Hotel Bourtange ***

WebsiteLink naar website

92 reviews over Hotel Bourtange in het Nederlands

Goed en gezellig

Joop Bastiaannet, 10-12-2017

Ontvangst, kamer, ontbijt prima in orde. Jammer dat er geen restaurant bij is, maar daar is een mouw aan te passen. Prijs is goed afgestemd op de kwaliteit. Prachtige tuin, zelfs bij druilerig weer.

geweldig goed verzorgt, gezellige gastvrouw/heer !

joop & ria, 16-10-2017

Wij vonden het een gezellig en knus hotel waar we ons direct thuis voelden.

Mooie kamer en badkamer, goed bed met ook tv op de kamer, een geweldig ontbijt. Gezelligheid en service staan er hoog in het vaandel, een verwijzing van hen naar goedkoop tanken. Bedankt en wensen jullie veel gezondheid en hopen dat jullie nog lang als gastheer/vrouw mogen doorgaan. Heel veel succes !

fantastisch

oostvogels, 1-10-2017

heel goed hotel,heel goede bedden lekker geslapen en dan s'morgens een lekker ontbijt.

een aanrader

Heerlijk hotel

B.M. Schrama, 25-9-2017

Wij haden last minute, omdat het hotel verder vol was, een kamer voor één nacht in het gedeelte dat eigenlijk niet meer in gebruik is. Wij waren hier erg blij mee. Zelfs hier waren de kamers ruim, netjes en met een goed bed. Het ontbijt de volgende ochtend gaf een heerlijk vakantiegevoel. Prachtige ontbijtruimte met uitzicht op een prachtige tuin. Het hele hotel ademt een prettige sfeer. Zeer vriendelijke gastvrouw en -heer. Van daaruit Bourtange bezocht. Wij komen nog graag een keer terug en dan gaan we genieten van de reguliere kamers.

Helemaal top!

Sandra, 18-9-2017

Schone, rustgevende accommodatie, prachtige tuin, vriendelijke ontvangst!

Fantastisch weerzien!

I. Dolfing, 29-8-2017

Wat een fantastische, lieve ontvangst weer na een jaar! Of we nooit weggeweest waren.

Eigenaren deden er weer alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Heel persoonlijke, gastvrije en ontzettend lieve mensen die heel fijn rekening houden met behoeften (o.a. dieetwensen) van hun gasten en gezellig aanwezig zijn tussen hun gasten.

Prijs/kwaliteit is zeer goed, geboden faciliteiten voldoen prima voor de gevraagde prijs.

De tuin was nog mooier dan vorig jaar, zowel op terras als in de tuin is het heerlijk vertoeven. Mooie omgeving met fijne uitvalsmogelijkheden. Kortom: Heerlijke rust, ruimte en veel gezelligheid, goed ontbijt om een actieve dag mee te beginnen en aan het einde van de dag de gezellige mogelijkheid een afzakkertje te nemen op het overdekte terras of in de huiselijke woonkamer.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Nog nooit zo beledigd door een hotelier

Dhr. Gunnink, 27-8-2017

Het enige goede was het bed. De kamer was zeer gehorig. De hele nacht het kuchen van de buren gehoord. Gesprekken van anderen goed te volgen. Kamer was niet gereed bij aankomst. Ontbijt was karig en moest regelmatig wachten op aanvulling omdat er iets op was, koffie, brood, fruit e.d. Conflict gehad over het terras en na 1e gesprek en afspraken vervolgens al crimineel behandeld en moest ik in mijn tas laten kijken of ik geen contrabande bij me had. Gekrenkt tot in mijn diepste. Zo ga je niet met gasten om. Douche gaf een slap straaltje water. Al heel wat in hotels overnacht, maar dit was het absolute dieptepunt.

Aanrader voor elk hoogseizoen!

Willem van Telgen, 23-8-2017

Aan de voorzijde gewoon als een boederij... maar eenmaal achter voel je je volkomen vrij.... mooie tuin met wandelpaadjes... mooi voor je vakantieplaatjes... TIP: Het vestingplaatsje is een aanrader. Duitsland op steenworp afstand.....

Heerlijk rustig en gastvrij hotel.

Anne, 17-8-2017

Het hotel is rustig gelegen met een prachtige tuin. De kamers zijn schoon en ruim met een prima bed. Het ontbijt is heerlijk. Lieve, gastvrije mensen.

Fijn en rustig hotel op mooie locatie en vooral de rust en het mooie landschap doen weldadig aan.

Heerlijk om te verblijven met gastvrije eigenaars wie niets teveel is.

Goede bedden en zeer goede hygiëne, lekker ontbijt met veel verse producten.

Kan dit hotel iedereen aanbevelen. Jammer dat er geen restaurant meer aan verbonden is, maar we kregen ter compensatie een goed advies voor een niet al te ver weg gelegen restaurant.

De bij het ontbijt gemaakte afscheidsfoto was een heel leuk idee.

We hebben een aantal aanbieders voor Bourtange voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bourtange in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bourtange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bourtange scoort een 8.67 uit 10 op basis van 96 reviews.