Appartement Miss Blanche

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Miss Blanche

• 10Jonneke Steenvoorden17-10-2020

Mooie locatie, vriendelijk personeel

Heerlijk verblijf gehad in het prachtige penthouse. Van alle gemakken voorzien en met vloerverwarming. Ook heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant De Pijp. Ontbijt fantastisch met heerlijke croissants, chocoladebroodjes, zelfgemaakte jam, yoghurt met vers fruit en huisgemaakte granola en ook nog verse jus. Het personeel is enorm vriendelijk en geeft persoonlijke aandacht. Kortom; een absolute aanrader op een prachtige locatie.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 9Lisette06-10-2020

Prachtige plek met warm welkom!

Heerlijke plek om te verblijven midden in de stad. Gelogeerd in een prachtig appartement waar je zo in en uit loopt om Groningen van dichtbij te kunnen ervaren. Een feestje en een dikke aanrader. Het ontbijt wordt geserveerd in de bijbehorende bakkerij op de hoek.

Het is redelijk aan de prijs maar geloof mij dat is het zeker waard.

Omdat wij naast het vieren van een jubileum ook hier ook aan het werk wilden belde we met de vraag of onze kamer een pantry had. Dit was niet het geval maar we kregen een upgrade zodat we deze wel hadden! Heel erg fijn dat er zo met je meegedacht wordt. Een warm welkom.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 2019
    10Familie Hooi21-09-2019

Klasse!

Het appartement is heel ruim, mooi ingericht, super schoon en van alle gemakken voorzien. De medewerkers zijn zo vriendelijk je bagage de trappen op te dragen. Het heerlijke ontbijt is letterlijk naast de deur en gaat van een leien dakje. De staff in het hotel en de bakkerij is professioneel en heel klantvriendelijk. Tip voor koudere dagen: vooraf bij de receptie een extra deken vragen:)

Alleen gereisd in september 2019

• Oude reviews

8Sonja24-08-2017

Mooi hotel

Het is een mooie locatie midden in het centrum, er liggen oordopjes op het nachtkastje. Het was op zaterdagnacht erg onrustig buiten. Daar hebben wij wel last van gehad. Het is mooi ingericht met hele goede bedden. De douche was heerlijk. Het is een hele klim met stijle trappen naar boven. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit geen goed hotel.

Ons ontbijt werd op de kamer gebracht door Bakkerij Blanche, wat bij het hotel hoort. Het ontbijt was prima en netjes verzorgd. Alleen wij hadden een kleine kamer en geen tafeltje met 2 stoelen om te kunnen ontbijten. Dit moest dus op het bed gebeuren en dit was niet ideaal.

Dus of er moet een gelegenheid gemaakt worden om normaal te kunnen ontbijten of dan toch maar liever buiten de deur, bijv. bij Bakkerij Blanche.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Jeroen30-07-2017

Perfect hotel in hartje stad voor citytrip!

Wij verbleven in suite 1F. Ruim, mooi ingericht en strak afgewerkt. Ontbijt van de bakker beneden laten bezorgen, was heerlijk. Bakkerij hoort ook bij het concept. Super centraal gelegen, ideaal voor citytrip Groningen. Personeel was ook erg vriendelijk. Een echte aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Sandra06-09-2015

Super!

Zeer mooi appartement, zeer schoon, gezellige sfeer. Prachtige locatie in centrum van Groningen. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Thera29-08-2015

Top appartement en top locatie

Wijj hebben heerlijk genoten, mooi appartement., locatie geweldig. Wij zaten helemaal bovenin met ons appartement , er is geen lift aanwezig dus 3 trappen op naar boven. Wel een tip gezinnen met kleine kinderen( buggy's) en mensen die slecht ter been zijn, het is wel een hele klim naar boven, er is geen lift aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Nico24-11-2013

Mooi plek in centrum

Appartement Miss Blanche biedt exact hetgeen op hun website staat.mooie locatie die voor sommige mensen wellicht wat moeilijk te bereiken is ivm steile trappen. Dit staat echter duidelijk op hun site vermeld. Appartement is ruim en smaakvol ingericht. Tijdens ons bezoek aan de universiteit heeft het personeel ook nog eens de handdoeken gewisseld en de koffiepads aangevuld. Bij aankomst netjes begeleid en geholpen met de tassen door het personeel.De grote boxspring slaapt heerlijk, de douche doet zijn werk ( ietwat lage waterdruk) en de grote tv heeft een mooi beeld. Ook de gratis WiFi is snel en zonder problemen inloggen.

Gereisd met partner in november 2013

• 10Hilde Beathe 09-11-2013

Afgelopen weekend waren wij in Groningen en logeerden in Miss Blanche! In een woord fantastisch! Smaakvolle inrichting, heerlijke bedden, prachtig uitzicht en vrolijk personeel! Warm aanbevolen!

Gereisd met partner in januari 2013

Appartement Miss Blanche info