Hotel Schimmelpenninck Huys

Hotel Schimmelpenninck Huysstersterster

7.3Goed

Nederland, Groningen, Groningen

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Schimmelpenninck Huys voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

276 reviews over Hotel Schimmelpenninck Huys

• 9Corrie02-02-2020

Buitengewoon genoten tijdens ons jaarlijke uitje

Samen met mijn vriendin trekken wij er jaarlijks in januari/februari op uit. In alle delen van het land zijn wij geweest en nu was onze keus gevallen op Groningen. Bijzonder vriendelijk werden wij ontvangen en dat warme gevoel hebben wij tijdens ons drie daags verblijf ervaren. Gegeten in de Brasserie SPH bij het hotel (2x) Diner plus ontbijt, niets op aan te merken. De inrichting is wat gedateerd, maar de gunstige, rustige ligging van onze kamer kan de toets der kritiek ruimschoots doorstaan. Het hotel ligt hartje stad, dicht bij het NS Station. Wij hebben genoten ook dankzij het uiterst vriendelijke personeel

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    2Ilse29-11-2019

Nooit meer!

Wat een blamage! Hotel is een vergane glorie. Wordt geadverteerd met mooie kamers, maar in werkelijkheid blijkt hier niets van waar te zijn. De prijs-kwaliteit verhouding is een grote grap. Jacuzzi bleek bij aankomst niet te werken en de faciliteiten zoals een badjas zijn niet eens noemenswaardig. Er was helaas pas een andere kamer beschikbaar de volgende dag rond 16:00 uur. Ter compensatie hebben wij ontbijt gekregen, maar naast dat het personeel hier niets van wist was het ontbijt ook zeer karig. Zeker niet het ontbijt wat je kan verwachten in een hotel. Toen we dit alles vervolgens hebben aangekaart is een reactie 2 weken uitgebleven en is een compensatie blijkbaar niet bespreekbaar. Al met al zou ik het sterk afraden, ondanks de prachtige locatie. Wat een weekend had moeten zijn van heerlijk genieten in een fijn luxe hotel is uitgedraaid naar een zeer nare nasmaak. Zeer onprofessioneel en ongastvrij aangepakt door de general manag

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Gerda27-10-2019

Pand is hard toe aan renovatie.

Waren via aanbieding, lijkt voordelig maar aparte administratiekosten en 18,50 parkeergeld per dag makt dat je uiteindelijk nog op een behoorlijk bedrag per nacht komt. Kamers 15 t/m 21 zijn aan de zijkant, enorm veel geluidsoverlast hele nacht door. Kamers zijn oud en ogen vies. Kamer 16 en 18 zijn erg klein. Ontbijt was behoorlijk. Personeel was vriendelijk en het diner van de chef was super!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Nuismer06-10-2019

Vriendelijk personeel

Beetje gedateerd, kapotte vloerbedekking, afbladderende kozijnen/deuren en plafonds. Zichtbare plekken van lekkages. Bij aankomst geen warm water, pas de volgende dag kunnen douchen. Midden in de nacht ging het brandalarm, gelukkig niets aan de hand.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Leon Kok09-06-2019

Teleurstellend

We zijn hier aangekomen op 7 juni, ontvangst was goed, ook de 1e indruk van het hotel was goed. Aangekomen op de slaapkamer viel deze tegen. Kamer zeer klein en niet in al te beste staat. Hotel heeft veel achterstallig onderhoud, de prijs die je ervoor betaald is niet evenredig aan wat je ervoor terug krijgt. Het ontbijt was redelijk alleen jammer dat niet alles aangevuld werd. Bij vertrek was de receptioniste gewoonweg onvriendelijk. Ik zou dit hotel niet aanraden het is te duur voor wat je ervoor terug krijgt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Cindy21-05-2019

Gewelig

Een mooi authentiek hotel in het gezellige centrum van Groningen. Wij haddden een mooie kamer met badkamer en bubbelbad ( wat wel werkte). Goed uitgebreid ontbijt. Onder het hotel zit Keldercafe, Merlot. Erg leuk en gezellige kroeg , op donderdag, vrijdag en zaterdag kookt er een echte Italiaanse kok de heerlijkste hapjes, aanrader!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Tera06-05-2019

Voelde als een verwenweekend.

Een gedateerd maar uitstekend hotel. Schoon. Ruim. Vriendelijk personeel. Heerlijk diner. Prima ontbijt

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Eilander06-04-2019

Moet je echt doen!

Middenin het centrum, schitterende oude locatie met tuin, zeer bevlogen personeel

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Anna07-03-2019

Geweldige kok en bediening.

Midden in het centrum, we verbleven er drie dagen alles te belopen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9H de vries18-12-2018

Een prima hotel waar het aan niets ontbreekt

Stad Groningen is een leuke en gezellige stad waar je prima kunt vermaken ,wel oppassen voor de vele fietsen van studenten die fietsen overal tussen door.

Gereisd met partner in december 2018

16 tips over Hotel Schimmelpenninck Huys

• L Kuipers, 24-06-2014

Een prima hotel als uitvalbasis om Groningen te bezichtigen

• Lexie63, 11-11-2013

Geniet van het ontbijtbuffet. De bakker bakt het brood elke morgen vers. Een heerlijke geur verspreid zich door het hele hotel. Een aanrader!

• Brinksma, 30-09-2013

Boek een High tea in het hotel. (ze maken alles uit eigen keuken)

1 vraag over Hotel Schimmelpenninck Huys

• lenneke, 29-11-2018

Teleurstellende ervaring

Ik heb enkel een teleurstellende ervaring. De boeking moest vanwege familie omstandigheden helaas geannuleerd/gewijzigd worden, maar dit kon niet. Jammer genoeg was er weinig begrip en behulpzaamheid, de boeking was volledig betaald, maar we hebben er dus niks voor terug gekregen, teleurstellend!

Hotel Schimmelpenninck Huys info

• Aantal sterrenstersterster

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats