Camping 't Plathuis

58 reviews over Camping 't Plathuis in het Nederlands

Zelfbouwtreffen 2014

Diana
11-5-2014

Uuuuh waar moet ik beginnen ontvangst super het slechtse weer die er ooit in nederland zou kunnen zijn en onze camperaars hebben super genoten van. we hadden het evenementen terrein. wij komen zeker weten nog een terug

Mooi plekje, gemoedelijke camping.

Fani
5-5-2014

Afgelopen week 1 nacht met ons campertje op deze camping gestaan. Heerlijke ruime plekken met een speeltuintje in het midden voor de kinderen. 's avonds heerlijke patat gegeten en een lekker biertje gedronken. Vlak bij Vesting Bourtange. Een heel rustig nachtje gehad en gewekt door de vogeltjes, heerlijk rustig dus. Het sanitair is zeer schoon maar wel wat gedateerd. Een thermostaatkraan zou heel handig zijn, vooral als je kind nog niet zelf kan douchen nu had ik natte armen en voeten van het regelen van de kraan/temperatuur. Geen drama maar wel wat onpraktisch. Verder komen wij zeker nog een keertje terug.

Geweldige camping!

Erica Hemmes
11-8-2013

Camping 't Plathuis in Bourtange is een geweldige camping. Vriendelijke eigenaars, kind en diervriendelijk, gemoedelijk. Bovendien ligt de camping in een prachtige omgeving. Een bezoek waard. Wij komen zeker terug.

Fantastische camping

anna dekker
17-6-2013

Weekend naar bourtange op Camping het plathuis was een groot succes.

Super vriendelijke mensen en en een mooie schone camping. Echt een fijne plek met kleine kinderen en heerlijk rustig. Een echte aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Super camping! Echt een aanrader.

Fam Lont
9-6-2013

Deze camping heeft alles wat je zoekt. De plekken zijn erg groot en netjes bijgehouden.

Heerlijk rustig en de kinderen vermaken zich hier echt prima met kikkervisjes vangen, lekker zwemmen, in het zand spelen en veel ijsjes eten. Er zijn ook twee speeltuintjes die veilig zijn en waar de kinderen zo zelf naar toe kunnen.

Personeel neemt alle tijd, zijn erg klantvriendelijk een heel warm ontvangst!

Ook erg prettig is dat het toilet gebouw schoon is. Voor een heerlijk rustige vakantie ook met kindertjes is het echt een top camping! Niet vaak meegemaakt dat het allemaal zo voor elkaar is. Een echte aanrader dus!!!

Proef hier het gastvrij Groningen

Fam. de Groen
22-9-2012

De prettige houding van de familie Huisman en de huis- en gelagkamer (met brood, krant en zo nodig warme hap) maakten dat we ons op deze camping weer snel goed thuis voelden.

Gastvrij en zodanig behulpzaam personeel ook omdat je als gast niet meteen wordt gevraagd om de portemonnee te trekken.

Ruim opgezette camping met keurig sanitair. Bourtange Is een goede uitvalsbasis om kennis te maken met dit rustige en landelijke gedeelte van Nederland. Ook aardig om de sfeer van het nabijgelegen buitenland te kunnen proeven.

Heeft geen echt restaurant maar fijn dat op de camping de frituur in orde is.

Een camping waar je ook met minder goed weer langere tijd goed kunt verblijven.

Een GASTVRIJE camping.

Vestingstadje op loopafstand

Crook
17-7-2012

We wilden het vestingstadje Bourtagne bezoeken en zochten een camping in de buurt en we vonden deze camping. De camping is ons bijzonder goed bevallen.

Alles op de camping is prima in orde. De staanplaatsen zijn ruim. We namen onze stoeltjes mee en zaten heerlijk op het strandje bij het water.

Het vestingstadje is meer dan de moeite waard, maar ook de omgeving is weids en mooi. Duitsland is erg dichtbij.

prachtig gelegen

tamara
9-7-2012

Rustige camping,ligt prachtig in de natuur.dichtbij vesting bourtange. Ontzettend vriendelijke eigenaren! Warm ontvangst! Gratis gebruik van skelters, pingpong tafel. Wij waren op doortocht tijdens onze fietsvakantie,dit was een heerlijk rustpunt!

Mooie plek!

Marieke Vrakking
20-6-2012

Verblijf in een trekkershut voor 1 week.

Super camping met hele vriendelijke eigenaren,een echte aanrader.

Prachtige fiets en wandeltochten liggen bij de receptie klaar.

Wij komen zeker ieder jaar hier weer terug.

Top camping op een top lokatie

v_klasens
21-5-2012

Afgelopen weekend zijn wij via de NCC naar deze camping geweest.

Bij aankomst werden wij enorm vriendelijk geholpen.

Als je wilt onthaasten is dit de ideale omgeving. Voor de kinderen zijn er speeltuintjes en er is een heerlijke zwemvijver met zandstrandje. De kwaliteit van het zwemwater wordt regelmatig gecontroleerd.

Onze dochter (10 jaar) heeft zich met haar visnetje heerlijk vermaakt bij de zwemvijver.

Op loopafstand van de camping ligt het vestingstadje Bourtange. Voor groente en fruit hoef je de camping niet af, want er is een groentenstalletje waar je groente en fruit kunt kopen. Brood kan besteld worden bij de receptie.

Op deze camping komen we zeker terug.....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plathuis in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plathuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.