Hotel Mercure Martiniplaza

Hotel Mercure Martiniplaza

8.4Fantastisch

Nederland, Groningen, Groningen

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Martiniplaza voor je op een rij gezet:

95 reviews over Hotel Mercure Martiniplaza

• 8Luc05-09-2020

Prima hotel!

Ivm noodgedwongen behandeling bij het brandwonden centrum in Groningen hebben we als gezin een week verbleven bij het Mercure Hotel.

Wij waren zeer te tevreden over ons verblijf bij dit hotel. Het personeel is zéér gastvriendelijk, betrokken en waren erg behulpzaam bij de receptie, het ontbijtbuffet en bij het diner. Niets was te veel gevraagd! Tevens waren zij erg meedenkend naar oplossingen om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

• ruim ontbijtbuffet
    • vriendelijk personeel
    • service
    • Grootte van de hotelkamer. Met een kinderbedje naast het tweepersoonsbed én een rolstoel op de hotelkamer is de kamerruimte erg beperkt.

Nogmaals een dikke duim en hartelijk dank voor dit aangename verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    8Leon25-03-2019

Prima hotel in de buurt van het centrum

Nette kamer met een heerlijk bed. De regendouche was ook erg fijn, wel jammer dat er geen douchedeurtje is waardoor de vloer nat werd van de spetters.

Het ontbijt is goed en uitgebreid. Het is wat prijzig dus dat mag je dan ook verwachten.

Rick Haandrikman, General Manager, 27-03-2019

Geachte Gast,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel. Hartelijk dank voor het delen op Zoover.

Graag tot ziens in Groningen.

Met vriendelijke groet, Rick Haandrikman General Manager

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Betty27-01-2019

helemaal goed

Vriendelijk personeel wij hadden een privelege kamer alles was aanwezig voor een fijn verblijf

Rick Haandrikman, General Manager, 08-02-2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling op Zoover. Wij zijn erg blij dat uw verblijf naar wens is geweest.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Marja Faber28-02-2018

perfect

Prima ontvangst. inchecken ging heel snel. fijne bedden en een schoon hotel. super ontbijt waar niets ontbreekt...behalve de champagne:)erg plezierig hotel en op loop afstand van het centrum. indien gewenst fietsen voorradig.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 8jack27-01-2018

zeer relaxt

prive sfeer is ten top en zeer klant vriendelijk,en versnaperings in het hotel is aan de dure kant.

Gereisd met partner in november 2016

• Oude reviews

8Corine12-03-2017

Gewoon goed.

Een fijn groot hotel. Fijne kamers die zo te zien net gerenoveerd zijn. De kamers zijn niet heel groot, maar wel heel praktisch ingericht. Niet veel kastruimte. Heerlijke bedden, die ook lang genoeg zijn voor de wat grotere mensen. Een fijne moderne badkamer. Maar de badkamer heeft een schuifdeur. Dat vond ik niet praktisch (het is lastig om deze geluidloos te sluiten). En wat voor mij nieuw was, en waar ik heel enthousiast over was: Je kunt er voor kiezen om je hotelkamer niet elke dag te laten schoonmaken. (Daar krijg je dan ook nog € 5,- voor, die je in de bar/restaurant kunt besteden). Ik vond dat een hele goed doordachte optie.

Rick Haandrikman, General Manager, 03-04-2017

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover. Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf naar wens was. We vinden het ook leuk om te lezen dat u onze voucher actie een goed idee vond.

Gereisd met partner in februari 2017

• 8jack05-09-2016

super relaxt en goed voor elkaar alles.

het eten in hun restaurant was super goed,en het vroege uit chekken is een min punt.

Rick Haandrikman, General Manager, 28-11-2016

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw recensie op Zoover. Wij zijn blij dat uw verblijf naar wens was.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Catnan22-05-2016

Prima hotel

Hotel aan de rand van Groningen vlakbij stadspark. De kamers zijn heel netjes maar aan de kleine kant net als de badkamer. Personeel is erg behulpzaam. Het restaurant is prima om een hapje te eten, beperkte kaart. Zijn met de fiets naar het centrum gegaan ong. 10 mn fietsen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 6Shirley Ammerlaan01-05-2016

Oké accomodatie

Wij hadden een kamer aan de kant van de snelweg. Door het geluidsoverlast hebben wij niet goed kunnen slapen, dat is dus een minpunt. De vloerbedekking kon ook wel wat schoner. Voor de rest was het prima. Het ontbijt was erg lekker.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9juleo22-08-2015

Goede keuze! Aanrader!

Drie nachten geboekt maar uiteindelijk verlengd met nog twee nachten omdat het zo goed bevallen is. Personeel is ontzettend aardig, vooral de heer Brink die zijn vak uitstekend verstaat. Kamer is niet al te groot maar verder prima, zeer modern ingericht met mooie meubels (goede materialen gebruikt) en zeer schoon. Uitzicht was niet geweldig maar we waren toch maar weinig in onze kamer. Badkamer prima met alle gemakken van dien. Ligging aan de rand van Groningen waardoor je snel in het centrum en op andere bestemmingen bent. Ontbijt is goed met voldoende keuze. Groningen is erg leuk, een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

Hotel Mercure Martiniplaza info