Hotel Schimmelpenninck Huys

Hotel Schimmelpenninck Huys
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Schimmelpenninck Huys voor je op een rij gezet:

250 reviews over Hotel Schimmelpenninck Huys in het Nederlands

Rajesh
18-8-2018

Heel oud bollig hotel, wat wij zelf erg mooi hebben gevonden. Midden hartje centrum, ideaal om alle uitstapjes te kunnen maken. Wij hadden zelf een suite en obv deze kamer, een prachtig hotel.

Top locatie, verouderd hotel

B
14-8-2018

Een likje verf kan het hotel zeker gebruiken.

Het douchegordijn is vies en zeker niet hygienisch

Medewerkers waren vriendelijk

Eten, slapen, verblijf; geweldig!

Chantal D
4-8-2018

Wat een heerlijk knus hotel!

Goede aanbieding.

Op loopafstand van het station.

Goed bed, heerlijke jacuzzi en met de hete buitentemperatuur was de airco ook zeer welkom en geslaagd.

We hebben voortreffelijk gegeten van de chefkok daar. Er is rekening gehouden met lactosevrij en pindavrij.

Het ontbijt is ook erg goed.

Binnen of in de tuin, je zit er gezellig.

Ik was er met ouders en zoontje, allemaal genoten.

Uitstekend hotel

Michel
23-7-2018

Gezellig en smaakvol in oude stijl ingericht hotel, waar we een ruime kamer hadden. De kamer was brandschoon en de bedden waren prima. Lekker geslapen. Lekker gegeten, vooral het ontbijt met vers brood uit de eigen bakkerij. De koffie was prima!

Het hotel ligt centraal in Groningen. Parkeren in Groningen Centrum is een crime, tenzij je een parkeerplaats in de eigen garage van het hotel reserveert. Is overigens wel aan te raden! Maar die garage ligt achteraf in een klein en smal zijstraatje en is zelfs via de navigatie moeilijk te vinden. Onze auto stond er in ieder geval veilig en tijdens de hete dagen heerlijk koel.

De kamers en gangen zijn toe aan een opknapbeurt: we zagen veel beschadigingen aan wanden en houtwerk en de designradiator in onze badkamer roestte behoorlijk. Maar volgens mij wordt daar al aan gewerkt, want een paar deuren verderop waren klusjesmannen bezig met een kamer.

Bij elkaar: uitstekend hotel en aan te raden!

Helemaal top

Claudia
21-7-2018

Ontzettend vriendelijk personeel. Kamer was echt super. Keurig schoon en netjes. Jaccuzie super. Romantisch met rozenblaadjes erin. Bediening top. Sfeer relaxed.

Goed te doen voor een weekendje Groningen

Dries Bongaards
10-7-2018

Mooie locatie in het centrum van Groningen

prima voor een gezellig weekend uit

Gemma Kup
18-6-2018

hotel ligt mooi in centrum, alles lopend bereikbaar. Wel geluidoverlast in de nacht van schreeuwende jongelui. Keurig en gezellig hotel, goede maaltijden, goede bediening.

Dirty disaster

Tiffany Madsen
5-6-2018

The hotel is unclean unfortunately. The bath was unwashed and I had to wash it myself. Old dead insects scattered the floor, bird poop on the carpet in the hallway, I asked for clean sheets but housekeeping remade the bed with the dirty sheets..... There was chocolate on the sheets so not even something that could be missed. Lots of spiders in the room. When I requested early cancelation I was told that I should call booking.com which I did, incurring international call charges only to be told that once booking.com asked for an early checkout, management would not agree to this. So that was misleading by management. When I questioned why I was told to cancel the booking, if they expected full charge anyway, the front desk woman just waved her hand it me and said ' sorry lady'. I've never experienced such a dirty hotel with rude front desk staff like this.

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Laura Lotte
5-6-2018

Hotel heeft een heerlijke sfeer. Mooi oud gebouw dat gezellig is ingericht.

We zaten in een mooie grote kamer met jacuzzi. Ontbijt vonden we helaas wat aan de karige kant. Gaan zeker een keer terug. Echte aanrader!!!!!

Fijn hotel beslist een aanrader.

Rob en Trudy
28-5-2018

Ruime nette kamer met fijne badkamer met jaccuzi. Gunstige ligging in het centrum. Heel lekker gegeten, goed ontbijt. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Fijn binnentuin terras. Alleen jammer dat wij de zaterdag geen gebruik konden maken van de Brasserie en de binnentuin omdat er een bruiloftsfeest was. Wij hebben in elk geval genoten van ons verblijf.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schimmelpenninck Huys in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schimmelpenninck Huys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schimmelpenninck Huys scoort een 7.57 uit 10 op basis van 250 reviews.