Sorteren

Reviews over Den Ham

Culinaire creaties van hoog niveau!

Udo
    28-9-2012

Voor de tweede keer heerlijk gegeten in de Piloersemaborg, ditmaal gevolgd door een overnachting in de bedstee. Chefkok Dick Soek kan toveren met de ingrediënten uit eigen tuin en omgeving. Een avondvullend programma, heerlijke wijnen en gezellige ondertiteling van gastheer en gastvrouw.Dat alles voor een meer dan redelijke all-in prijs. Heerlijk geslapen en een ontbijtje om de dag perfect mee te beginnen. Wij komen zeker terug!

Geweldige plek

janneke
    1-12-2008

De Piloersemaborg heeft alles als je op zoek bent naar rust, ruimte en luxe op het Groninger platteland. De kamers/appartementen zijn ruim en origineel ingericht, met als extra mogelijkheid om zelf koffie en thee (diverse soorten) te maken. De gastvrijheid is erg groot. Het ontbijt fantastisch: streek- en biologische produkten. Kortom: een echte aanrader!

Landelijk gelegen nabij het kleine dorpje Den Ham

Alex
    8-3-2006

Landelijk gelegen nabij het kleine dorpje Den Ham.

Landelijk uitzicht, met leuke fietspaden door de weilanden naar Den Ham/Aduard, Noordhorn/Zuidhorn en Oldehove, Saaksum en Ezinge.

Mooie ,ruime ingerichte kamer met een grote bedstee.

Winkels zijn er in Zuidhorn 7km en Aduard 3km.

Den Ham ligt ongeveer 10 km ten noord westen van de Stad Groningen.

Eten kan op de borg zelf, maar onder den linde in Aduard is ook goed, maar duur. Wat goedkoper, maar heel goed kan bij wegrestaurant kingma.

Een echte aanrader is het "broodje briltil" die we hebben gehad bij Steakhouse Andre Dokter te Briltil(gehucht tegen Zuidhorn aan).

Den Ham scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews