Tijdelijk €25 aanbetaling

De Kromme Raake

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Kromme Raake voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 19 reviews

6VoldoendeScore uit 19 reviews
  • 6Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over De Kromme Raake

• 8Fam.v.d.Veen25-02-2018

Prima hotel

Leuke ervaring. Hartelijke ontvangst . Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Slapen in bedstee in heel ruim bed. Heerlijk diner in Mosterdmuseum (van zelfde eigenaar ) Heerlijke omgeving voor lange wandelingen. Dicht bij Pieterburen en Pieterpad.

• 7Dorien23-04-2017

Romantisch

Na onze trouwdag kwamen we 's nachts aan bij het hotel. De eigenaar had het mooi versierd en het was lekker warm. Bed slaapt goed en huis is erg gezellig. Hier en daar mag het wel wat schoner. Voor de rest was het prima!

• 7Karin13-03-2017

Heel speciaal en apart.

Naast de bedstede die de hotelkamer heeft is er ook een (2-persoons) ontbijtruimte met koffie en thee faciliteiten. De hotelkamer beschikt ook over een kamer met bankstel, stoelen, een tafeltje en een mini-bar.Wij hebben 's avonds heerlijk gegeten in Abrahams mosterdmakeriij en restaurant. Dit restaurant is achter het hotel gelegen.

• 3N. Munting17-08-2015

Te weinig voor veel geld

Toen we in het huisje kwamen stonk het erg, door vocht. Ook de handdoeken waren vochtig. Vreselijk bed, ook niet echt schoon, met stofnesten. Veel achterstallig onderhoud in het huisje. Ontbijt was matig: nauwelijks afgebakken supermarkt-broodjes. Koffie en thee moesten we zelf zetten. Broodbeleg was niet bijzonder. Ik zou dit hotel iedereen afraden. Veel te duur voor wat je krijgt!

• 7Anna07-06-2015

Prima

Leuke overnachting gehad. Maar ik zou het aan niemand aanbevelen. We hadden gelukkig lekker weer maar anders is er echt niks te doen. Prijs kwaliteit is slecht. Erg duur voor wat je krijgt

• 8Wilfred21-05-2014

Kleinste hotel van Nederlans

Kleinste hotel is een verbouwd woonhuis, met 1 slaapkamer. Voornamelijk de bedstee en de keuken in oude stijl, maken het leuk om eens een nacht te verblijven. In de ochtend een prive-ontbijt voor twee.

• 9theo_van_houten22-07-2013

Prima vermaakt vriendelijke mensen

Wij zijn net terug van een nachtje De Kromme Raake en het is ons prima bevallen. Een heel leuk hotelletje met een bijzondere inrichting. Netjes ontvangen door eigenaar Marcel. Heerlijk diner voorgeschoteld gekregen met een heel vriendelijke bediening.en ook het ontbijt mocht er zijn. Er is alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken en dat is dan ook prima gelukt. In Eenrum zelf is niet veel te beleven

• 6Mario & Marianne08-11-2011

Wel romantisch, maar......

Tja, Ontvangst was zakelijk, geen hand b.v. Voor een weekendje romantisch slapen zeker, maar voor de rest..... b.v. Zeer oud huisje, heeft wel wat. Bed sliep goed. Tv was haast niet om naar te kijken constant digitale storing. Ramen waren al heel lang niet schoon gemaakt. Zeer groot bad. Duurt lang voordat het vol is, klein piep straaltje, maar wel warm. Voegen oud, spiegels, kranen onvoldoende. Het ontbijt is top in een woord, zeer vriendelijke bediening. bood ook aan of een foto moest maken. Maar voor de rest krijgt het geheel te weinig aandacht en dat is jammer.

• 8Marleen & Robert10-05-2010

Echt niet zo slecht als je denkt!!!

Wij hebben heerlijk genoten van dit leuke hotelletje met bedstee! Van te voren ook de recenties gelezen en dachten: o shit wat hebben we nou geboekt?! Maar sinds begin dit jaar zijn er andere eigenaren en zij doen echt hun best om het je naar de zin te maken. Het hotel was netjes schoon, het rook er fris en het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. De bedstee is heel gezellig en de oude sferen van het huis werken daar natuurlijk ook aan mee. Toen we aankwamen stond de kachel al lekker te branden dus van al onze slechte verwachtingen werd er geen één waar! Absoluut leuk om te boeken voor een weekendje weg!!!

• 1Michel04-05-2010

De enige kamer: drievoudig overgeboekt!

Ik kreeg enkele dagen voor de geplande overnachting een email die veelzeggend is waarop De Kromme Raake met haar klanten omgaat: Tot onze grote spijt kan uw geplande overnachting geen doorgang vinden..... Begin vorig jaar hebben wij het hotel, ..., verhuurd aan twee jonge ondernemers. Deze mensen zijn ... met de noorderzon vertrokken. Zij hebben daarbij een grote puinhoop achtergelaten, zowel letterlijk als in de administatie en boekingen ... etc. Hmmm...je eigen bedrijf verhuren? Zonder een oogje in het zeil te houden? Je klanten zomaar aan iemand overlaten? Wat is dat voor een hotel. In elk geval verrassend! Tenzij je graag voor 150,- in een puinhoop wilt slapen, raad ik iedereen iets anders aan.

Hotel De Kromme Raake info

Soort hotel