Hotel Schimmelpenninck Huys

Luxe hotelWeer vandaag16°10°
Hotel Schimmelpenninck Huys
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Schimmelpenninck Huys voor je op een rij gezet:

256 reviews over Hotel Schimmelpenninck Huys in het Nederlands

In de toekomst nog wel een keertje

Willem Lek
10-10-2018

Leuk en knus voor een oud stads kasteel. Diner was echt top ontbijt viel wat tegen De kamers zijn gedateerd maar goed te doen schoon alleen ze hebben een keer een verfje nodig over het algemeen een 7 plus

Niet voor herhaling vatbaar geen waar voor je geld

JCM Niemeijer
1-10-2018

Personeel was vriendelijk. Je stapt uit het hotel direct het centrum van Groningen in. Prijs-kwaliteitverhouding is niet goed. Een hele dure kamer, wel ruim, maar geen koffie en theefaciliteiten, staat van onderhoud is matig, gedateerde inrichting, schimmelplekken in de badkamer, bij de uitleg over het bubbelbad en de douche werd gesproken over een handdouche, maar die ontbrak. Erg kleine tafeltjes naast het bed. Ontbijt was oké, maar voor deze prijs hadden we meer verwacht. Geen keuzemogelijkheid voor locatie voor gebruik van dinervoucher, onduidelijkheid over waar je vouchers voor drankjes kan inwisselen, waardoor we in de bar in de kelder van het hotel zaten en de vouchers niet konden gebruiken.

K. Sprakel
18-9-2018

Het is een goed en mooi hotl, in een oud pand met karakteristieke details. Vriendelijk personeel en het ontbijtbuffet was uitgebreid en alles lekker vers.

Wij hebben ook het vier-gangen diner gehad de verassing va de kok. Uitstekend.

Heel gevarieerd, bijzondere combinaties, maar het smaakte voortreffelijk. 😍😍😍

Geweldig!

J.ouderdorp
10-9-2018

Wij hebben hier 2 heerlijke dagen gehad en zelfs in de binnentuin gedineerd,romantisch hotel,hele ruime kamer,super groot bad en vooral het diner was Fantastisch ! Zeer vriendelijk personeel,we komen zeker terug!

Zwaar teleurgesteld!

Marc van Wijnen
7-9-2018

Wat een teleurstelling! Op zich is het Hotel grappig, erg oud en klassiek.

Locatie is top, maar het hotel kan echt niet meer. Alles is oud en versleten.

Je boekt een hotel om uit te rusten, nou dit gaat in dit hotel dat niet en zeker niet aan de achterzijde, Schreeuwende zatte studenten en dat is op diverse reviews ook te lezen. Personeel was hierover verbaasd ... Natuurlijk.. Verder waren de bedden volgens ons van de eerste eigenaar (anno 1670) helemaal doorgezakt. Kozijnen zijn verrot, schimmel in de badkamer, ventilatieroosters vies, Was dan alles een drama? nee hoor personeel was aardig en het ontbijt was goed!

Redelijk.

Andre
1-9-2018

De service is prima. Ontbijt ook, lekker met vers brood uit eigen bakkerij. Voor de rest is het wel erg vergane glorie. Wel schoon. Maar erg gedateerd.

Helaas , dit hotel niet meer

Fam kok
26-8-2018

Wij waren voor het eerst in Groningen tijdens de Kei-week.

Helaas hadden we een kamer aan de straatkant terwijl we met boeken een rustige kamer hadden gevraagd. Personeel had moeten aangeven dat dit overlast kan veroorzaken zodat we een ander hotel hadden kunnen boeken.

Nu tot 5 uur s'ochtends wakker gelegen van lawaai (studenten) Klacht neergelegd waar helaas niets aan kan worden gedaan, zeggen ze (als ze rekening moeten houden met de studenten konden ze deze kamers nooit verhuren??)

Maarja hier zit je ook niet op te wachten als je een leuk hotel in het centrum boekt.

Kamers verouderd en geen airco. Enkel glas in ramen dus heel gehorig.

super!

GJ Bergman
24-8-2018

Leuke aanbieding! rustige kamer met jacuzzi en airco. Hier en daar valt er echt wel wat op te knappen maar in de basis was het schoon en comfortabel. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Ontbijt met een kok die voor je neus de eieren staat te bakken en vers brood uit eigen bakkerij.

Zeer goed

G.Knaap
20-8-2018

Super mooi hotel goede en aardige bediening . Eten zeer goed Een hele mooie kamer met jacuzzi bad Goede ligging van Groningen

Prima hotel

Sjaak
19-8-2018

Prima hotel, in het centrum gelegen. Ruime kamer, wij hadden een suite met jacuzzi. De badkamer mag wel een opknapbeurtje, even opnieuw alles afkitten is al een hele grote verbetering. Jammer dat er op de kamer zelf geen kofferstandaard of een tafeltje voor je spullen is. Nu lag alles op de grond. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader dus. O ja, voor de ouderen onder ons: ze hebben nog een tv op de kamer met een BEELDBUIS ??

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schimmelpenninck Huys in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schimmelpenninck Huys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.