Appartement Motel Paradiso

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag23°
7,8

5 reviews over Appartement Motel Paradiso in het Nederlands

Top motel voor een zeer goede (lage prijs)

gerben_78
5-8-2011

Motel goed gelegen dicht bij de snelweg, goede ruime kamer met eigen keuken en badkamer. Een nacht verbleven ivm werkzaamheden in de buurt. Restaurant tegenover motel goed voor een diner (tje) alleen was hier geen ontbijt te krijgen de volgende dag. Verder top allemaal.

Gereisd Zakelijk in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

aanrader

jalink
26-8-2008

Vriendelijke eigenaar, mooie en handige locatie, zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Voor 45 euro pn voor 2 personen nette, ruime kamer met keuken en badkamer.

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

Een betaalbaar hotel met eigen keuken!

valentijn brandt
19-7-2007

Een betaalbaar hotel met eigen keuken!

Gereisd Met partner in juli 2007

2005

Een tegek hotel ligging is erg goed het eten prima en zeer

tineke
18-12-2005

Een tegek hotel ligging is erg goed het eten prima en zeer gastvrij.heb ik gehoord.

Gereisd Anders in Sun Dec 18 2005 18:03:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleinschalig Motel op enkele minuten lopen van het kuurbad

Harrie.
21-7-2005

Kleinschalig Motel op enkele minuten lopen van het kuurbad Fontana Nieuweschans. Bij de zeer vriendelijke eigenaars kun je terecht voor al je vragen of wensen. De prijzen die men voor een overnachting vraagt zijn belachelijk LAAG.

Gereisd Anders in Thu Jul 21 2005 14:05:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Op het terreinTuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Motel Paradiso in Bad Nieuweschans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Motel Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.