Hotel Asgard

Kleine hotelsWeer vandaag22°16°
Hotel Asgard
8,6

17 reviews over Hotel Asgard in het Nederlands

Modern hotel, maar niet goedkoop.

fakologo
27-10-2017

Modern vormgegeven hotel net ver van het centrum van Goningen. Kamer is modern ingericht met bad midden in de kamer. Grote bedden die lekker slapen.

Prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar de service is uitstekend. We kregen een gratis ontbijt en parkeervergoeding aangeboden, omdat er onze gereserveerde parkeerplaats was vergeven.

Heerlijk stadshotel, bed 210 cm lang.

Anita Hooijberg
12-6-2017

Modern hotel, lichte interieurs.

Bed 210 cm !

Ontbijt is excl. ontbijt. Wat prijzig.

Vriendelijke service gerichte staff.

Prima hotel, aanrader!

Ingrid
8-1-2017

Het hotel is dichtbij het station en het museum; ook het centrum is op loopafstand. De kamers bieden alles wat nodig is. Er is zelfs vloerverwarming in de badkamer!

Het ontbijt is standaard, gewoon in orde.

Superieur trendy hotel

Carien en Ellen
2-8-2015

Vriendelijke ontvangst en we waren blij verrast dat we een upgrade van onze kamer hadden.

Kamer was leuk en praktisch ingericht. Douche en toilet waren apart! Bad stond in de kamer...

Heerlijke Rituals badproducten om te douchen. De bedden waren heerlijk! Kussen wat aan de platte en slappe kant.

Koffie en thee mogelijkheden aanwezig maar niet gebruikt. Het ontbijt was prima met bio en ecologische producten, en natuurlijk Groninger koek. Kortom een kort en prettig verblijf voor ons op 10 min lopen van de Grote Markt.

In het centrum, mooie kamer!

marieke
13-3-2015

Hele mooie kamer (bovenste verdieping) prachtig uitzicht. Zelfs met terrasje, al was het iets te koud om hier gebruik van te maken. Mooi bad, fijne douche (aparte cabine, dus niet overal water!), prettige bedden. Vriendelijk personeel. Auto is om de hoek te parkeren, mag de volgende dag ook gewoon nog blijven staan op de plek (super fijn!). Rituals producten in de badkamer, heerlijk! Al met al, volgende keer Groningen: Asgard hotel!

Zeer fijn en compleet hotel

Rick
18-7-2012

Het Asgard is een fraai hotel in een oud pand wat recentelijk is verbouwd. De locatie, in het centrum en vlakbij de winkels en horeca, is goed aan te rijden vanaf de snelweg. Parkeren achter het hotel was even zoeken, maar parkeren in het centrum is nou eenmaal onhandig. Er is WiFi in het gehele hotel, ook op de kamer. Erg handig. In de lobby is het wel altijd wat stil en nodigt niet uit om te gaan zitten voor een kop koffie of om een krantje te lezen. De kamers zijn netjes, al ziet het bed eruit alsof het nog geschilderd had moeten worden. De LCD tv is wel erg klein (ik gok 24 inch). De badkamer is erg mooi met glazen douchecabine inclusief thermostaatkraan. Het ontbijt is goed, al ben ik altijd zo vroeg dat ik geen andere gasten zie en kan dus altijd ongestoord ontbijten zonder dat er iets op is. Ontbijt is biologisch, prima. Het hotel heeft afspraken met de nabijgelegen Healthcity waar je gratis kunt sporten. Groot pluspunt! Het Asgard is echt een aanrader.

Prima hotel

Leon
27-10-2009

Modern hotel met perfecte ligging t.o.v. het centrum. Zeer schone, ruime kamers alleen de mini LCD TV is eigenlijk toch wel heel erg klein voor zo'n mooie kamer, dat had best iets groter gekund. Het ontbijt is lekker en precies goed, het personeel zou alleen iets alerter kunnen zijn op het bijvullen, nu moesten we af en toe toch ergens om vragen.

De kamerprijzen zijn toch wel redelijk hoog, maar ik had het idee dat het prijsniveau in de stad Groningen so wie so niet aan de lage kant is. We zouden hier eventueel zeker naar terug gaan.

Super hotel. Aanrader!

gert-jan
15-9-2009

Hotel Asgard heeft mooie nieuwe en ruime kamers. Lekker bed, keurige badkamer. Hele hotel is mooi vormgegeven. Aardige staf.

Binnen de singel gelegen op loopafstand van het centrum, maar op een rustige locatie.

Lekker biologisch ontbijt.

Prima!!

Frank en Patricia
2-7-2009

goed hotel voor een weekendje groningen. schoon, modern, alles op loopafstand,

vriendelijk personeel.

2008

Netjes verzorgd hotel

Anne
21-11-2008

- Kamers zagen er zeer verzorgd uit.

- Bedden sliepen heerlijk.

- Dicht bij stadscentrum.

- Vriendelijke receptie.

Minpuntjes:

- Geen bestek;

- Condensvrije spiegel en vloerverwarming werkten niet;

- Badkamer niet netjes afgewerkt;

We hebben een aantal aanbieders voor Asgard voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asgard in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asgard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.