Camping In 't Oldambt

8.1FantastischScore uit 9 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 9 reviews
  • 6.7Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

9 Reviews over In 't Oldambt

• 7Marja12-08-2018

Nooit meer

Caravan gehuurd voor weinig geld. Dus oud ja, gammel: logisch. Maar de ramen waren nog nooit schoon gemaakt (10tallen dode insecten en vuil verwijderd) en ook onder het rooster vh kookstel plakte maanden vuil. wifi viel steeds uit, omdat de eigenaren van zakelijk internet waren afgestapt. Toiletgebouw is oud, zeer klein en de cabine zonder douche stonk erg. Het doucheputje was gesitueerd tussen de 2 kleine douchecabines in. Niet praktisch. Ook hadden ze een opstap van 15 cm.

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Miep12-08-2018

Hoe komt deze camping aan die goede reviews?

Nieuwe eigenaren, die zich alleen lieten zien als er moest worden betaald (bij aankomst). Toiletgebouw oud, krap en ontoereikend. Door plaatsing van beugels in de zeer krappe toiletten, zou het sanitair bereikbaar zijn voor invaliden? Douchecabines hadden een opstap van 15 cm! De meeste mensen die een rondleiding kregen van een kampeerder met seizoensplek, haakten af of bleven 1 nacht.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Geert van der Heide18-06-2017

Leuke camping

We zijn net terug van een kort weekendje op deze camping. Leuk gelegen in het weidse Groninger land. Onze dochter en zoon hebben zich prima vermaakt in de stal bij de paarden en hebben er zelfs op gereden Eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Sanitair is vrij basic, maar voldoet. Wifi op de camping werkte bij ons perfect. We komen zeker nog eens aanwaaien

• 7toviloro03-07-2016

een goede plek op doorreis naar scandinavië

, vriendelijke ontvangst, mooie grote plek wel met stroom, zonder water ter plekke , waterafwaswater was niet warm . slechte wifi, geen chemische toilet reinigingsplaats , geen wc papier op toilet, en er zijn paarden dus ook wel last van vliegen. maar gezien de prijs van 15 euro is de verhouding kwaliteit/prijs wel redelijk.

• 10S Kamst01-01-2016

Gastvriendelijke camping met mooie staanplaats

Bij aankomst zeer goed ontvangen en het is zeker gezellig. De eigenaar is een klantvriendelijke man en geeft duidelijke informatie.

Pluspunten zijn het goede en snelle wifi en goedkope prijzen en gratis gebruik van het schone sanitair. De camping is bezig met uitbreiding van voorzieningen en dat is een goede eigenschap. Het was al met al een aanrader om er heen te gaan.

Ik kom zeker dit jaar 2016 een seizoen staan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Wim en Ria23-08-2015

Puur en goed

Prachtige ligging in agrarische omgeving, leuke indeling plaatsen. Fiets - en wandelmogelijkheden direct vanaf de camping. Geschikt voor rustzoekers maar ook gezinnen met kleine kinderen, die op de camping, maar ook in de directe omgeving (3km), leuke speelmogelijkheden aantreffen. De sanitaire voorzieningen zijn schoon maar eenvoudig; een vernieuwing/uitbreiding staat op het programma, werd ons gemeld. Tot slot onze waardering voor de vriendelijke ontvangst en bruikbare informatie. We komen hier zeker terug!

• 8Gerda van Beek27-07-2015

Een leuke camping net buiten Beerta

Een prettige, heel gemoedelijke camping met ruimte, vrije plaatsen op een goed onderhouden grasveld. Pony's voor kinderen. Veel, fietsroutes, waaronder de Internationale Dollardroute die langs de camping loopt. Het is leuk fietsen naar bijvoorbeeld Nieuw Statenzijl, de Blauwe Stad en door de kleine natuurgebiedjes in de omgeving. Kamperen op deze camping betekent hier ontspannen een paar dagen doorbrengen om Oost Groningen te verkennen.

• 9Yole Missoorten26-07-2015

Fijn verblijf op rustige camping!

Rustige en kleinschalige camping waar tot grote vreugde van onze tieners ook paarden gehouden werden en waar ze naar hartenlust konden paardrijden, paarden kammen,... We huurden een caravan op deze camping. Die was zeker in orde, alles wat men nodig heeft was aanwezig en alles was netjes en rein. Ook het sanitair was zeer schoon maar de indeling met de gordijntjes is niet zo praktisch. Het geeft geen gevoel van voldoende privacy. Vanaf de camping kon men mooie wandelingen maken. In de omgeving zijn veel dorpjes te bezichtigen. Alles tezamen zeker een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Robert Bloem28-04-2015

Hier is rust te vinden

Camping In 't Oldambt is een mooie camping in een rustige omgeving. Het sanitair is goed en schoon. Op de boerderij zijn meerdere paarden. De omgeving kent vele bezienswaardigheden voor jong en oud. Goede fiets mogelijkheden.

• 10Staat v/h sanitair

Camping In 't Oldambt info