Vakantiehuis Bad Huisje

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Bad Huisje in het Nederlands

Een heel leuk gezellig huis!

G. Vierling
25-5-2009

En van alle gemakken voorzien in een rustige buurt waar in de omgeving van alles te doen is. Ideaal voor een doe vakantie met een bronbad zowat om de hoek. Het is er heerlijk

Gereisd Met partner in mei 2009

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Bad Huisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bad Huisje in Bad Nieuweschans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bad Huisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.