst op het bed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schimmelpenninck Huys in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schimmelpenninck Huys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schimmelpenninck Huys scoort een 7.58 uit 10 op basis van 232 reviews.