Camping 't Plathuis

52 reviews over Camping 't Plathuis in het Nederlands

Zoals gezegd TOP

winterjas
8-5-2018

Leuke camping met een gastvrije ontvangst. Mooie plekken. Sanitair niet van het nieuwste maar werkt perfect en is goed schoon. Machtige fietsgelegenheid. Top!!!

mooie camping en mooi veldje

Hans Dijk
17-9-2017

De zeer aardige ontvangst door de eigenaren, waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

Sanitair wordt wat ouder.

prachtige camping, vriendelijke ontvangst

Henny Dijkstra
3-8-2017

De camping ligt in een prachtige groene omgeving. Zeer gastvrije ontvangst.

Comfortplaats biedt rust en privacy. Ruime afgebakende plaatsen, met een prachtig uitzicht.

We komen zeker terug. Een echte aanrader, deze camping.

fantastisch

Ton
30-7-2017

Het is een heel rustige camping waar vaste gasten al jarenlang komen. Het ligt heel mooi in het groen en in de directe omgeving van diverse aantrekkelijke plaatsen om te bezoeken, bijvoorbeeld de vesting Bourtange. De beide echtparen die deze camping runnen zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. De kampeerplaatsen zijn zeer ruim en netjes. Er is een beperkte eetgelegenheid maar het gebodene is prima voor een snelle hap. Wij zijn er nu voor de derde keer geweest en zullen er de komende jaren regelmatig terugkomen.

rustig en veel "plekjes

avango
20-6-2017

"Supervriendelijke ontvangst (en vertrek),

veel veldjes en vooral relaxte sfeer

Geweldig mooie camping, mooie plaats

Nynke van Dijk
6-6-2017

We zaten dicht bij de wc's en douchen ,eigenaars waren erg vriendelijk, toen ons kleinkind werd geboren , zijn we naar huis gegaan en de volgende dag terug gekomen , hoefden we een dag niet te betalen, super van ze

Oude reviews (archief)

Echt een aanrader!

I. Doldersum - Beukers
2-10-2016

We zijn in het laag seizoen geweest met onze caravan. Heerlijk rustig en erg vriendelijk voor honden.

We zijn erg goed ontvangen door de eigenaren.

Het sanitair is iets verouderd maar brandschoon en alles doet het.

Erg leuke wandelingen route's in de buurt.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Fijne camping met voldoende mogelijkheden in de omgeving om te wandelen, fietsen en steden te bezoeken bijvoorbeeld Papenburg met veel terassen in Duitsland. Ook is de afstand naar Wildlands, Plopsaland, of Dier- en vrijetijdsparkThule in Duitsland klein.

Op de camping mogelijkheid om te zwemmen. Onze zoon van 12 heeft zich de hele vakantie weten te vermaken met de rest van de aanwezige kinderen. Zelfs gezamenlijk een hut gebouwd.

O, ja en niet te vergeten er is nog een "echte" kantine waar je fijn spelletjes kunt doen als het bijvoorbeeld een keertje niet zo'n mooi weer is. Wij komen terug!

Prima camping, leuke uitvalsbasis

De Vries
29-8-2016

Fijne camping, sanitair oud maar erg schoon. We stonden op het gezinsveld, met een leuk speeltuintje binnenin. Aanrader voor gezinnen met kleine(re) kinderen, maar ik zou hier niet zo snel heen gaan met oudere kinderen.

Een perfekte plaats om tot rust te komen.

Flip van de Velde
19-8-2016

t Plathuis is een hele gezellig camping. De eigenaren van de camping doen alles , om het je naar de zin te maken. Er is geen zwembad ,maar wel een zwemplas waar je ook in kunt vissen.Echt een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plathuis in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plathuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Plathuis scoort een 8.81 uit 10 op basis van 54 reviews.