Tijdelijk €25 aanbetaling

Schimmelpenninck Huys

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Schimmelpenninck Huys voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 281 reviews

5.5VoldoendeScore uit 281 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

281 Reviews over Schimmelpenninck Huys

• 5Mevrouw J.Gomez25-09-2022

Eenmalig.

De ligging is perfect. Het hotel heeft geen lift !! Kamers zijn gedateerd en badkamers zijn verouderd en niet proper. Matras is best hard en ramen hebben enkel glas waardoor je al het geluid van de lallende jeugd snachts hoort. Geen verduisterende overgordijnen. Je bent dus lekker vroeg wakker.! Het ontbijt is gewoon goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voor 1 nachtje was het te doen.

• 8An27-12-2020

Heerlijk

Wij hebben genoten van ons vip arrangement (2 nachten) bij Schimmelpenninck! Ondanks alle maatregelen hebben ze een heerlijk 5 gangendiner geserveerd en een gevarieerd ontbijtbuffet. De kamer met jacuzzi was boven verwachting.

• 1Albert ten Hove29-10-2020

Nooit weer

Midweekje in een suite gezeten. Kamer is zijn geld absoluut niet waard. In een suite mag je verwachten dat er een bankstel staat om even lekker te chillen. Niets daarvan. Ipv daarvan 2 harde oncomfortabele stoelen aan een tafel. Tv kijken vanuit het bed is niet mogelijk. Hier staat de tafel voor. Dan de badkamer. Het stopcontact daar ligt eruit en de draden liggen bloot. Heel gevaarlijk. Het bubbelbad was prima, maar de dopjes ontbreken bij de bubbels, zodat deze je in je billen prikken.. In het appartementen is duidelijk te ruiken wat er in de keuken gemaakt wordt. Erg smerig. Brrr. Op papier zag het er mooi uit, maar in de werkelijkheid is het enorm oude meuk. Je geld niet waardig.

• 8Mevr. Zijlstra08-09-2020

Aanrader!

Werden vriendelijk geholpen en de sfeer in het hotel is fijn. De kamer was schoon en ruim. Het ontbijt was ook erg lekker! Belangrijkste pluspunt is natuurlijk de locatie, midden in het centrum van Groningen. Ik zou deze plek zeker aanraden!

• 4BertW09-08-2020

Vergane glorie

Kamers: klein en matig. Wij hadden een opgeknapte badkamer, maar mijn ouders badkamer was erg gedateerd en viezig. Bedden ook erg klein. Geen bubbelbad gezien. Komt dit misschien door goedkopere kamer... Ontbijt: prima, keuze redelijk. Niet alles werd goed aangevuld. Ook wachten op water en koffiemokken. Diner : prima Binnentuin: gezellig, maar matig onderhouden. Veel onkruid en staat ook een oude kruiwagen met vies water er in. Personeel: redelijk. Personeel tijdens diner was prima. Ouders waren niet tevreden over de kamer. Kregen een andere kamer aangeboden. Bij uitchecken reageerde receptioniste niet netjes toen wij aangaven dat hotel beste tijd heeft gehad. Schoonmaak: kan veel beter. Bij verblijf van 2 nachten, geen schoonmaak en ook bedden worden niet opgemaakt. Nieuwe handdoeken in tasje vooR de deur..... Parkeren: interpark garage centrum. Per hele dag €15.

Groningen leuk, maar volgende keer ander hotel.

• 9Corrie02-02-2020

Buitengewoon genoten tijdens ons jaarlijke uitje

Samen met mijn vriendin trekken wij er jaarlijks in januari/februari op uit. In alle delen van het land zijn wij geweest en nu was onze keus gevallen op Groningen. Bijzonder vriendelijk werden wij ontvangen en dat warme gevoel hebben wij tijdens ons drie daags verblijf ervaren. Gegeten in de Brasserie SPH bij het hotel (2x) Diner plus ontbijt, niets op aan te merken. De inrichting is wat gedateerd, maar de gunstige, rustige ligging van onze kamer kan de toets der kritiek ruimschoots doorstaan. Het hotel ligt hartje stad, dicht bij het NS Station. Wij hebben genoten ook dankzij het uiterst vriendelijke personeel

• 2Ilse29-11-2019

Nooit meer!

Wat een blamage! Hotel is een vergane glorie. Wordt geadverteerd met mooie kamers, maar in werkelijkheid blijkt hier niets van waar te zijn. De prijs-kwaliteit verhouding is een grote grap. Jacuzzi bleek bij aankomst niet te werken en de faciliteiten zoals een badjas zijn niet eens noemenswaardig. Er was helaas pas een andere kamer beschikbaar de volgende dag rond 16:00 uur. Ter compensatie hebben wij ontbijt gekregen, maar naast dat het personeel hier niets van wist was het ontbijt ook zeer karig. Zeker niet het ontbijt wat je kan verwachten in een hotel. Toen we dit alles vervolgens hebben aangekaart is een reactie 2 weken uitgebleven en is een compensatie blijkbaar niet bespreekbaar. Al met al zou ik het sterk afraden, ondanks de prachtige locatie. Wat een weekend had moeten zijn van heerlijk genieten in een fijn luxe hotel is uitgedraaid naar een zeer nare nasmaak. Zeer onprofessioneel en ongastvrij aangepakt door de general manag

• 5Gerda27-10-2019

Pand is hard toe aan renovatie.

Waren via aanbieding, lijkt voordelig maar aparte administratiekosten en 18,50 parkeergeld per dag makt dat je uiteindelijk nog op een behoorlijk bedrag per nacht komt. Kamers 15 t/m 21 zijn aan de zijkant, enorm veel geluidsoverlast hele nacht door. Kamers zijn oud en ogen vies. Kamer 16 en 18 zijn erg klein. Ontbijt was behoorlijk. Personeel was vriendelijk en het diner van de chef was super!

• 8Nuismer06-10-2019

Vriendelijk personeel

Beetje gedateerd, kapotte vloerbedekking, afbladderende kozijnen/deuren en plafonds. Zichtbare plekken van lekkages. Bij aankomst geen warm water, pas de volgende dag kunnen douchen. Midden in de nacht ging het brandalarm, gelukkig niets aan de hand.

• 6Leon Kok09-06-2019

Teleurstellend

We zijn hier aangekomen op 7 juni, ontvangst was goed, ook de 1e indruk van het hotel was goed. Aangekomen op de slaapkamer viel deze tegen. Kamer zeer klein en niet in al te beste staat. Hotel heeft veel achterstallig onderhoud, de prijs die je ervoor betaald is niet evenredig aan wat je ervoor terug krijgt. Het ontbijt was redelijk alleen jammer dat niet alles aangevuld werd. Bij vertrek was de receptioniste gewoonweg onvriendelijk. Ik zou dit hotel niet aanraden het is te duur voor wat je ervoor terug krijgt.

Hotel Schimmelpenninck Huys info

Soort hotel