Hotel Friesland

3,4

Onvoldoende

21 reviews over Hotel Friesland in het Nederlands

Met vrienden

Wat een onwaarschijnlijk waardeloos hotel met een nog waardelozer, botte, horkerige beheerder. Al zou ik de volgende keer geld toekrijgen, dan zou ik er niet meer gezien willen worden. Die ene ster, ken ik alleen maar toe omdat ik mijn ervaring anders niet kan posten.

Wat tevens opvalt is de milde toon van de samenvatting van de recensies. Daar klopt echt niks van. Zo hoeft een hotel zich niet te verbeteren.

Niet boeken!

3-4-2016

Ongelooflijk vieze kamers....dikke laag stof op de vloer (lees: al zeker een maand niet gezogen), doorgezakte matrassen, hele kort bedden. Sanitair is op de gang, maar wel schoon.

Onbijt is karig, maar wel ok.

Voor deze prijs verwacht je geen sterrenhotel, maar zoiets al dit heb ik nog nooit meegemaakt.

We hadden gelukkig oordopjes bij ons, want de voorkant van het hotel ligt tegenover een studenten sociëteit en het hotel zelf is vreselijk gehorig.

We hebben een topweekende Groningen gehad, maar echt Nooit meer dit hotel!!!

Vies en met 9 kamers een wc en douche delen

Jeanet
18-3-2016

De vloerbedekking zit vol vlekken en er was ook niet gezogen.

Het is oud en gedateerd maar dat vind ik niet erg. Maar echt alles is vies!

Dit mag je zo niet verhuren. En een wc en douche met 9 kamers delen kan echt niet meer!

We hebben een aantal aanbieders voor Friesland voor je op een rij gezet:

Prima waar voor dit geld

Ron Hermus
14-2-2016

Goedkoop slapen en ontbijten in het centrum van Groningen. Parkeergarage om de hoek. Oud gebouw en gedateerde inrichting. Maar wie met 2 personen incl ontbijt voor 6 tientjes wil slapen in het hartje van Groningen moet hier zeker naar toe. Aan de achterzijde van het hotel geslapen in een prima bed. Lekker rustig. Prima ontbijt. Niets te klagen dus.

Drama

Kanperman
2-7-2015

Een onvriendelijke man checkt je in. De rode vloer bedekking is smerig. De kamers stinken. Snachts veel last van de het lawaai op straat en dicht slaan van de deuren van de kroegen buiten. Dichtende om zes uur bouw verkeer. En wordt er een bouwkraan opgezet.

Eten niet mogelijk voor 8 uur. Kan ook niet aan getornd worden.

Verschrikkelijk dit is geen hotel.

E.Hilbrink
19-9-2014

Verschrikkelijk! Lijkt op een bordeel. Vieze bedden overal haren of de bedden niet verschoond zijn, geen handdoeken etc. Het was te laat in de avond om nog een ander onderkomen te zoeken anders waren we zeker niet gebleven.

Niet hotelwaardig!

Martijn
19-6-2012

Geen hotel te noemen, meer een pension in zeer slechte staat!

Niks veranderd sinds inspectie Groeten van Max...

Geen enkel detail is schoon of onbeschadigd.

Tapijt, gordijnen, kozijnen, deuren, sanitair etc. is goor, vies en beschadigd!

Gehorig hotel door kroeg aan de overkant en piepende ijzerbedden.

Men repareert een deur door een ijzerplaatje er tegen aan te schroeven.

Kan me niet voorstellen dat dit elke week wordt schoon gemaakt... Laat staat elke dag!

De vetvlekken en haren van de vorige gasten zijn duidelijk aanwezig.

Het is zo zonde, want het heeft veel potentie door de unieke ligging in de stad! Om de hoek de Hema, Bijenkorf etc.

Door nieuw schilderwerk en goedkope Ikea meubels is er heel wat moois van te maken!

Mocht het niet veranderen, kun je het beter aanbieden als Studentenverblijf, mits het schoon is! Hotel is hier niet van toepassing.

Enige positieve punten:

-goedkope overnachting/prijs

-goede ligging

-ontbijtzaal wel netjes

-je wordt goed ontvangen door de eigenaar

Hotel?????

Jessica
5-10-2011

Als ervaren backpacker ben ik in Azie op verschillende plekken beland waar het nog knapper is dan in dit hotel. Ik lees bij iemand die wel tevreden is dat we dan maar een 3 sterren hotel hadden moeten boeken. Ik weet niet waar die overnacht heeft maar dit hotel mag zich geen eens een hotel noemen maar oud studentenpand zou een betere benaming zijn.

Oude troep en het stonk er muf. De kamer hoeft van geen overdreven luxe te zijn voor de prijs die wij hebben betaald maar volgens mij zijn leuke meubels van Ikea toch echt niet duur? En dan hebben we het nog niet eens over de hygiene!!!!!

Verder klantvriendelijkheid...zo kan ik ook een hotel runnen . Bij aankomst niemand aanwezig , bij vertrek ook niet aanwezig en toen wij hier de vrouw op aanspraken kregen we een zeer onvriendelijk antwoord.

Dit is geen hotel maar een hostel!!

gladys
30-9-2011

Via een veiling geboekt. Aankomsttijd 14.00 doorgegeven. Bij aankomst een briefje voor de deur: gesloten tot 16.00. Daar sta je dan met je koffers. Om 16.00 een zeer onvriendelijke vrouw achter receptie die na vraag waarom ze er niet was aangaf dat ze boodschappen moest doen! Dit als zeer klantonvriendelijk ervaren. Er kon geen excuus vanaf. Kregen de sleutels van de kamer. Kleine smalle kamer met 2 bedden. Vloerbedekking onder de vlekken. Douche en toilet op de gang. Rook erg muf. Ook het beddengoed. Het keukentje zag er ook erg smerig uit wij blij dat we geen ontbijt bij hadden geboekt. Hotel ligt erg centraal in centrum. Naast een pizzeria en tegenover een café waar tot in de late uurtjes muziek te horen is. Toen wij 'snachts om het hotel kwamen en gebruik van het toilet wilden maken bleek die ondergekotst. Echt een ramp dit hotel. De bedden slecht. De volgende ochtend bij het uitchecken was er niemand er stond een bordje dat je je sleutel neer kon leggen! Afschuwelijk hotel!

Perfect uitvalsbasis

dennis
16-5-2011

Echt een superweekend gehad in dit hotel, vriendelijk personeel, nette kamers, goed onbijt, en de prijskwallitiet is gewoon perfect..

als ik weer naar groningen kom ga ik absoluut weer naar Hotel Friesland

We hebben een aantal aanbieders voor Friesland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Friesland in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Friesland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.