Groningen

We hebben een aantal aanbieders voor Groningen voor je op een rij gezet:

vakanties Groningen

We hebben een aantal aanbieders voor Groningen voor je op een rij gezet:

Reviews over Groningen

Er gaat niets boven Groningen...........!

Corrie Ossewaarde,
    4-9-2018

Het centrum van Groningen is uitmuntend om op een terrasje te gaan verpozen!

De Grote Markt met hele grote terrassen van o.a. De Drie Gezusters, Grote Griet en Kleine Griet, Café Hooghoudt, Der Witz, News Café, Goudkantoor, Bakker Bart en nog vele anderen.

En, ook in de Poelestraat, Vismarkt en vooral het Zuiderdiep zijn aan te bevelen om een leuk en gezellig terrasje te scoren !

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie bruisende stad

An,
    13-8-2018

Wij vondne op het internet een stadswandeling van 7.5 km. Deze hebben we gedaan, want bij de VVV moest je betalen voor een plannetje of wandeling. We zijn wel ook de Martinitoren gaan bezoeken, dit heeft ons toch wel een klein uurtje bezig gehoduen en was leuk met prachtig uitzicht. Ook winkelen en de vismarkt bezoeken vondne we leuk.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige stad! Vriendelijke mensen.

La,
    10-2-2018

Gezellige, mooie stad. Historisch centrum. Leuke museums, mooie hofjes en oude gebouwen.Je kunt er goed winkelen. Er zijn ook veel kleinschalige, individuele winkeltjes. Veel uitgaansgelegenheden. Geen sluitingstijden horeca. Verwarmde terrassen.

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Al met al genoeg te doen op gebied van cultuur, eten en shoppen.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Gezellige sfeervolle stad

Jolanda,
    17-12-2017

Je kunt in Groningen lekker sfeervol shoppen. Wij waren er vlak voor kerst en dan is alles gezellig verlicht. De winterwelvaart was dit weekend in de stad en dat is absoluut erg gezellig. Veel restaurantjes en cafeetjes.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Ga naar Groningen voor gezellig dagje winkelen

Birgit,
    25-11-2017

Je bent er zo met de trein. Je loopt naar de overkant voor het Groningermuseum, erg leuk en daar kun je koffie drinken, hapje eten. Vervolgens loop je recht door een van de leukste straatjes (De Folkingestraat) van Nederland met heel veel unieke kleine winkeltjes. Alleen voor de sfeer is het al leuk. Pas wel op voor de fietsers, die stoppen nergens voor. Verder vond ik de grote markt heel gezellig en lekkere erwtensoep gegeten onder de Martinitoren (De Kosterij). Kortom in Groningen is heel leuk voor dagje winkelen.

Gereisd met vrienden in november 2017
Groningen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 368 reviews