Camping 't Plathuis

Camping 't Plathuis
9,3

58 reviews over Camping 't Plathuis in het Nederlands

Heerlijk rustige, en toch levendige, camping met fantastisch gemotiveerd en hulpvaardig personeel. Gezellige kantine met betaalbare drankjes, lekkere snacks en plateservice. Prima uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochtjes in het Westerwolde, één van de mooiste gebieden in Groningen. Vlak bij het prachtig gerestaureerde vestingstadje Bourtange én de Duitse grens.

Fijn(st)e camping op de rand van Nederland

Gustavo,
23-9-2018

Positief:

-superaardige ontvangst, echt belangstellend, niets is teveel

-eenvoudige, maar smakelijke plate service

-schoon sanitair

-trekkershutten te huur, tevens trekkersveld, dus rustig en gezellig terrein

Negatief:

-veel los gemaaid gras op het veld, schaf een grasmaaier met opvang aan, je loopt zoveel gras naar binnen

-in sanitairgedeelte geen wastafelruimte, waar je je privé kunt opfrissen

prima en rustig

R. Aalders,
24-8-2018

Vlakbij het rustieke vestingstadje Boertange.

Mooie, schone, ruime, camping met genoeg te doen.

Familie Ham,
18-8-2018

Wij hebben bijna 3 weken op de camping gestaan op het familie veldje met 2 volwassenen en 3 kinderen van 4, 9 en 10 jaar oud.

Een mooie, nette en rustige camping. Grote kampeerplaats, beschut maar in de zon. Op het veldje veel speel toestellen voor de jongste, die zich daar door prima heeft vermaakt. Het meertje was schoon (1 van de weinige zonder blauwalg). Oudste 2 hebben het daar met rubberboot leuk gehad. Sanitair lekker schoon. Aardige eigenaren. Onze zoon was jarig tijdens de vakantie en het hele gezin mocht een ijsje uit zoeken. Nemen de tijd voor een praatje. Omgeving is prachtig en veel te doen. Bourtange is prachtig. Met 5 minuten zit je in Duitsland. Daar ook veel geweest. Al met al een top VAKANTIE! We komen zeker terug.

Geweldig!

Gert,
2-8-2018

Een heerlijk rustige camping in een geweldige omgeving waar veel te ontdekken is. Wij hadden een prachtige comfortplaats met alle voorzieningen, schaduw en zon en prima sanitair. Ga dit zien!

fantastisch!

Fam Berens,
1-7-2018

Bij aankomst zijn we hartelijk ontvangen en kregen direct een goed gevoel bij de camping. Veel ruimte en we hadden met onze camper een weids uitzicht met prima voorzieningen. Helaas konden wij niet lang blijven aangezien ons hondje is aangevallen door een andere hond buiten de camping. We moesten met de hond naar de dierenarts en zelf meerdere keren heen weer naar huisarts en dierenarts. De eigenaars zijn met ons mee gereden, ons meerdere drankjes en eten aangeboden en ons enorm gesteund. Ook wilden ze voor geen enkele dienst betaald worden!

Geweldig dat er zulke mensen bestaan. Ik kan deze camping dan ook van harte aanbevelen! Eigenaren die zo betrokken zijn met hun gasten en zoveel moeite doen om je te kunnen helpen, is echt fantastisch!!!! Rijk worden de eigenaren zo niet, maar je ziet de passie waarmee ze de gasten van dienst willen zijn! Wie goed doet goed ontmoet..... twijfel niet en bezoek deze prachtige camping!

Zoals gezegd TOP

winterjas,
8-5-2018

Leuke camping met een gastvrije ontvangst. Mooie plekken. Sanitair niet van het nieuwste maar werkt perfect en is goed schoon. Machtige fietsgelegenheid. Top!!!

mooie camping en mooi veldje

Hans Dijk,
17-9-2017

De zeer aardige ontvangst door de eigenaren, waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

Sanitair wordt wat ouder.

prachtige camping, vriendelijke ontvangst

Henny Dijkstra,
3-8-2017

De camping ligt in een prachtige groene omgeving. Zeer gastvrije ontvangst.

Comfortplaats biedt rust en privacy. Ruime afgebakende plaatsen, met een prachtig uitzicht.

We komen zeker terug. Een echte aanrader, deze camping.

fantastisch

Ton,
30-7-2017

Het is een heel rustige camping waar vaste gasten al jarenlang komen. Het ligt heel mooi in het groen en in de directe omgeving van diverse aantrekkelijke plaatsen om te bezoeken, bijvoorbeeld de vesting Bourtange. De beide echtparen die deze camping runnen zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. De kampeerplaatsen zijn zeer ruim en netjes. Er is een beperkte eetgelegenheid maar het gebodene is prima voor een snelle hap. Wij zijn er nu voor de derde keer geweest en zullen er de komende jaren regelmatig terugkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plathuis in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plathuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.