Luxe hotelWeer vandaag2°-8°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Schimmelpenninck Huys voor je op een rij gezet:

262 reviews over Hotel Schimmelpenninck Huys in het Nederlands

Een prima hotel waar het aan niets ontbreekt

H de vries,
18-12-2018

Stad Groningen is een leuke en gezellige stad waar je prima kunt vermaken ,wel oppassen voor de vele fietsen van studenten die fietsen overal tussen door.

Gereisd met partner in december 2018

nooit meer, ik zou het niemand aanbevelen

Ingeborg,
2-12-2018

Diner, ontbijt en personeel goed, maar dit compenseert helaas onvoldoende de slechte staat van het pand, vocht en schimmelproblemen in muren en plafonds. De inrichting is gedateerd.

Gereisd met partner in november 2018

Goede ligging en een sfeervol hotel.

Marcel,
12-11-2018

Een 15 min. lopen van het station maar dan ben je wel in het centrum. Ik verbleef er 1 nacht om een concert in de Oosterpoort bij te wonen. Van concertgangers daar hoorde ik dat dit hotel er goede naam heeft! Ik was echter nog geen 50 euro kwijt voor een best wel ruime kamer met badkamer (incl, bad en douche apart) De kamer had alleen geen uitzicht, er was wel een raam maar dan keek je tegen dakpannen aan. Voor mij niet erg want ik sliep er alleen. Om 16.00 aankomen, douchen, concert, slapen en om 9.00 weer terug met de trein. Vriendelijk personeel. Er was een issue mbt de minibar maar dat werd netjes opgelost. Ben benieuwd naar de andere kamers en dan voor een normale prijs. Que eten en sfeer zag het er gezellig uit. Voor een citytrip Groningen zou ik een volgende keer dit hotel zeker kiezen. Ps het was een breed bed voor maar 1 persoon maar het veermatras sliep niet echt prettig, gelukkig was ik keimoe.

Gereisd alleenreizend in november 2018

slecht

m van duyvenvoorde,
1-11-2018

we kregen helaas slechte kamer en stonk vreselijk.. ze konden t niet oplossen omdat alles vol was en we kregen ook geen compensatie achteraf. en we moesten volle prijs betalen voor zo kamer. we komen echt nooit meer terug ondanks hotel in centrum was.

Gereisd met partner in september 2018

ik kom hier nog wel een x weer

hans schutte,
29-10-2018

midden in de stad geweldige locatie mooi hotel met veel oudheden

Gereisd met partner in oktober 2018

Uitmuntend

19-10-2018

Prachtig hotel in schitterende oude stijl. Ook een heerlijk buitenterras! Als je er voor staat zou je dat niet verwachten! Prima gelegen, snel bij het centrum en makkelijk met openbaar vervoer te bereiken. Al heel wat hotels gehad in Nederland maar dit was nr 1 qua ontbijt! Naast alle gangbare dingen ook luxe beleig zoals zalm, zelfgemaakte suikerbrood, verschillende soorten ei. Alles vers en erg lekker! Personeel ook erg vriendelijk. Badkamer met bad en aparte douche, zelfs in de goedkopere kamers!

Gereisd met partner in september 2018

In de toekomst nog wel een keertje

Willem Lek,
10-10-2018

Leuk en knus voor een oud stads kasteel. Diner was echt top ontbijt viel wat tegen De kamers zijn gedateerd maar goed te doen schoon alleen ze hebben een keer een verfje nodig over het algemeen een 7 plus

Gereisd met partner in oktober 2018

Niet voor herhaling vatbaar geen waar voor je geld

JCM Niemeijer,
1-10-2018

Personeel was vriendelijk. Je stapt uit het hotel direct het centrum van Groningen in. Prijs-kwaliteitverhouding is niet goed. Een hele dure kamer, wel ruim, maar geen koffie en theefaciliteiten, staat van onderhoud is matig, gedateerde inrichting, schimmelplekken in de badkamer, bij de uitleg over het bubbelbad en de douche werd gesproken over een handdouche, maar die ontbrak. Erg kleine tafeltjes naast het bed. Ontbijt was oké, maar voor deze prijs hadden we meer verwacht. Geen keuzemogelijkheid voor locatie voor gebruik van dinervoucher, onduidelijkheid over waar je vouchers voor drankjes kan inwisselen, waardoor we in de bar in de kelder van het hotel zaten en de vouchers niet konden gebruiken.

K. Sprakel,
18-9-2018

Het is een goed en mooi hotl, in een oud pand met karakteristieke details. Vriendelijk personeel en het ontbijtbuffet was uitgebreid en alles lekker vers.

Wij hebben ook het vier-gangen diner gehad de verassing va de kok. Uitstekend.

Heel gevarieerd, bijzondere combinaties, maar het smaakte voortreffelijk. 😍😍😍

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldig!

J.ouderdorp,
10-9-2018

Wij hebben hier 2 heerlijke dagen gehad en zelfs in de binnentuin gedineerd,romantisch hotel,hele ruime kamer,super groot bad en vooral het diner was Fantastisch ! Zeer vriendelijk personeel,we komen zeker terug!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schimmelpenninck Huys in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schimmelpenninck Huys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.