Hotel Hampshire - Plaza Groningen ***

Hotel Hampshire - Plaza Groningen
Hotel Hampshire - Plaza Groningen
7,2

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Plaza Groningen voor je op een rij gezet:

128 reviews over Hotel Hampshire - Plaza Groningen in het Nederlands

Volgende keer weer andere hotelketen

Schippers, 15-2-2018

De kamer was niet zo groot, maar wel compleet. Lekkere koffie/thee op de kamer en een badkamer met heerlijke grote en warme douche! De bedden schuiven gemakkelijk van elkaar en ik werd met nek en hoofdpijn wakker evenals mijn partner vanwege het zachte bed icm de kussens. Het ontbijt wat we hadden bijgeboekt was prima! Goede uitgebreide keuze, voor elk wat wils. Alleen jammer dat het ontbijt niet bij de kamerprijs in zit. Het zwembad stelt echt niks voor. Die is nodig aan renovatie toe! Overal roestplekken en de kleedhokjes erg klein en deuren die knallen keihard dicht en klemmen. Niet bijzonder dus. Het is dat we hier heel goedkoop via veiling zaten want de volle pond had ik hier niet voor willen betalen. Volgende keer toch maar weer een andere hotelketen.

Geweldig

Fam van hees, 12-2-2018

Geweldig hotel we hebben genoten van alles prima ontbijt en diner goede kamers mooi hotel!

Top en goed voor herhaling

Steven, 29-1-2018

Goed hotel,en je wordt gratis met een shuttle auto naar de stad gebracht en ook weer op gehaald op jouw gewenste tijd kortom super

Prettig verblijf.

Fam. Huisman, 31-12-2017

Mooie, nette inrichting van het hotel: de entree, het restaurant, de kamer, de douche.

Lekker gegeten, zowel het diner als het voortreffelijke ontbijt.

Vriendelijke mensen van het hotel.

Uitstekend mits voor budget prijs

erikdr, 17-12-2017

Gebouwd rond 1990 als KPN cursuscentrum, en de standaardkamers ruiken nog teveel naar die periode en zijn geen hotelkamer-anno-2017 ondanks verbeteringen zoals AC.

Goede punten: vriendelijke en degelijke staf (wel behalve schoonmaak.,,)

Excellent 4-sterren ontbijt. Gratis shuttle naar/van station (reserveren nodig). Goed restaurant voor diner. Mooie plek en routes voor wandelen en fietsen rond het meer, en andere excursies. Kamers groot genoeg maar echt nog 1990-inrichting: oude TV, kleine en vrij donkere badkamer, geen koffie/theezetten.

Mindere punten: zwembad schoon maar toch aftands. Kluisjes zonder sleutels, geen handdoeken, rommelig. Kamer wel schoongemaakt doch laat theekop van restaurant botweg staan. Wifi voor smartphone redelijk, voor notebook wel snel maar elke 2 minuten crashend met ‘SSL problems’. Disconnect/connect loste het vaak wel op. In lobby staat een desktop PC voor de gasten; nog net niet nodig gehad maar goed als reserve.

Na aug. ook weer in nov. Goed hotel.

Peter, 26-11-2017

Ligging is goed en zowel binnen als buiten een mooi plaatje. Goed ontbijt.

Nooit meer

Bot, 10-10-2017

Beperkte kaart in het testaurant.

Hotelkamer: flinke spin op het plafond. Stofraggen aan de gordijnen. Stang waar de handdoeken aan hangen vol met roest. Afzuiger vol met stof in de badkamer. Vlekken in de vloerbedekking. En vlek op deken bed!!!

Goed, maar housekeeping kan echt beter.

Henriët, 8-10-2017

We hadden met ons drieën een enorm grote kamer. Toilet was apart van de badkamer. Badkamer was redelijk ruim. Douchen wel in het bad. Vriendelijk personeel. Tv deed het niet en men kwam meteen langs. Moet alleen zeggen dat ik het qua schoonmaken matig vond. Veel stof op het grote bureau, op de tv. We vonden een oud stuk zeep in het douchegordijn. Vloer toilet echt vies. Veel vlekken in de vloerbedekking. Ondanks redelijke update, niet goed afgewerkt en daarna onderhouden door housekeeping. Wel schone, goede bedden en voldoende handdoeken. Ontbijt súper. Dochter heeft coeliakie en ze kreeg heerlijke broodjes. Echt heel fijn, blij kind, dus een blijde mama! Al met al redelijk positief. Als men meer controleerd op schone kamers en misschien nog wat meer renoveert, zoals het toilet, wordt het voor gasten écht een fijne ervaring. Voor ons prima, maar kleine nasmaak... Oh, en t zwembad vonden wij niet de moeite waard om in te gaan...

Goed hotel met een paar kleine min puntjes

K. Oosterom, 14-9-2017

Het is een schoon en rustig hotel. Wij hadden een minder valide kamer op de derde etage. De rolstoel of rollator kwam helaas niet verder dan de kamer deur omdat de kamer daar te klein voor was. De bad kamer had alleen een lichtpunt boven de wasbak en was daarom erg donker. Twee keer ontbeten maar helaas was alles koud (de eieren, gebakken spek, worstjes etc.) Het hotel ligt wel redelijk dicht bij het centrum.

Hampshire Plaza Groningen: goede keus

Ton Koopman, 11-9-2017

prettige ontvangst; goede kamer; geweldige shuttle service naar Groningen CS

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Plaza Groningen in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Plaza Groningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Plaza Groningen scoort een 7.23 uit 10 op basis van 129 reviews.