Camping Minicamping de Roos

Camping Minicamping de Roos
9,8

4 reviews over Camping Minicamping de Roos in het Nederlands

Proper, rustig, kleinschalig, kortom : PERFECT !

Schollaert-Van Parys Marc-Ingrid,
26-7-2018

Héél kleinschalig omwille van slechts twee WC's, één douche, twee wasbakken en twee afwasbakken. ECHTER : zéér netjes onderhouden ( natuurlijk werken de campinggasten daar voor een groot deel aan mee ) Héél vriendelijke uitbaters ( en zoon ). Kortom, als je rust wil en geen verkeer wil horen, dan moet je daar zijn. Goede uitvalsbasis om te fietsen tussen Groningen en Leeuwarden. Wij hebben niets anders dan lof voor deze boerencamping !

Voor een groot energieverbruik ben je daar niet op je plaats, ook niet voor druk WiFi- verkeer....

Zo zouden er meer moeten zijn!

Travelbikes,
8-7-2018

Prachtig terrein, mooie vlakke grasmat, en met de boomsingels uitstekend passend in het landschap. Hartelijke ontvangst. Fijne sanitaire voorzieningen, goed verzorgd en schoon (zeep voor het handenwassen, heel plezierig). Centrifuge aanwezig, een must voor trekkers. Een hekje of paal om de fiets tegen aan te zetten zou het helemaal compleet maken. De frambozenstruiken staan er overigens al...

Van harte aanbevolen voor de rustzoeker!

Wij vinden dit een geweldige plek!

Lettie van Ooijen
29-7-2014

Voor kinderen minder geschikt omdat er geen speeltoestellen zijn maar voor mensen die van stilte houden zoals wij, geweldig!

De eigenaars zijn zeer vriendelijk en alles is bespreekbaar.

Ligt heel rustig aan doodlopend pad.

prima plek,

koos
12-8-2013

rust

omgeving bosrijk,wandel en fietsvriendelijk

prijs/kwalitijd is goed(12.50)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Roos in Doezum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.