Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

71 Reviews over 't Plathuis

• 9Saskia22-09-2021

Fijne tijd gehad op deze mooie camping

Topverblijf gehad van 10 dagen. We hadden een comfortplek met vrij uitzicht over het grote veld. Prachtige sterrenhemels te bewonderen! Een zeer grote plek met prima struik- en boomafscheiding naar de buren toe. Er was uitmuntend sanitair voor de comfortplaatsen: 4 grote complete badkamers met toilet en douche. Zeer schoon, met toiletpapier. Tipje: maak licht bij de afwasplek bij deze sanitairgroep, bijvoorbeeld met bewegingssensor, het wordt nu al vroeg donker. Zeer gastvrije ontvangst door Marijntje, Tjerk en ouders. Mooie kantine met allerlei drankjes, ijs en kranten, boekenkast; een paar maal per week worden ftites etc. gebakken. Gezellig terras met loslopende kippen en met fruitbomen en zicht op de mooie zwemplas. Heerlijke broodjes. Op loopafstand van het mooie vestingstadje Bourtange. In één woord: klasse! Succes mensen met de verbouwing van het andere toiletgebouw deze winter.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Jan en Karin de Ruiter24-08-2021

Aanrader.....

We hebben op een mooie, camping gestaan met net, schoon sanitair. Wat ons opviel was de grootte van het terrein en de groene omgeving. De afstand naar het toiletgebuw was te groot, tip: toiletgebouwen beter verdelen over het grote terrein, b.v. meerdere kleinere toiletgebouwen, net als die aan de rand van de camping, dan hebben jullie een supercamping! In de buurt van de camping kun je goed fietsen en Vesting Bourtange is een aanrader! Vriendelijke hardwerkende campingeigenaren. Hartelijk dank voor het kamperen, de gastvrijheid en een goede zomer toegewenst!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Wouter en Jantine10-08-2021

Super!

11 dagen met veel plezier op deze fijne familie camping gestaan.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Vink10-08-2021

Rustige, ruime camping

Heerlijke rustige, kindvriendelijke camping, met gastvrije ontvangst. Ruime comfortplaatsen, waar electriciteit mogelijk is, tegen betaling.Goede broodjesservice en gezellige kantine.Sanitair is gedateerd, maar schoon en goed onderhouden. Warme douche 50 ct en warm afwaswater 20 ct.Speeltuin, speelveld en zwemvijver zijn superleuk voor de kids (((tip: schepnetje meenemen en ze kunnen allerlei waterdiertjes ontdekken!)))Vesting bourtange op loopafstand (nog geen 5 min lopen).

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Leon10-08-2021

Nette camping

Vriendelijk personeel. Mooie kampeervelden. Elektra aansluitingen zijn soms wel ver weg, in mijn geval wel 50m. Maar goed dat ik een grote kabelhaspel had. Per douchebeurt wel €0,50 betalen en warm water tappen kost €0,20 per keer. Niet meer van deze tijd, toch? Alle sanitair is ook sterk verouderd en serieus aan vervanging toe.Wij waren hier met de ACSI korting, maar zaten wel in bijna het hoogste tarief. Dat is m.i. teveel en het bedrag van €19,50 ook zeker niet waard, zeker niet omdat je voor het douchen en warm water tappen ook nog moet betalen.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Lida Vijfhuizen26-07-2021

Heerlijke plek om tot rust te komen.

Fijne, rustige camping met gastvrije eigenaren. Ruime plekken, mooie wandel- en fietsomgeving.

• 8Roel Prins15-10-2020

Verrassende plek!

Wij zijn hier 10 dagen geweest. De ontvangst op de camping was vriendelijk, we waren hier in corona tijd maar alles was duidelijk en prima geregeld. We stonden op een ruime comfort plek (nr74) met eigen waterkraan en afvoer en een ruim uitzicht over een grasveld. Centraal tussen de comfort plekken staat een sanitairunit met vier apparte douche,s, wastafel en wc wat heel prettig was. Bij deze unit is ook een afwasgelegenheid en een stortbak voor het chemisch toilet. Alles zag er keurig verzorgd en schoon uit. Camping Plathuis ligt mooi centraal voor uitstapjes, pal aan fietsroute,s en op loopafstand van het vestingsplaatsje Bourtagne. Vlagtwedde is het dichtstbijzijnde plaatsje voor de boodschappen in een prima supermarkt. Zuid/oost Groningen is een verrassend mooi gebied. Natuurparken, leuke dorpjes, het wijdse landschap en de rust zijn kenmerkend voor deze streek. Kortom...we hebben het prima naar onze zin gehad op camping Plathuis!

• 7Eetgelegenheden
  • 6Paul26-07-2020

Mooie omgeving. Volgende keer andere camping.

Vrij duur voor wat je krijgt. Apart Betalen voor stroom, warm water en douche. Niet meer van deze tijd. Ergenis: campers op kampeerveld die hem niet netjes net zo zetten als de caravans, maar gewoon dwars over vlak voor je neus gaan staan. Geen toezicht hierop.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Greta Spek19-07-2020

Een heerlijke week op camping Plathuis in Bourtang

Ik heb geen minpunten te melden over deze camping. Prachtige omgeving, vriendelijke mensen en een hele mooie camping. Wat wil een mens nog meer.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8klaas drok09-12-2019

Grote Klasse

Perfecte uitval basis voor allerlei activiteiten Wij waren hier met 13 campers voor de kerstmarkt de beheerders hebben voor ons alles perfect geregeld

• 6Staat v/h sanitair

Camping 't Plathuis info