8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Martiniplaza voor je op een rij gezet:

95 reviews over Hotel Mercure Martiniplaza in het Nederlands

Prima hotel in de buurt van het centrum

Leon
25-3-2019

Nette kamer met een heerlijk bed. De regendouche was ook erg fijn, wel jammer dat er geen douchedeurtje is waardoor de vloer nat werd van de spetters.

Het ontbijt is goed en uitgebreid. Het is wat prijzig dus dat mag je dan ook verwachten.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rick Haandrikman, General Manager, Wed Mar 27 2019 10:29:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Gast,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel. Hartelijk dank voor het delen op Zoover.

Graag tot ziens in Groningen.

Met vriendelijke groet, Rick Haandrikman General Manager

helemaal goed

Betty
27-1-2019

Vriendelijk personeel wij hadden een privelege kamer alles was aanwezig voor een fijn verblijf

Gereisd Met partner in januari 2019
Rick Haandrikman, General Manager, 8-2-2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling op Zoover. Wij zijn erg blij dat uw verblijf naar wens is geweest.

perfect

Marja Faber
28-2-2018

Prima ontvangst. inchecken ging heel snel. fijne bedden en een schoon hotel. super ontbijt waar niets ontbreekt...behalve de champagne:)erg plezierig hotel en op loop afstand van het centrum. indien gewenst fietsen voorradig.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer relaxt

jack
27-1-2018

prive sfeer is ten top en zeer klant vriendelijk,en versnaperings in het hotel is aan de dure kant.

Gereisd Met partner in november 2016

Gewoon goed.

Corine
12-3-2017

Een fijn groot hotel. Fijne kamers die zo te zien net gerenoveerd zijn. De kamers zijn niet heel groot, maar wel heel praktisch ingericht. Niet veel kastruimte. Heerlijke bedden, die ook lang genoeg zijn voor de wat grotere mensen. Een fijne moderne badkamer. Maar de badkamer heeft een schuifdeur. Dat vond ik niet praktisch (het is lastig om deze geluidloos te sluiten). En wat voor mij nieuw was, en waar ik heel enthousiast over was: Je kunt er voor kiezen om je hotelkamer niet elke dag te laten schoonmaken. (Daar krijg je dan ook nog € 5,- voor, die je in de bar/restaurant kunt besteden). Ik vond dat een hele goed doordachte optie.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rick Haandrikman, General Manager, Mon Apr 03 2017 11:58:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover. Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf naar wens was. We vinden het ook leuk om te lezen dat u onze voucher actie een goed idee vond.

Met vriendelijke groet, Rick Haandrikman General manager

super relaxt en goed voor elkaar alles.

jack
5-9-2016

het eten in hun restaurant was super goed,en het vroege uit chekken is een min punt.

Gereisd Met partner in juni 2015
Rick Haandrikman, General Manager, 28-11-2016

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw recensie op Zoover. Wij zijn blij dat uw verblijf naar wens was.

Prima hotel

Catnan
22-5-2016

Hotel aan de rand van Groningen vlakbij stadspark. De kamers zijn heel netjes maar aan de kleine kant net als de badkamer. Personeel is erg behulpzaam. Het restaurant is prima om een hapje te eten, beperkte kaart. Zijn met de fiets naar het centrum gegaan ong. 10 mn fietsen.

Oké accomodatie

Shirley Ammerlaan
1-5-2016

Wij hadden een kamer aan de kant van de snelweg. Door het geluidsoverlast hebben wij niet goed kunnen slapen, dat is dus een minpunt. De vloerbedekking kon ook wel wat schoner. Voor de rest was het prima. Het ontbijt was erg lekker.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede keuze! Aanrader!

juleo
22-8-2015

Drie nachten geboekt maar uiteindelijk verlengd met nog twee nachten omdat het zo goed bevallen is. Personeel is ontzettend aardig, vooral de heer Brink die zijn vak uitstekend verstaat. Kamer is niet al te groot maar verder prima, zeer modern ingericht met mooie meubels (goede materialen gebruikt) en zeer schoon. Uitzicht was niet geweldig maar we waren toch maar weinig in onze kamer. Badkamer prima met alle gemakken van dien. Ligging aan de rand van Groningen waardoor je snel in het centrum en op andere bestemmingen bent. Ontbijt is goed met voldoende keuze. Groningen is erg leuk, een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Mooie uitvalsbasis voor een weekendje Groningen

Tom Herlaar
23-3-2015

Het hotel ligt langs de ring en is makkelijk te bereiken. Het hotel is de afgelopen vijf jaar flink gerenoveerd en daardoor modern en aantrekkelijk. Het ligt naast MartiniPlaza, waar regelmatig evenementen worden georganiseerd. Het personeel is bijzonder klantvriendelijk en behulpzaam. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima. De kamers zijn schoon en modern. Het bed slaapt prima. Wij hebben een upgrade gereserveerd, waarbij o.m. gratis gebruikt kan worden gemaakt van de minibar. Dit is met recht een koude douche. 4 blikjes fris en een flesje Spa blauw! Los van de extra tv kanalen, de badjas en de slippers stelt dit echt niks voor. Dus boek een gewone kamer. Het ontbijt is top en een diner is een mogelijkheid. Eten in de stad is natuurlijk altijd goedkoper en gezelliger. De prijzen voor het diner zijn net over de top. Dit zal in de toekomst wellicht veranderen als aan de overkant van de ring een Apollo hotel de deuren opent en van der Valk een nieuwe vestiging opent.

Gereisd Met partner in Fri Mar 20 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand< 25 m

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Martiniplaza in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Martiniplaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.