Hotel Schimmelpenninck Huys ***

Hotel Schimmelpenninck Huys
Hotel Schimmelpenninck Huys
7,6

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Schimmelpenninck Huys voor je op een rij gezet:

218 reviews over Hotel Schimmelpenninck Huys in het Nederlands

Corrie, 20-2-2018

Het is een super mooi hotel , het eten was perfect het onbijt was ook super lekker, hele mooie ruime kamer. Wij hebben het echt naar ons zin gehad, het personeel deed er alles aan om het naar onze zin te laten maken!! Complimenten!

Nooit meer

Yvonne, 18-2-2018

Ons verheugend op een kamer met jaccuzzi, waarvoor geboekt was, een koude douche want kamer helaas niet beschikbaar. In plaats daarvan een geroveerde douche. De manager gaf de schuld aan actie, echter na contact met hen bleek het verhaal van de manager niet te kloppen. Voorstel van manager was korting op een volgend verblijf, daar zaten wij nou niet echt op te wachten.

Dit was ons eerste en tevens ook laatste bezoek aan hotel Schimmelpenninck. De kamer die we hadden was echt gedateerd, slot zat los, ramen hingen los in scharnier, of gingen niet open. Er stonden 2 miniflesjes wijn, uiteraard tegen betaling, dus flesje water gekocht bij supermarkt. Helaas geen vuilnisbakje aanwezig!

Bijzonder!

Mw Hendriks, 15-2-2018

Het hotel is op zich prachtig maar begint wat sleets te raken. De ligging is perfect.

Het personeel is erg vriendelijk, maar niet kundig. De kamers zijn gedateerd en niet erg schoon. Wel erg bijzonder ingericht!

Het ontbijt is prima, maar het hoofdgerecht van ons 3-gangen menu was dan weer koud.

Voor herhaling vatbaar!

Amé, 1-2-2018

Het is een erg karakteristiek hotel.

Daardoor is het wel gehorig in het hotel.

Verder hebben wij het hier erg naar ons zin gehad. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en het eten was ook heerlijk.

Ook was het fijn dat het hotel midden in de stad staat.

Al met al voor herhaling vatbaar!

Goed hotel en mooi centraal gelegen.

van Herk, 27-1-2018

Het is een prima hotel, de mensen waren vriendelijk en het ontbijt was heerlijk.

Mooi oud hotel vlakbij de Martinitoren.

Cor Lub, 21-1-2018

Goed bereikbaar met eigen parkeergarage. Wat ouder hotel, maar alles was naar onze wens.

Prima verblijf in een heerlijk stadshotel.

Jane, 8-1-2018

Locatie is prima, goede loopafstand van station ( ook prima met bus bereikbaar), middenin de stad.

Dat brengt ook de nodige reuring met zich mee, m.n. zaterdagavond was het lang onrustig buiten.

De kamer is echt geweldig, wat een ruimte en een sfeer en niet te vergeten dat prachtige 2-persoonsbad.

Kamers zijn onderling wel wat gehorig.

heerlijk verblijf

Ciska, 5-1-2018

We hebben gebruik gemaakt van de bon actie "deluxe kamer overnachting, welkomstdrankje, 4-gangendiner en ontbijt"

Het was een heerlijk verblijf zo op tweede kerstdag.

Vriendelijk ontvangst, overheerlijke 5(!) i.p.v. 4 gangendiner, fijne en mooie kamer met super grote jacuzzi en een heerlijk ontbijt met vers gebakken broodjes.

Onze complimenten voor de kok; het diner was fijn van smaak, gevarieerd... kortom erg lekker!

Een bijkomend voordeel is de ligging, midden in de stad van Groningen! Top!

Een aanrader!

geweldige sfeer, behulpzaam,vriendelijk persooneel

Bert van Bokhoven, 2-1-2018

oude klassieke stijl, geweldige sfeer, goed bed en goede schone kamers. sanitair goudkleurig,lijkt oud, maar werkt prima. 2x gedineerd was goed, in een sfeervol restaurant. in "café" gedeelte beginnen stoelzittingen wel erg te verslijten en zakken dus door, zodat je te laag zit voor te ontbijten. Trap naar kamers aan de achterkant wel gevaarlijk, zeker met nat weer. Dus niet toegankelijk voor mensen die niet meer zo goed ter been zijn. Geen folders van hotel en wat er zoal te doen is in Groningen, buiten het rek met de culturele folders rek.

Prima

Kapteyn, 11-12-2017

Goede prijs / waarde / beleving verhouding. De mevrouw bij het ontbijtbuffet iets eerder naar bed laten gaan zodat haar humeur de volgende ochtend wat beter is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schimmelpenninck Huys in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schimmelpenninck Huys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schimmelpenninck Huys scoort een 7.61 uit 10 op basis van 221 reviews.