Camping 't Plathuis ***

Review geschreven door Fam Berens

fantastisch!

Fam Berens,
1-7-2018

Bij aankomst zijn we hartelijk ontvangen en kregen direct een goed gevoel bij de camping. Veel ruimte en we hadden met onze camper een weids uitzicht met prima voorzieningen. Helaas konden wij niet lang blijven aangezien ons hondje is aangevallen door een andere hond buiten de camping. We moesten met de hond naar de dierenarts en zelf meerdere keren heen weer naar huisarts en dierenarts. De eigenaars zijn met ons mee gereden, ons meerdere drankjes en eten aangeboden en ons enorm gesteund. Ook wilden ze voor geen enkele dienst betaald worden!

Geweldig dat er zulke mensen bestaan. Ik kan deze camping dan ook van harte aanbevelen! Eigenaren die zo betrokken zijn met hun gasten en zoveel moeite doen om je te kunnen helpen, is echt fantastisch!!!! Rijk worden de eigenaren zo niet, maar je ziet de passie waarmee ze de gasten van dienst willen zijn! Wie goed doet goed ontmoet..... twijfel niet en bezoek deze prachtige camping!