Camping 't Plathuis

Laatste review

Mooie grote camping met redelijk wat voorzieningen

Lex Heufke ,
28-4-2007

Mooie grote camping met redelijk wat voorzieningen. Vooral de kaartavonden zijn gezellig.

3 reviews over Camping 't Plathuis in het Nederlands

2007

Mooie grote camping met redelijk wat voorzieningen

Lex Heufke
28-4-2007

2005

Mooie camping, grote plaatsen op ruime velden in bos of bij groot grasveld.

Omgeving zeer mooi zoals vesting Bourtange, ANWB Westerwolde-Ems route welke deels door Noord-oost Groningen en deels door Duitsland loopt. Ook veel fiets en wandelmogelijkheden. Camping is bijna gelegen aan het Noaberpad, een lange wandelroute van 379 km langs de Duitse grens van Nieuwe Schans naar Emmerich

Hele gezellige camping en behulpzame eigenaar

B van Alphen
26-7-2005

Hele gezellige camping en behulpzame eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plathuis in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plathuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.