vakanties Groningen

Top verblijf!

Willemien Versteeg,
    18-11-2018

Prima hotel..Schone kamer..

Leuk personeel en goed eten..

Nadine, Receptie, 28-11-2018

Beste Willemien,

Bedankt voor het mooie cijfer.

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

Hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Goede ligging en een sfeervol hotel.

Marcel,
    12-11-2018

Een 15 min. lopen van het station maar dan ben je wel in het centrum. Ik verbleef er 1 nacht om een concert in de Oosterpoort bij te wonen. Van concertgangers daar hoorde ik dat dit hotel er goede naam heeft! Ik was echter nog geen 50 euro kwijt voor een best wel ruime kamer met badkamer (incl, bad en douche apart) De kamer had alleen geen uitzicht, er was wel een raam maar dan keek je tegen dakpannen aan. Voor mij niet erg want ik sliep er alleen. Om 16.00 aankomen, douchen, concert, slapen en om 9.00 weer terug met de trein. Vriendelijk personeel. Er was een issue mbt de minibar maar dat werd netjes opgelost. Ben benieuwd naar de andere kamers en dan voor een normale prijs. Que eten en sfeer zag het er gezellig uit. Voor een citytrip Groningen zou ik een volgende keer dit hotel zeker kiezen. Ps het was een breed bed voor maar 1 persoon maar het veermatras sliep niet echt prettig, gelukkig was ik keimoe.

ik kom hier nog wel een x weer

hans schutte,
    29-10-2018

midden in de stad geweldige locatie mooi hotel met veel oudheden

Prima verblijf.

Marilou,
    26-10-2018

Net hotel en alles goed verzorgd. Prima verblijf gehad.

Kim Bekkering - Front office supervisor, Receptie, 30-10-2018

Bedankt Marilou, wat fijn dat je het bij ons naar de zin hebt gehad. Een fijne dag en graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet,

Een douche die je ook in een caravan tegen komt

P.G,
    24-10-2018

We hadden een 3 persoonskamer . De douche was erg klein , net als de lift die ons naar de 3 e verdieping bracht.

Voor de prijs had ik alles wel wat ruimer verwacht.

Ontbijt netjes, maar niet bijzonder

Groningen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 364 reviews