Hotel City Groningen

98 reviews over Hotel City Groningen in het Nederlands

Prima verblijf.

Marilou
26-10-2018

Net hotel en alles goed verzorgd. Prima verblijf gehad.

Kim Bekkering - Front office supervisor, Receptie, 30-10-2018

Bedankt Marilou, wat fijn dat je het bij ons naar de zin hebt gehad. Een fijne dag en graag tot een volgende keer!

fantastische ligging

Jozef
5-9-2018

Zoals reeds gezegd uitstekende ligging , in het centrum van Groningen.

Geweldig onthaal, wij hadden geluk en verbleven op het hoogste verdiep. Hier waren de kamers net gerenoveerd , maar het hele hotel komt aan de beurt. Mooi uitgebreid ontbijt met voor ieders uitgebreide keuze. Gratis Sauna en Turks stoombad. Wij keren zeker nog eens terug. Ook geweldig gelegen, om de andere steden in de omtrek te bezoeken.

Van hieruit kan je ook makkelijk de wadden gaan bewandelen.

Rienk Tuithof, Hotel Manager, 13-9-2018

Goedemorgen Jozef,

Hartelijk dank voor het geven van deze geweldige review! Wij vinden het fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en hopen u nog een keer terug te zien!

Met vriendelijke groet,

Top hotel

Michelle
23-7-2018

Super hotel. Prima, schone kamers. Het ontbijt was super met veel keus en heerlijk vers brood. Het hotelpersoneel was stuk voor stuk heel aardig! Alles word gelijk voor je geregeld. En dat voor een mooie prijs.

Alex Kaminski, Hotel Manager, 25-7-2018

Beste Michelle,

Bedankt voor het schrijven van uw review.

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.

Bedankt voor de mooie complimenten over het hotel.

Alex Kaminski

Zeer aan te bevelen!

FJT W
17-2-2018

Een uitstekend hotel, midden in het centrum van Groningen. Heel vriendelijke medewerkers, zowel bij de receptie als bij het ontbijt tot en met een kopje koffie bij vertrek. Onze kamer (232) was weliswaar klein, maar efficiënt ingericht met uitstekende bedden en een Nespresso koffie-apparaat en een prima badkamer met krachtige douche. Het ontbijt was meer dan voldoende met een uitgebreid assortiment.

Alex Kaminski, Hotel Manager, 26-2-2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en onze nieuwe Nespresso machines ;-) Coffee is always a good idea!

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het hoge noorden. Wellicht tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Alex Kaminski

hotel manager

Voor herhaling vatbaar!

Anneliek
7-1-2018

Supervriendelijke hotelmedewerkers. Leuk dat je de sauna en het stoombad kon reserveren voor privé.

Alex Kaminski - Hotel Manager, Hotel Manager, 9-1-2018

Beste Anneliek,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk het compliment over ons personeel! Super om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad. Een fijne avond en graag tot ziens!

Met gastvrije groet,

dit hotel is voor herhaling vatbaar

mariet van beurden
7-7-2017

de mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn schoon en er is alles wat er hoort te zijn het ontbijt is prima niets dan lof

Sjoukje Witkop - General Manager, Reservations Department, 8-7-2017

Goedendag Mrs. van Beurden,

Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen.

Ontzettend fijn dat u zo`n positieve reactie heeft geplaatst. U bent uiteraard weer van harte welkom als u op herhaling komt.

Met vriendelijke groeten,

Prima locatie voor citytrip naar Groningen

Grub76
27-5-2017

Hotel ligt aan de rand van het centrum. Verder kan je parkeren (tegen kosten) in de garage van het hotel.

Hotelkamer voldoende voor een citytrip met vrienden.

Sjoukje Witkop - Hotel Manager, Reservations Department, 7-6-2017

Goedemorgen en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Fijn dat de locatie goed is bevallen en de citytrip is geslaagd. Graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,

wat een gastvrij hotel !!

renate
20-5-2017

mijn vriendin en ik hebben hier 1 nacht doorgebracht, de kamer was klein, maar schoon, en het bed sliep heerlijk, het uitzicht op de monumentale muur deerde ons absoluut niet, het ontbijt was prima, maar wat het hotel zo ontzettend goed maakte was de enorme vriendelijkheid en gastvrijheid van werkelijk al het personeel! ze gaven je stuk voor stuk allemaal het idee dat wij de enigste gasten waren ! ( en dat was echt niet zo :) ) een gastvrijheid die niet opgedrongen leek, maar gewoon eenvoudig en oprecht was!

Gewoon weer goed verzorgd, we komen terug

Andre D
31-12-2016

Hotel biedt 's morgens een uitstekend ontbijt, dineren kan niet. Maar: bestellen van diner vanuit een drietal restaurants kan, vraag aan de receptie. Maar de in mijn ogen "betere" mogelijkheid si gewoon het hotel uitlopen, links af en dan liggen er diverse restaurants, van Toscaans (Boccaccio) neer Iers, en het een en ander er tussen. Aan te bevelen, alleen maar positieve terugmelding uit het gezelschap bij de meerdere keren dat we er waren.

Kim Bekkering - Front Office supervisor, Reservations Department, 8-1-2017
Goedemiddag Andre, bedankt voor de review. Wat fijn om te lezen dat het wederom zo goed is bevallen! Wij proberen onze gasten zoveel mogelijk een prettig thuisgevoel te geven, 'home away from home'. Eten in het hotel hoort daarbij, maar ik begrijp dat de vele keuze buiten het hotel ook heel aantrekkelijk zijn, Groningen zit vol met leuke cafés en restaurants! Ik hoop jullie volgende keer weer te mogen verwelkomen, een mooie zondag gewenst!

vriendelijk, meedenkend, en warm personeel

marylou
4-12-2016

Van het begin tot het einde blijft de service zeer professioneel en het personeel doet er alles aan om je verblijf het naar je zin te maken. Ze staan voor je klaar, denken met je mee. Echt waar, zeker weten de moeite waard. Ik kom zeker nog een keer terug

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Groningen in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Groningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.