Camping 't Plathuis

Camping 't Plathuis
9,3

2 reviews over Camping 't Plathuis in het Nederlands

Fijne camping met voldoende mogelijkheden in de omgeving om te wandelen, fietsen en steden te bezoeken bijvoorbeeld Papenburg met veel terassen in Duitsland. Ook is de afstand naar Wildlands, Plopsaland, of Dier- en vrijetijdsparkThule in Duitsland klein.

Op de camping mogelijkheid om te zwemmen. Onze zoon van 12 heeft zich de hele vakantie weten te vermaken met de rest van de aanwezige kinderen. Zelfs gezamenlijk een hut gebouwd.

O, ja en niet te vergeten er is nog een "echte" kantine waar je fijn spelletjes kunt doen als het bijvoorbeeld een keertje niet zo'n mooi weer is. Wij komen terug!

Geweldige camping!

Erica Hemmes
11-8-2013

Camping 't Plathuis in Bourtange is een geweldige camping. Vriendelijke eigenaars, kind en diervriendelijk, gemoedelijk. Bovendien ligt de camping in een prachtige omgeving. Een bezoek waard. Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plathuis in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plathuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.