Camping 't Plathuis

Laatste review

mooie camping en mooi veldje

Hans Dijk,
17-9-2017

De zeer aardige ontvangst door de eigenaren, waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

Sanitair wordt wat ouder.

5 reviews over Camping 't Plathuis in het Nederlands

mooie camping en mooi veldje

Hans Dijk,
17-9-2017

Sanitair wordt wat ouder.

Een leuke, kleine camping

Marije
10-5-2016

Met een groep hebben we op deze camping gestaan.

Je wordt heel hartelijk ontvangen door de mensen bij de receptie/restaurant/cafe.

De camping is niet heel groot, maar dat merk je niet.

Elke dag kan er vers brood besteld worden bij de receptie voor de volgende dag. Heerlijke verse broodjes!

Het toiletgebouw zit aan het restaurant vast, de afzuiging werkt niet goed waardoor het in het toiletgebouw naar friettent ruikt. Ook is alles erg oud, de douches (mengkranen)is springen tussen het hete en koude water. Voor de douches en afwas moet €0.50 betaald worden. De douche duurt ongeveer 5 minuten, maar soms ook korter. Doordat er niet echt een goede straal is, duurt het uitspoelen van haren lang. Het kinderbadje heeft wel een thermostaatkraan, maar functioneert niet goed. Hier is de camping van op de hoogte.

Een hele leuke en gezellige camping

De Westermannetjes
8-2-2016

De camping eigenaren doen er alles aan om voor iedereen een fijne weekend/vakantie van te maken. Lieve en vriendelijke mensen. Echt een aanrader!!

Fijne camping in prachtig gebied.

Evelien
9-6-2015

Ik sluit mij aan bij de meningen uit voorgaande jaren. Wij stonden op de camping vanwege onze wandeling van het Noaberpad. Tot nu toe vinden wij dit één van de mooiste LAW paden. We begrijpen niet waarom we zo weinig wandelaars tegenkwamen. Veel investeringen in natuurontwikkeling en gelukkig nog veel onverharde paden. De streek verdient het om meer te worden bezocht!

Zelfbouwtreffen 2014

Diana
11-5-2014

Uuuuh waar moet ik beginnen ontvangst super het slechtse weer die er ooit in nederland zou kunnen zijn en onze camperaars hebben super genoten van. we hadden het evenementen terrein. wij komen zeker weten nog een terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plathuis in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plathuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.