9,9

4 reviews over Camping Boerencamping 't Hoogje in het Nederlands

9dagen klasse! fietsen,mooi gebied,boerderij top!

Joke
9-6-2019

Prachtige plek, ruime plaats, vriendelijke persoonlijke ontvangst,fijne sfeer, mooi boerenbedrijf, veel fiets_en wandelmogelijkheden, mooie plaatsjes in de omgeving. Kortom genieten!

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeer mooie rustige boerencamping

Koen en Rolienke
29-8-2017

De camping bestaat uit ruime plaatsen waarvan sommigen zijn voorzien van een tegelplateau, ideaal als ondergrond voor de voortent. Vanaf de plek ruim uitzicht over de weilanden met grazende koeien. Sanitair is goed onderhouden en schoon. Voor kinderen is er een trampoline, zandbak, schommel, glijbaan. Daarnaast zijn er geitjes en konijnen. Als campinggast mag je gewoon in de stal kijken, waar veel is te zien, o.a. een melkrobot. Wij hebben meerdere kalfjes geboren zien worden en mee geholpen met hooien. De boer (vader en zoon) en de boerin zijn zeer gastvrij en kunnen je veel vertellen over het prachtige bedrijf dat ze hebben opgebouwd. Het is een zeer modern boerenbedrijf waar een prettige rust heerst. De omgeving heeft veel te bieden, bos (Bakkeveen), pretpark Nienoord (Leek), maar ook een uitstapje naar Schiermonnikoog is prima te doen. De omgeving is schitterend om te fietsen. Winkels zijn dichtbij.

Heeeerlijk

Groeneveld
24-7-2017

Heerlijk rustige camping, prachtig uitzicht over de landerijen. Voor kinderen genoeg te beleven, skelters staan klaar, zandbak en schommels en de trampoline. En niet te vergeten de dieren die er zijn: geitjes, kippen, konijnen, kalfjes en koeien! Mooie fietsomgeving.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Rust en ruimte in landelijk gebied

Marjolein Boer
23-7-2017

Camping 't Hoogje is een niet te grote, rustig gelegen camping. Het sanitair is keurig onderhouden en schoon. Veldje is ruim opgezet. Weidse uitzichten maken het plaatje compleet. Meerdere grotere plaatsen zijn op goede reisafstand.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Boerencamping 't Hoogje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping 't Hoogje in De Wilp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping 't Hoogje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.