Camping 't Plathuis

Camping 't Plathuis
9,3

Laatste review

Wij zijn een week in de meivakantie bij de familie Huisman geweest. Super, super en nog eens super. Een kleine camping waar je je echt gast bent. De eigenaars met hun zoon zijn enorm gastvrij en vriendelijk. Alles ziet er keurig uit en er heerst een fijne gemoedelijke sfeer. De toiletten en douches zijn zeer schoon. Er zijn leuke speeltuintjes en er is een klein meertje waar de kinderen in kunnen zwemmen en de kleintjes kunnen zwemmen. De Camping is overzichtelijk en onze zoon van 7 wil niet meer naar Spanje. Kortom volgend jaar gaan wij in de zomervakantie voor een langere periode naar deze camping. Het gebied is heel leuk om fietstochten te maken. De vesting Bourtange is een belevenis op zich. Er zijn ook met de auto en slecht weer leuke uitstapjes te maken in het gebied, echt een aanrader.

2 reviews over Camping 't Plathuis in het Nederlands

2008

Je tijdens je vakantie thuis voelen, dat vindt je bijna is

Martin, Thea en kids
19-3-2008

Je tijdens je vakantie thuis voelen, dat vindt je bijna nergens meer! Deze kleine camping wordt gerund door een zeer betrokken familie. Het sanitair wordt prima verzorgd.De gehandicapten- familiedouche/babykamer is een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Voor de kids is er geen animatieteam, hetgeen absoluut geen gemis is. Op de camping is er voldoende speelruimte waar kinderen hun éigen spel kunnen ontdekken. Bij slecht weer vindt je in de sfeervolle kantine leuke oudhollandsche spelletjes, boeken etc of zelfs een computer met internetaansluiting. Buiten bieden het meertje en de speeltuin volop vermaak.

De camping zelf wordt goed onderhouden. De plaatsen zijn netjes, schoon en ruim. 's Ochtends in de kantine de bestelde verse broodjes afhalen of een krantje. 's Avonds bereidt de eigenaresse heerlijke (kleine kaart) cafetaria-gerechten. Tijdens ons verblijf kon je verse groenten/fruit uit een fruitstalletje kopen. Kortom een leuke camping met een gezellig persoonlijk karakter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plathuis in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plathuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.