Vakantiepark Vesting De Bronsbergen

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen6,6

5 tips over Vakantiepark Vesting De Bronsbergen

Harry, 21-6-2014
Geen tip, behalve dat je de chipknip moet opladen voor de parkerautomaten in Zutphen. Maar als dat het enige probleem is ...... Wij vonden het prima.
Roland, 30-6-2013

Als je op dit park bent en je wilt ergens anders een hapje gaan eten ga dan eens eten in bosrestaurant Joppe in Joppe. (www.bosrestaurant.nl)

Het is ongeveer 10 kilometer van het park maar het is zeker de moeite waard.

Lars, 30-12-2012

Op de fiets naar Bronkhorst om daar even terug in de tijd te gaan en lekker op een terras zitten!

Bij een slechte dag richting Ballorig gaan in Zutphen.

Rebecca de Rue, 1-10-2012
Zutphen is een hele mooie oude stad waar je goed kan winkelen en waar veel horecagelegenheden zitten. In Apeldoorn kan je met de kids naar koningin Julianatoren. Regel wel kortingsbonnen o.i.d want anders is het erg duur, 19,95 p.p.
ria, 11-4-2012
Lekker eten op de markt in Zutphen en de kastelenroute!