Bed and Breakfast Het Brugwachtershuis

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

2 reviews over Bed and Breakfast Het Brugwachtershuis

• 9Trudy de Boer21-09-2015

Bed & breakfast in het brugwachtershuisje

We hebben het brugwachtershuisje als heel mooi ervaren. Een prachtig uitzicht op de molen en op de brug met het water. Een authentiek huisje. We waren er alleen in met onze 2 honden en vonden het prima. De restaurant medewerkers waren aardig en hebben voor een lekker ontbijt gezorgd. Het avondeten in het restaurant naast het brugwachtershuisje was erg lekker, met plaatselijke gerechten. Een goede service! En niet duur.

• 6A. de Boer07-09-2011

Mooie plek, maar primitief.

Het ligt op een mooie plek. Wij hadden een kamer met uitzicht op het water. De kamer was netjes, maar klein en primitief. De badkamer is op de overloop en moet gedeeld worden met andere gasten. Voor het toilet moet je een trap naar beneden, dat vonden wij niet prettig. Het ontbijt kan pas vanaf 10.00 uur in het restaurant gebruikt worden, anders zetten ze het de avond ervoor in het huis in de keuken beneden. Wij hebben in het restaurant ontbeten en dat was erg goed.

0 tips over Bed and Breakfast Het Brugwachtershuis

0 vragen over Bed and Breakfast Het Brugwachtershuis