9,3

58 reviews over Camping 't Plathuis in het Nederlands

hele mooie camping

Harmke Regelink
25-6-2016

Mooie camping bosrijk en je word vriendelijk en hartelijk ontvangen. Leuke mensen. Er is een kantine, broodjes service. Vlak bij de vesting . Groningen is niet ver weg. Wij hebben een uit stapje gemaakt naar het Eiland Borkum zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De eigenaren zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Je kunt verse broodjes bestellen voor de volgende dag. Wij stonden op het kinderveld met speeltuintje. De kinderen (2 en 4) hebben zich daar uitstekend vermaakt. De plekken zijn ruim en goed gedraineerd. Daarnaast is er nog een zwemvijver met strandje en speeltuin. Heerlijke verkoeling voor de warme dagen. Naast de vijver ligt het terras, dus als ouder kan je het goed in de gaten houden onder het genot van een drankje en een hapje. Het is ook mogelijk om 's avonds in het restaurant of op het terras te eten. Het sanitair is verouderd, maar schoon en goed onderhouden. Douchen kost 50 ct en warm water voor de afwas of kleding wassen 20 ct. Er is een ruime familie/invalide ruimte met douche, babybadje, wastafel en toilet. Heerlijk om alles in een ruimte bij de hand te hebben. Met ruim voldoende haken om het een en ander op te hangen. Het water was zelf te regelen in temperatuur en bleef goed warm. De ligging is perfect voor een bezoek aan vesting Bourtange (loopafstand) en vele wandelingen en fietstochten in de omgeving.

Kortom een echte aanrader voor jong en oud. Wij komen zeker weer terug.

Bedankt Margriet, Reint-Jan, Tjerk en Marijntje!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Een leuke, kleine camping

Marije
10-5-2016

Met een groep hebben we op deze camping gestaan. Je wordt heel hartelijk ontvangen door de mensen bij de receptie/restaurant/cafe. De camping is niet heel groot, maar dat merk je niet. Elke dag kan er vers brood besteld worden bij de receptie voor de volgende dag. Heerlijke verse broodjes! Het toiletgebouw zit aan het restaurant vast, de afzuiging werkt niet goed waardoor het in het toiletgebouw naar friettent ruikt. Ook is alles erg oud, de douches (mengkranen)is springen tussen het hete en koude water. Voor de douches en afwas moet €0.50 betaald worden. De douche duurt ongeveer 5 minuten, maar soms ook korter. Doordat er niet echt een goede straal is, duurt het uitspoelen van haren lang. Het kinderbadje heeft wel een thermostaatkraan, maar functioneert niet goed. Hier is de camping van op de hoogte.

Gereisd met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een hele leuke en gezellige camping

De Westermannetjes
8-2-2016

De camping eigenaren doen er alles aan om voor iedereen een fijne weekend/vakantie van te maken. Lieve en vriendelijke mensen. Echt een aanrader!!

Gereisd met vrienden in mei 2015

Fantastiche camping met ruime natuurlijke plekken

Kampeerder uit Overijssel
3-2-2016

Gezellige camping. Zeer schone toiletten. Prachtige ligging. Prima broodjes service

Gereisd met partner in juli 2015

Hele mooie camping

Renée en Luc
24-8-2015

Wij zijn er 4 nachten geweest. Hele vriendelijke ontvangst. Zeer rustige camping. Wij hadden een comfortplaats helemaal op het einde van de camping en daar stonden we perfect. Goed onderhouden grasmat en heel net sanitair. Iets eten of drinken kan op het terras van de camping nabij de zwemvijver. Zo moet een camping zijn. Wij gaan er zeker nog terug.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg prettig

bernadette de bruyn
4-8-2015

Wij hadden een comfort plaats . Mooi aan de rand van de camping

Gereisd met partner in juli 2015

Fijne camping in prachtig gebied.

Evelien
9-6-2015

Ik sluit mij aan bij de meningen uit voorgaande jaren. Wij stonden op de camping vanwege onze wandeling van het Noaberpad. Tot nu toe vinden wij dit één van de mooiste LAW paden. We begrijpen niet waarom we zo weinig wandelaars tegenkwamen. Veel investeringen in natuurontwikkeling en gelukkig nog veel onverharde paden. De streek verdient het om meer te worden bezocht!

Gereisd met vrienden in juni 2015

heerlijke plek

julia
11-8-2014

Hele aardige ontvangst en een fijne gemoedelijke sfeer. Het familieveld met speeltuin in midden was perfect met onze kinderen van 0, 3 en 5 jaar. Dichtbij sanitair en strandje waar ze heerlijk hebben gespeeld. Ook de vrij te gebruiken skelters waren een succes. Meer hebben wij niet nodig. Sanitair netjes en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ligging zeer gastvrij

Henridam
11-8-2014

Camping ligt erg mooi. Zeer vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om de gasten zich thuis te laten voelen. Toiletgebouw is gua kleur wat gedateerd maar ontzettend schoon en helder.

Gereisd met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plathuis in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plathuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.