Camping 't Plathuis

Camping 't Plathuis
9,3

15 reviews over Camping 't Plathuis in het Nederlands

Mooie, schone, ruime, camping met genoeg te doen.

Familie Ham,
18-8-2018

Wij hebben bijna 3 weken op de camping gestaan op het familie veldje met 2 volwassenen en 3 kinderen van 4, 9 en 10 jaar oud.

Een mooie, nette en rustige camping. Grote kampeerplaats, beschut maar in de zon. Op het veldje veel speel toestellen voor de jongste, die zich daar door prima heeft vermaakt. Het meertje was schoon (1 van de weinige zonder blauwalg). Oudste 2 hebben het daar met rubberboot leuk gehad. Sanitair lekker schoon. Aardige eigenaren. Onze zoon was jarig tijdens de vakantie en het hele gezin mocht een ijsje uit zoeken. Nemen de tijd voor een praatje. Omgeving is prachtig en veel te doen. Bourtange is prachtig. Met 5 minuten zit je in Duitsland. Daar ook veel geweest. Al met al een top VAKANTIE! We komen zeker terug.

Prima camping, leuke uitvalsbasis

De Vries
29-8-2016

Fijne camping, sanitair oud maar erg schoon. We stonden op het gezinsveld, met een leuk speeltuintje binnenin. Aanrader voor gezinnen met kleine(re) kinderen, maar ik zou hier niet zo snel heen gaan met oudere kinderen.

De eigenaren zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Je kunt verse broodjes bestellen voor de volgende dag.

Wij stonden op het kinderveld met speeltuintje. De kinderen (2 en 4) hebben zich daar uitstekend vermaakt. De plekken zijn ruim en goed gedraineerd.

Daarnaast is er nog een zwemvijver met strandje en speeltuin. Heerlijke verkoeling voor de warme dagen. Naast de vijver ligt het terras, dus als ouder kan je het goed in de gaten houden onder het genot van een drankje en een hapje. Het is ook mogelijk om 's avonds in het restaurant of op het terras te eten.

Het sanitair is verouderd, maar schoon en goed onderhouden. Douchen kost 50 ct en warm water voor de afwas of kleding wassen 20 ct. Er is een ruime familie/invalide ruimte met douche, babybadje, wastafel en toilet. Heerlijk om alles in een ruimte bij de hand te hebben. Met ruim voldoende haken om het een en ander op te hangen. Het water was zelf te regelen in temperatuur en bleef goed warm.

De ligging is perfect voor een bezoek aan vesting Bourtange (loopafstand) en vele wandelingen en fietstochten in de omgeving.

Kortom een echte aanrader voor jong en oud. Wij komen zeker weer terug.

Bedankt Margriet, Reint-Jan, Tjerk en Marijntje!!

heerlijke plek

julia
11-8-2014

Hele aardige ontvangst en een fijne gemoedelijke sfeer. Het familieveld met speeltuin in midden was perfect met onze kinderen van 0, 3 en 5 jaar. Dichtbij sanitair en strandje waar ze heerlijk hebben gespeeld. Ook de vrij te gebruiken skelters waren een succes. Meer hebben wij niet nodig. Sanitair netjes en schoon.

Mooi plekje, gemoedelijke camping.

Fani
5-5-2014

Afgelopen week 1 nacht met ons campertje op deze camping gestaan. Heerlijke ruime plekken met een speeltuintje in het midden voor de kinderen. 's avonds heerlijke patat gegeten en een lekker biertje gedronken. Vlak bij Vesting Bourtange. Een heel rustig nachtje gehad en gewekt door de vogeltjes, heerlijk rustig dus. Het sanitair is zeer schoon maar wel wat gedateerd. Een thermostaatkraan zou heel handig zijn, vooral als je kind nog niet zelf kan douchen nu had ik natte armen en voeten van het regelen van de kraan/temperatuur. Geen drama maar wel wat onpraktisch. Verder komen wij zeker nog een keertje terug.

Fantastische camping

anna dekker
17-6-2013

Weekend naar bourtange op Camping het plathuis was een groot succes.

Super vriendelijke mensen en en een mooie schone camping. Echt een fijne plek met kleine kinderen en heerlijk rustig. Een echte aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Super camping! Echt een aanrader.

Fam Lont
9-6-2013

Deze camping heeft alles wat je zoekt. De plekken zijn erg groot en netjes bijgehouden.

Heerlijk rustig en de kinderen vermaken zich hier echt prima met kikkervisjes vangen, lekker zwemmen, in het zand spelen en veel ijsjes eten. Er zijn ook twee speeltuintjes die veilig zijn en waar de kinderen zo zelf naar toe kunnen.

Personeel neemt alle tijd, zijn erg klantvriendelijk een heel warm ontvangst!

Ook erg prettig is dat het toilet gebouw schoon is. Voor een heerlijk rustige vakantie ook met kindertjes is het echt een top camping! Niet vaak meegemaakt dat het allemaal zo voor elkaar is. Een echte aanrader dus!!!

prachtig gelegen

tamara
9-7-2012

Rustige camping,ligt prachtig in de natuur.dichtbij vesting bourtange. Ontzettend vriendelijke eigenaren! Warm ontvangst! Gratis gebruik van skelters, pingpong tafel. Wij waren op doortocht tijdens onze fietsvakantie,dit was een heerlijk rustpunt!

Top camping op een top lokatie

v_klasens
21-5-2012

Afgelopen weekend zijn wij via de NCC naar deze camping geweest.

Bij aankomst werden wij enorm vriendelijk geholpen.

Als je wilt onthaasten is dit de ideale omgeving. Voor de kinderen zijn er speeltuintjes en er is een heerlijke zwemvijver met zandstrandje. De kwaliteit van het zwemwater wordt regelmatig gecontroleerd.

Onze dochter (10 jaar) heeft zich met haar visnetje heerlijk vermaakt bij de zwemvijver.

Op loopafstand van de camping ligt het vestingstadje Bourtange. Voor groente en fruit hoef je de camping niet af, want er is een groentenstalletje waar je groente en fruit kunt kopen. Brood kan besteld worden bij de receptie.

Op deze camping komen we zeker terug.....

Aanrader

sjaak berkelaar
6-5-2012

Met de Mei vakantie met veel plezier op 't Plathuis gekampeerd. 't Plathuis is een leuke gemoedelijke en verzorgde camping gerund door vriendelijke/behulpzame uitbaters. De kampeer veldjes zijn netjes met voldoende ruime plaatsen en de comfort plaatsen zijn zeer ruim met meer privacy. Ook zijn er nog camper plaatsen en een veldje met blokhutten. En een mooi verzorgd jachthaventje. Het sanitiar is netjes.

Voor de kids zijn er o.a. een voetbalveld, een leuke zwemplas met zandstrandje en aan de rand v/d camping nog een heel groot (speel)veld voor jong en oud. De kantine met terras ligt aan de zwemplas. Zo kunnen de ouders vanaf het terras de spelende kids in de gaten houden. De leuke vesting Bourtange is op steenworp afstand. 't Plathuis ligt in een mooie omgeving en is een perfecte camping voor fietsen, wandelen, vissen, spelen enz. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Mvg. Fam. Berkelaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plathuis in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plathuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.