Mooie, schone, ruime, camping met genoeg te doen.

Camping 't Plathuis ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie Ham

Mooie, schone, ruime, camping met genoeg te doen.

Familie Ham,
18-8-2018

Wij hebben bijna 3 weken op de camping gestaan op het familie veldje met 2 volwassenen en 3 kinderen van 4, 9 en 10 jaar oud.

Een mooie, nette en rustige camping. Grote kampeerplaats, beschut maar in de zon. Op het veldje veel speel toestellen voor de jongste, die zich daar door prima heeft vermaakt. Het meertje was schoon (1 van de weinige zonder blauwalg). Oudste 2 hebben het daar met rubberboot leuk gehad. Sanitair lekker schoon. Aardige eigenaren. Onze zoon was jarig tijdens de vakantie en het hele gezin mocht een ijsje uit zoeken. Nemen de tijd voor een praatje. Omgeving is prachtig en veel te doen. Bourtange is prachtig. Met 5 minuten zit je in Duitsland. Daar ook veel geweest. Al met al een top VAKANTIE! We komen zeker terug.