Wellness Center NLG De Bronsbergen

Wellness Center NLG De Bronsbergen

8.3Fantastisch

• 9Marijke25-01-2020

Super sauna!

Niet te groot, voldoende mogelijkheden en afwisseling in sauna's, zeer schoon, uitermate vriendelijke personeel en echt excellente keuken! Prijs-kwaliteitverhouding is gewoon erg goed.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Mari11-11-2019

Heerlijke sauna

Sauna Bronsbergen is fijne plek om te vertoeven. Kleinschalig; schoon, (zeer) goede prijs-kwaliteit verhouding en erg fijne keuken; zeer attentvol en aardig personeel. Voldoende sauna's aanwezig. De opgietingen zijn ook fijn (de muziekkeus is soms niet helemaal de mijne). Ik kan iedereen aanraden hier naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 6Tessa07-10-2019

Fijne kleinschalige sauna, afwerking moet beter.

Na jaren weer een keer geweest, fijn dagje sauna gehad en heerlijk gegeten. Maar het stond me al bij van de vorige keer en het was nog niet veranderd: de afwerking is echt niet goed. Stoffige hoekjes, afgebladerd verf op deurposten, krom getrokken systeemplafonds in de douches, kapotte hoekjes van de salontafel in het restaurant etc.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5bosman21-06-2019

jammer vd weekend toeslag en administratie kosten

Sauna Bronsbergen maar ben erg teleurgesteld in hun. De administratie kosten vond ik al niet prettig omdat je al via internet boekt maar een weekend toeslag vrijdag/zaterdag/zondag toeslag van 3,95 vind ik echt niet kunnen. Volgens van Dalen woorden is een weekend periode van vrijdagavond tot maandagmorgen. Wij zijn van 11.00 tot 18.00 uur geweest. Technisch gezien is dit dus geen weekend, erg flauw Bronsbergen. Dit was trouwens met een bon. Als ik de gewone prijs boek dan niets van dit alles. Doe dan gewoon niet mee met bon als je eigenlijk al geen korting wil geven. De medewerkster geeft de schuld aan bon.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Leontine21-02-2019

Fantastische persoonlijke en niet te grote sauna

Ik was samen met mijn zus een dag in sauna bronsbergen. We hebben een heerlijke massage van Sophie en Sara gekregen. Nog nooit zo’n goede en heerlijke massage gehad....👍🏻👍🏻 Ook de geboekte gezichtsbehandeling bij deze twee lieve dames was heerlijk....

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Bas Wanders17-10-2018

Prima sauna met heel fijn personeel!

Opvallend aardig, behulpzaam en positief personeel. Wat een positieve sfeer! Mensen werken zichtbaar met plezier..echt heel prettig! Prima eten en faciliteiten zijn misschien niet de meest moderne, maar schoon en prima werkzaam!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Chris30-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Kleinschalige sauna, mooie faciliteiten. Vriendelijk persooneel. Goed gegeten in het restaurant. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in juli 2018

• 9WijSep12-07-2018

Fantastische dag gehad.

Prima sauna. Prettig personeel. Goed restaurant. Zwembad netjes pgeknapt.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Rob01-07-2018

Heerlijke sauna

Prima sfeer, goed eten, heerlijke wijn, flexibel en goed personeel, prettig kleinschalig maar niet te klein. Ik kan nog wel even door gaan met positieve punten. Aandachtspunt is het onderhoud, het is schoon, maar onderhoud kan iets beter om dit mooie complex in stand te houden. Daarnaast zou de vijver als zwemplek meer een rol kunnen spelen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Huizek13-05-2018

Fijne sauna.

Fijne sauna, ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel !

Gereisd met partner in mei 2018

10 van de 90 reviews gezien