Tijdelijk €25 aanbetaling

Apollo Groningen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Apollo Groningen voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 13 reviews

5.8VoldoendeScore uit 13 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Apollo Groningen

• 8Es10-08-2021

Ideaal! Ook met kind(eren)

Ideale plek voor een overnachting tijdens een bezoek aan de stad. Zelfs met kind wordt overal voor je aangedacht en geregeld! Wij hadden de suite waardoor onze dochter een eigen ruime slaapruimte had, zelfs met traphekje. Kamer met badkamer zag er netjes en hygiënisch uit. Goed geïsoleerd waardoor je geluiden van buiten niet hoort.Ontbijt was prima (sommige producten en borden waren wel steeds snel op) en zonder dat we het hoefde te vragen stond het kinderstoeltje al bij de tafel klaar! Vriendelijk personeel! Parkeergarage onder het hotel kost 7,50 maar dan hoef je niet door de regen =P.Genoten!

• 3A.C. WONING09-08-2021

Gewoon smerig

Toilet stinkt, wastafel en douche putje goor, alles zeer stoffig, house keeping heeft waarschijnlijk geen tijd om goed schoon temaken.Zonde van het hotel.Algemene indruk BAH!!!!!

• 8Michel30-03-2019

Goed gekozen hotel

Modern hotel met vriendelijk personeel, zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt. Diner ook ok.

• 9Eva14-01-2019

Ideaal!

Fantastisch rustig en mooi hotel. Geweldige service, de kamers zijn ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Het centrum is gemakkelijk te voet of met het OV te bereiken, maar het is ook heerlijk dat in het hotel een uitstekend restaurant zit, zodat je er 's avonds niet meer uit hoeft. Ideaal!

• 9Hannah07-01-2019

Fijn hotel.

Leuk hotel. Ziet er netjes uit.

• 9Ruud15-06-2018

Super restaurant!

Hotel op een aparte locatie tussen en appartementencomplex gesitueerd, even zoeken welke lift je moet hebben maar dan komt het goed. Kamers zijn netjes en ruim genoeg, vriendelijk personeel. Vanwege vroeg vertrek niet et ontbijt meegemaakt, maar wel door de nachtportier een ontbijtpakketje gemaakt voor ons. Het restaurant is echt een verrassing, goede kaart een hoge kwaliteit gerechten!, alleen hiervoor zou je het hotel al boeken.

• 8Patrick van Buel07-10-2017

Relaxed

Het Apollo Hotel in Groningen is een prima hotel om te overnachten. Het wordt door een team van jonge mensen gerund. Ik logeer hier 2 nachten per week van September tot eind December. Goed ontbijt, goede bedden, leuk team. Het hotel is pas 2 jaar oud, dus alles vrij nieuw. Ook het avondeten is hier goed.

• 8Els Keus-Pex02-09-2017

Een heel verrassend hotel!

Wij vinden het een heel mooi en gezellig hotel. Je moet er wel even je weg vinden omdat het met de liften allemaal wat anders gaat en de onderste 3 verdiepingen van het gebouw het hotel bevatten.

• 10Esther13-08-2017

Heerlijk, goed verzorgd hotel

Dit hotel is zijn viersterren meer dan waard. Goed verzorgd hotel, mooie ruime schone kamers. Prachtige badkamer. Het personeel is zeer vriendelijk. Het driegangenmenu was heerlijk.

• 8Anya04-08-2017

Leuk hotel, modern en schoon

Goede wandelschoenen om naar het Centrum te lopen.

Hotel Apollo Groningen info

• AirconditioningBeschikbaar