Camping 2Bunders

Camping 2Bunders

9.5Fenomenaal

Nederland, Groningen, Bedum

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar 2Bunders?

9.5Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

3 reviews over Camping 2Bunders

• 10M. Bontekoe30-07-2019

Pareltje in het Hogeland nabij Groningen stad.

Heerlijk kleinschalig terrein rondom een vijvertje met vriendelijke eigenaren. Landelijke omgeving op slechts vijf fietskilometers van de stad Groningen. Ruim en schoon sanitair. Een must voor iedereen die van natuur om zich heen houdt, maar af en toe ook de terrasdrukte van een van de mooiste steden van Nederland wil opzoeken. Vanaf de camping kun je ook het Groningse Hogeland bezoeken met haar mooie dorpjes als Onderdendam en Rasquert, vergeet dan vooral niet even te stoppen bij het huiskamercafé bij de brug van Westerwijtwerd.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Britstra14-06-2018

Fijne dagen gehad.

Prachtige camping .Zeer vriendelijk ontvangst.Prachtige kampeer plekken in de boomgaard. Prachtig nieuw sanitair .Prima mogelijkheden om te fietsen naar mooie dorpjes als Bedum Onderdendam Winsum.Ook een dagje op de fiets naar Groningen is heel erg leuk.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 9R. Kroese19-04-2018

Rust, natuur en dieren om te voeren voor kinderen

Een rustige natuurcamping en Groningen is ook dichtbij. Slapen op het platteland met alleen het geluid van vogels om je heen. Op de camping zijn er dieren die kinderen mogen helpen met voeren. Daarnaast was er een kruidentuin die ook voor het gebruik van de gasten is, net als de bessenstruiken die er stonden! Het sanitair is netjes, hier wordt nog aan gewerkt. Op het moment dat wij er waren, waren er 2 wc's en 1 douche.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017