Hotel City Groningen

• Onvoldoende: 1 - 5

Zeer aan te bevelen!

FJT W
17-2-2018

Een uitstekend hotel, midden in het centrum van Groningen. Heel vriendelijke medewerkers, zowel bij de receptie als bij het ontbijt tot en met een kopje koffie bij vertrek. Onze kamer (232) was weliswaar klein, maar efficiënt ingericht met uitstekende bedden en een Nespresso koffie-apparaat en een prima badkamer met krachtige douche. Het ontbijt was meer dan voldoende met een uitgebreid assortiment.
Alex Kaminski, Hotel Manager, 26-2-2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en onze nieuwe Nespresso machines ;-) Coffee is always a good idea!

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het hoge noorden. Wellicht tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Alex Kaminski

hotel manager

Voor herhaling vatbaar!

Anneliek
7-1-2018

Supervriendelijke hotelmedewerkers. Leuk dat je de sauna en het stoombad kon reserveren voor privé.
Alex Kaminski - Hotel Manager, Hotel Manager, 9-1-2018

Beste Anneliek,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk het compliment over ons personeel! Super om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad. Een fijne avond en graag tot ziens!

Met gastvrije groet,

dit hotel is voor herhaling vatbaar

mariet van beurden
7-7-2017

de mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn schoon en er is alles wat er hoort te zijn het ontbijt is prima niets dan lof
Sjoukje Witkop - General Manager, Reservations Department, 8-7-2017

Goedendag Mrs. van Beurden,

Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen.

Ontzettend fijn dat u zo`n positieve reactie heeft geplaatst. U bent uiteraard weer van harte welkom als u op herhaling komt.

Met vriendelijke groeten,

We hebben een aantal aanbieders voor City Groningen voor je op een rij gezet:

Prima locatie voor citytrip naar Groningen

Grub76
27-5-2017

Hotel ligt aan de rand van het centrum. Verder kan je parkeren (tegen kosten) in de garage van het hotel.

Hotelkamer voldoende voor een citytrip met vrienden.

Sjoukje Witkop - Hotel Manager, Reservations Department, 7-6-2017

Goedemorgen en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Fijn dat de locatie goed is bevallen en de citytrip is geslaagd. Graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,

wat een gastvrij hotel !!

renate
20-5-2017

mijn vriendin en ik hebben hier 1 nacht doorgebracht, de kamer was klein, maar schoon, en het bed sliep heerlijk, het uitzicht op de monumentale muur deerde ons absoluut niet, het ontbijt was prima, maar wat het hotel zo ontzettend goed maakte was de enorme vriendelijkheid en gastvrijheid van werkelijk al het personeel! ze gaven je stuk voor stuk allemaal het idee dat wij de enigste gasten waren ! ( en dat was echt niet zo :) ) een gastvrijheid die niet opgedrongen leek, maar gewoon eenvoudig en oprecht was!

Gewoon weer goed verzorgd, we komen terug

Andre D
31-12-2016

Hotel biedt 's morgens een uitstekend ontbijt, dineren kan niet. Maar: bestellen van diner vanuit een drietal restaurants kan, vraag aan de receptie. Maar de in mijn ogen "betere" mogelijkheid si gewoon het hotel uitlopen, links af en dan liggen er diverse restaurants, van Toscaans (Boccaccio) neer Iers, en het een en ander er tussen. Aan te bevelen, alleen maar positieve terugmelding uit het gezelschap bij de meerdere keren dat we er waren.
Kim Bekkering - Front Office supervisor, Reservations Department, 8-1-2017
Goedemiddag Andre, bedankt voor de review. Wat fijn om te lezen dat het wederom zo goed is bevallen! Wij proberen onze gasten zoveel mogelijk een prettig thuisgevoel te geven, 'home away from home'. Eten in het hotel hoort daarbij, maar ik begrijp dat de vele keuze buiten het hotel ook heel aantrekkelijk zijn, Groningen zit vol met leuke cafés en restaurants! Ik hoop jullie volgende keer weer te mogen verwelkomen, een mooie zondag gewenst!

vriendelijk, meedenkend, en warm personeel

marylou
4-12-2016

Van het begin tot het einde blijft de service zeer professioneel en het personeel doet er alles aan om je verblijf het naar je zin te maken. Ze staan voor je klaar, denken met je mee. Echt waar, zeker weten de moeite waard. Ik kom zeker nog een keer terug

Slechte bedden

Judith
21-9-2016

Zeer slechte zachte bedden.

Muf badstof, beschimmelde voegen in de badkamer, een versleten vieze anti-slip rand in bad, temperatuur van douche slecht te regelen.

Kim Bekkering - Front office supervisor, Reservations Department, 15-10-2016

Geachte Judith,

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven. Wat vervelend om te lezen dat de badkamer niet naar de verwachting was. Na de renovatie van de hotelkamers vorig jaar zijn nu de badkamers aan de beurt, waar wij o.a. bezig zijn met het vervangen van de anti-slip lagen. Nogmaals bedankt voor uw feedback, wij gaan hier zeker mee aan de slag. Ik hoop ondanks dat niet alles naar wens is geweest u een volgende keer te mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Goede ligging en uitstekende service

Kevin
21-9-2016

Het hotel was heel simpel, maar de ligging van het hotel is uitstekend. Je kunt de auto parkeren in een garage om vervolgens 5 minuten te lopen om aan te komen bij het hotel. Je bent binnen 5 minuten midden in het centrum. De kamers zijn wel heel eenvoudig en verwacht geen grote luxe, maar de prijs/kwaliteit verhouding is wel uitstekend.
Kim Bekkering - Front office supervisor, Reservations Department, 15-10-2016

Goedemiddag Kevin,

Bedankt voor de review, wij waarderen jouw feedback ten zeerste. Een prettige dag en wij hopen tot een volgende keer!

Met hartelijke groet,

Slecht prijs kwaliteit verhouding

Tjarda van der kleij
7-3-2016

De kamers waren zeer verouderd, klein en met uitzicht op een bakstenen muur. De badkamer was al even eenvoudig, had wel een ligbad maar daar was alles mee gezegd. Je moet er als stelletje niet romantisch samen in willen want dat zou niet passen. Personeel was wel erg vriendelijk en het bed was goed. De prijs die wij in totaal hebben betaald was 110,- per nacht. Dat was excl ontbijt en parkeren. Voor het ontbijt werd nog eens 16,- pp gevraagd en parkeren 22,50 per nacht. In totaal kom je dan dus op 275,- per nacht. Een hoog prijskaartje voor het gene wat je krijgt. De ligging was wel erg prettig, hartje centrum. Maar volgende keer verblijven we toch liever elders.

We hebben een aantal aanbieders voor City Groningen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Groningen in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Groningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Groningen scoort een 7.81 uit 10 op basis van 96 reviews.