Hotel Schimmelpenninck Huys

Hotel Schimmelpenninck Huys
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Schimmelpenninck Huys voor je op een rij gezet:

240 reviews over Hotel Schimmelpenninck Huys in het Nederlands

prima voor een gezellig weekend uit

Gemma Kup
18-6-2018

hotel ligt mooi in centrum, alles lopend bereikbaar. Wel geluidoverlast in de nacht van schreeuwende jongelui. Keurig en gezellig hotel, goede maaltijden, goede bediening.

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Laura Lotte
5-6-2018

Hotel heeft een heerlijke sfeer. Mooi oud gebouw dat gezellig is ingericht.

We zaten in een mooie grote kamer met jacuzzi. Ontbijt vonden we helaas wat aan de karige kant. Gaan zeker een keer terug. Echte aanrader!!!!!

Fijn hotel beslist een aanrader.

Rob en Trudy
28-5-2018

Ruime nette kamer met fijne badkamer met jaccuzi. Gunstige ligging in het centrum. Heel lekker gegeten, goed ontbijt. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Fijn binnentuin terras. Alleen jammer dat wij de zaterdag geen gebruik konden maken van de Brasserie en de binnentuin omdat er een bruiloftsfeest was. Wij hebben in elk geval genoten van ons verblijf.

voor herhaling vatbaar

M Derkx
14-5-2018

Het ligt in het centrum van Groningen. De bezienswaardigheden liggen op loopafstand van het hotel. Het diner was culinair en artistiek en voldoende. De kamers zijn netjes doch de vloer leek verwarmd, waardoor het wat benauwd was op de kamer. Het ontbijt was prima, het personeel was behulpzaam

nooit meer

Nina
6-5-2018

kamer was niet echt schoon. van de jacuzzi deed alleen jetstream het, de bubbels deden het niet. de etensresten van de vorige gast lagen nog in de minibar.

grote kamer met groot bed. bed was goed, ontbijt en brassarie waren goed

Vergane glorie. Nooit meer!

Jan
30-4-2018

I.p.v. de bestelde en bevestigde luxe kamer met tweepersoons jacuzzi werd ons een totaal andere kamer toegewezen. Vies, afbladerende verf, antieke beeldbuis TV, eenpersoonsbad en douche met een douchegordijntje wat zo lekker tegen je aanplakt.

Op de klacht werd tijdens het verblijf gereageerd dat dit een touroperator luxe kamer was? Dit werd later door de General Manager ontkent: ik heb volgens haar gekregen wat ik besteld had een luxe kamer voor net geen €150,- per nacht (zonder toeristenbelasting en parkeergeld).

In ieder geval een hotel waar de foto's op de site prachtig zijn, maar in ons geval absoluut niet in overeenstemming met de werkelijkheid. Eens maar nooit meer!

fantastisch

Jeroen v/d Veer
30-4-2018

Heerlijk gegeten in restaurant,schone kamer met luxe badkamer met jacuzzi en regendouche.

Renovatie nodig

Ien
29-4-2018

Sfeervol, maar oud. Kranen die niet makkelijk zijn open te draaien . Alles is niet goed schoon. Bad zat nog een zeeprand in. Erg gehorig, als je een kamer aan de straatkant hebt, oordoppen in, of je matras naar de badkamer verplaatsen. Daar was het wel rustig. Ontbijt prima. Personeel vriendelijk. Volgens mij is het de moeite waard om van te voren te informeren over de kamer. Gezien de recensies zit hier veel verschil in.

redelijk goed

J
23-4-2018

Eten, ontbijt en diner was super! Service was goed. Hotel zelfs ligt super midden in de stad alleen is het wel erg oud allemaal en verdient het hotel een goede op knap beurt. Verven van het pand binnen en buiten is echt nodig, muren waar verf af bladeren kan voor zo'n hotel eigenlijk echt niet. Qua prijs kwaliteitsverhouding is het scheef. Onderhoud aan het pand en de kamers is echt nodig. Bed en badkamer waren super luxe dat dan weer wel. Maar de kamer was schoon maar er het was wel op plekken stoffig. tafletje randje van muren etc. De herrie van de stad was erg hoorbaar in de kamer. basboxen dreunden door de muur. Ondanks onderhoud en herrie hebben wij een heerlijk weekend gehad. Groningen is echt een aanrader en het hotel ook was echt niet slecht maar er moet meer aandacht komen voor het pand en de schoonmaak.

Geweldig!!

Marion
17-4-2018

Geweldig en sfeervol hotel! Wij konden de parkeer plaats niet vinden en er ging direct iemand mee van de technische dienst. Bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerkers. Heerlijk 3 gangen menu gegeten en ook het ontbijt was prima. De hotel kamer was zeer ruim en gezellig. Zalig bed. Alles was heel schoon. Het aller geweldigste was de twee persoons jacuzzi, badjassen erbij: perfect. Hotel is midden in het centrum ook nog. Groningen is bruisend! Zo genoten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schimmelpenninck Huys in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schimmelpenninck Huys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schimmelpenninck Huys scoort een 7.54 uit 10 op basis van 244 reviews.