Hotel NH Groningen

NederlandGroningenGroningen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel NH Groningen voor je op een rij gezet:

4.6MatigScore uit 103 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.6MatigScore uit 103 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

108 Reviews over NH Groningen

• 3james mehlbaum09-08-2021

waardeloos verblijf voor ons

weken van te voren geboekt, en ook de voorpret ervan.mijn vrouw is sinds 3 jaar rolstoelafhankelijk, hoge dwarslaesie.Dat we telefonisch gingen boeken hebben wij dat verteld en ook dat medipoint een tillift, een douchestoel en een hoog laag bed zouden bezorgen.niet wetende dat de kamer heel erg krap is met vloerbedekking, je kan er nauwelijks met de rolstoel rijden.zelf een tafel, stoel met voetenbank uit de kamer verwijderd.thuiszorg kon vanwege de ruimte nauwelijks werken met de tillift.en dit allemaal hebben wij bij de telefonische boeking doorgegeven, dan zal je toch denken als medewerker van NH hotel, als dat allemaal op de kamer komt wordt het wel erg krap. maar nee hoor, gewoon laten komen, ondanks dat het wordt omschreven als rolstoelvriendelijke kamer.opletten dus als je in een rolstoel zit, dan wordt je hier niet vrolijk, niet aan te raden.Voor ons dus een heel vervelende ervaring.en we hadden ons er zo op verheugd

• 7Anoniem23-08-2020

Standaard hotel op goede locatie

Via NS Spoordeelwinkel een hotelovernachting geboekt bij NH Groningen. Prima locatie, op loopafstand van het centrum. We hadden standaard kamer met minder mooi uitzicht, dus helaas geen uitzicht op Martinitoren.

Redelijk ontbijt, i.v.m. Corona wordt gewerkt met tijdsloten. Door Corona veel voorverpakt (broodjes, vleeswaren, kaas, zoet beleg). Sapjes/melk etc. wel in kannen op het buffet.

Wij vonden de matrassen (veel) te hard, maar da's natuurlijk een kwestie van smaak.

Wij sliepen op de 9e verdieping. Vanaf de vroege ochtend (ca. 6.45 uur) was het erg lawaaiig door het restaurant boven ons (op de 10e verdieping), waardoor we niet meer konden slapen. Erg hinderlijk!

Samenvattend: goede uitvalsbasis voor een dagje Groningen. Standaard voorzieningen, verwacht geen luxe. En ben je geen vroege vogel? Neem dan geen kamer op de 9e verdieping!

• 5Purmerend10-08-2020

Hotel maakt toegezegde late checkout niet waar

Hotel prima, ligging perfect. Rechtstreeks geboekt vanwege 'lazy sunday', waarbij je op zondag pas om 17.00 uur hoeft uit te checken. Ondanks de bevestiging moesten wij de kamers om 12.00 uur verlaten. De receptioniste had geen boodschap aan de getoonde bevestiging en deed geen enkele moeite ons tegemoet te komen. Een hotel kan nog zo goed zijn, als een bevestiging geen rechten geeft, dan nemen ze klantgerichtheid niet serieus.

• 3Arjan11-06-2020

mooie kamer, badkamer aftands

de kamer is gewoon goed en degelijk. Maar eenmaal in de badkamer....... - tegels die afgebroken zijn ( en ik mijn vinger aan opengehaald heb) - kitranden vies en laten los - En het ergste... zwarte schimmel aan het plafond

• 7anoniem02-09-2019

een prettig verblijf gehad

in vorige beoordelingen staat op de kamer thee en koffie, helaas geen thee. Koffie wel aanwezig maar weinig cups en niet voldoende melk en suiker. de service is perfect, zo is de kamer versierd nadat ik heb aangegeven dat het om een verjaardag ging. echt een super leuke verassing. top! nogmaals dank je wel. Bij het ontbijt een superluxe koffiezetapparaat maar de wachtrij voor koffie was enorm, misschien een idee om wel normale koffie al gereed te hebben staan. de kamer was erg netjes maar wel klein, zo stond er op een 2 persoonskamer maar 1 relax stoel. De tv viel uit bij onweerbui en het raampje is erg klein, uitzicht viel tegen. een balkon was leuker geweest.

• 8Margriet15-04-2019

Goed hotel

Goed hotel netjes schoon, en een heel goed ontbijt

• 7Marjolein13-04-2019

Vooral badkamer heeft renovatie nodig

Lokatie van hotel is prima, binnen 5 min lopen sta je op de grote markt. Ook stoppen er een aantal bussen voor de deur. Kamer prima maar badkamer kan echt niet voor een 4 sterren hotel! Te oud, kit randen lieten los en vies, douche deur kon enkel met geweld dicht etc. Uitzicht aan 1 kant hotel is ook niks helaas maar goed we kwamen voor Groningen. Ontbijt prima!

• 7Ella22-12-2018

Prima plek

Mooi hotel. Lastig het parkeerdek te vinden. Je moet daar eerst voor inchecken wil dat lukken. Kamer netjes. Koffie en thee aanwezig. Ontbijt prima. Van alles aanwezig. Ligging goed voor als je Groningen in wil of voor het ziekenhuis daar moet zijn. Wat niet heel fijn was de herrie om 7 uur 's morgens. Hele stellingen werden opgezet wat niet fijn wakker worden is. Uitchecken duurde erg lang

• 10Van Buuren22-07-2018

Top hotel

Top service, vriendelijk personeel, nette ruime kamer, stil, top ontbijt en in een paar minuten sta je hartje centrum

• 8Melissa13-12-2017

Leuk hotel

Hotel ligt op 10 minuten loopafstand van het centrum. Kamer ziet er verzorgd uit. Van het ontbijt geen gebruik gemaakt. Vriendelijke service en zijn bereid je te helpen. Wij kwamen om kwart voor 2 aan in het hotel en de kamer was al gereed. Erg fijn, dat je je spullen kwijt kunt en gelijk de stad in kunt gaan.

Hotel NH Groningen info

Facilities